Gå til innhold

– Blizzard jobber med en oppusset versjon av StarCraft


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om de ikke beholder grafikkstilen fra D2 vil jeg ikke ha noe HD. jeg vil ikke ha D2 med diablo 3 eller star craft 2 grafikk.

Det er stor forskjell på remake og remaster. Det vi snakker om er å ta Diablo 2 og pusse det opp til moderne teknologi. Noen små forandringer vil det jo bli, som bedre interface, expansionen innebygget fra start, og kanskje en og annen quest kan bli litt forbedret. Men i hovedsak dreier det seg om å pusse opp Diablo 2. Det du snakker om er mer å lage hele spillet på nytt fra grunnen av. Det kommer neppe til å skje. Det vil koste både tid og penger de heller kan bruke på å lage noe helt nytt.

 

Skjønt hvis de er smarte kan de studere Diablo 1 - 3 nøye og prøve å se hva som fungerte og hva som var mindre vellykket, og så lage et Diablo 4 basert på det. Da kan vi få et Diablo 4 som beholder det beste fra alle de forrige spillene, men elegant dropper ting som ikke fungerte. Ta skillsystemet, for eksempel. Det er mange som elsket å bygge karakteren sin i Diablo 2, men det er også mange som ser gleden av å kunne bytte ut skills når som helst i Diablo 3. Men hvorfor må vi ha enten det ene eller det andre? Hva hvis man i stedet har en modus hvor vi kan velge skills selv, og en der skills blir låst når de er valgt? Vi har jo hatt Hardcore lenge, der man dør permanent. Vi kunne nok først ha spilt opp til maks level på vanlig måte og blitt kjent med karakteren og alle skillsene, før vi gikk over til en mer hardcore modus der alle valg er permanente. Begge kan selvsagt spilles i vanlig hardcore, der man dør permanent også. Da ville de ha gitt nok utfordring til alle, enten man er helt nybegynner eller veteran. :)

Lenke til kommentar

Særdeles få "HD Remakes" som jeg syntes er verd å spille igjennom. En total remake hadde vært tingen i tilfelle.

 

Er uenig der, jeg håper de bare forandrer de gamle grafikk filene. Elsker begge spillene men jeg har alltid hatet kukiræv formasjonen som SC2 har på alle units.

 

Det er kanskje en liten ting å irritere seg for men det har veldig stort utslag på gameplay. Spesifikt at Attack move fungerte mye bedre i SC1. Liker ikke all micromanagement når det kommer til mine marines. Liker å produsere og bare gi commando attack over there og så fokusere på micro med science vessels.

Endret av Gunman1986
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...