Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mest sexy, langt hår, eller halvlangt på ei dame, hva foretrekker dere?


Anbefalte innlegg

Hva foretrekker dere på ei dame? Langt hår eller halvlangt? 

Jeg pleier å ha hår til skuldrene, men nå har håret mitt blitt så langt at det rekker ned over brystene. Vurderer å klippe meg slik at håret blir lettere men..... det er ikke lett å ta valget.... 

 

Hva er mest sexy, gutter? ;)

Endret av LineMalen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Langt er best i 95% av tilfellene. Skulderlengde er absolutt minimum. Kortere enn det, og man står i fare for å se maskulin ut.

 

Okey uansett alder? Jeg er godt opp i 30 årene, men jeg vurderer faktisk å bare la håret være så langt i sommer. Alle sier at håret mitt er blitt ganske langt, men jeg får faktisk lyst å beholde det langt.. Så jepp vurderer å ikke klippe det. 

 

Men for langt hår er heller ikke fint, men nå er det ikke ned på baken ennå ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har hatt langt hår selv, og veit hvor stress det kan være. Var befriende å klippe seg.

 

Så gjør hva jeg sier, ikke hva jeg gjør! Lid litt for skjønnheten. Mamma-klippen er et tegn på at man har gitt opp.

 

Takk for tipset.  :) 

Endret av LineMalen
Lenke til kommentar

Langt hår all the way.

Det er et minimalt mindretall som kan se bra ut med kort hår, men har ikke opplevd at noen blir penere av å klippe seg kort. Derimot opplevd det motsatte ofte.

Og dette gjelder alle aldre.

 

Hører på deg. Jeg lar det henge langt. Sparer 1000 kroner på å la vær å gjøre noe med det ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kort som i guttekort hår er egentlig aldri sexy, det kan være pent, men ikke sexy. Ser jeg ei jente med kort år eller typisk "guttesveis" gir det meg egentlig bare en tanke...

Men det avhenger også litt av kroppsfasong, har man stor kropp så synes jeg kort hår er lite kledelig. Langt hår ser bra ut nesten uansett, men ikke alt for langt selvsagt. F.eks slik som på bilde, det er alt for langt.

496f51b3a119b214ec677cb012a353b0.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kort som i guttekort hår er egentlig aldri sexy, det kan være pent, men ikke sexy. Ser jeg ei jente med kort år eller typisk "guttesveis" gir det meg egentlig bare en tanke...

Men det avhenger også litt av kroppsfasong, har man stor kropp så synes jeg kort hår er lite kledelig. Langt hår ser bra ut nesten uansett, men ikke alt for langt selvsagt. F.eks slik som på bilde, det er alt for langt.

496f51b3a119b214ec677cb012a353b0.jpg

 

Enig . Det der så slett ikke bra ut. Hvor langt skal håret være?   ;) Det er jo det... Jeg vil klippe det før det blir for langt. Synes ikke for langt hår er noe pent i det hele tatt. 

Også hårfarge: hva foretrekker dere? Lyst/ brunt/ sort?  Jeg synes hårfarger kan være fine i alle farger. Men jeg har ganske mørkt hår, og tør ikke å stripe det lyst. Mørkt er meg. Så håret mitt får være mørkt! 

Men fysj... : det håret på bildet ser virkelig ikke pent ut!. Hun hadde vært hot om hun hadde klippet det godt opp til brystpartiet. 

Endret av LineMalen
Lenke til kommentar

Skallet er best, men det er ikke alle som kler det.

 

Noen damer kler kort hår, mens andre ser ut som en gutt. Eksen min ble propesjonelt mer attraktiv etter hvert som håret vokste. Håret hennes ble ganske langt i løpet av den tiden vi var sammen, så hun ble temmelig vakker etter hvert, i alle fall i mine øyme. Hun klipte seg kortere igjen ei tid etter det ble slutt, da ble det lettere å komme over henne.

 

Når det er sagt, hva er poenget med nok en oppmerksomhets-/bekreftelsestråd. Du har allerede flere titalls tråder. Kan du ikke ta alt under én enkelt tråd som du kaller "Tråden om meg." eller noe i den dur?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Skallet er best, men det er ikke alle som kler det.

 

Noen damer kler kort hår, mens andre ser ut som en gutt. Eksen min ble propesjonelt mer attraktiv etter hvert som håret vokste. Håret hennes ble ganske langt i løpet av den tiden vi var sammen, så hun ble temmelig vakker etter hvert, i alle fall i mine øyme. Hun klipte seg kortere igjen ei tid etter det ble slutt, da ble det lettere å komme over henne.

 

Når det er sagt, hva er poenget med nok en oppmerksomhets-/bekreftelsestråd. Du har allerede flere titalls tråder. Kan du ikke ta alt under én enkelt tråd som du kaller "Tråden om meg." eller noe i den dur?

 

:blush: "rødme". ehhh tråden om meg... - hadde du kjent meg så hadde du forstått at jeg ikke er så selvfokusert. 

Endret av LineMalen
Lenke til kommentar

Hvis du skal sammenligne Nicole Scherzinger og Miley Cyrus, så må du nesten stille med samme type bilder, da. :p

 

23-amazing-beautiful-hot-Favim.com-10754

 

Det der er ikke samme type bilde i det hele tatt :p jeg turte ikke finne et puppebilde av fronten til noen med kort hår pga de strenge moderatorene her så jeg tok bare det styggeste jeg fant "because reasons", at det var Miley Cyrus var en tilfeldighet :)

 

 

Tja, vanskelig å si :lol::whistle:

 

Jeg har en tanke kortere enn pussycatdolls-dama. Jeg har ned til brystvortene ;) Lenge siden jeg har hatt så langt hår som jeg har hatt nå. Har ikke klippet det på ett år. 

 

Var det jeg prøvde å finne egentlig, var dårlig utvalg når jeg søkte rundt. Hår til brystvortene er :dribble:

Endret av Belphegor
Lenke til kommentar

Det der er ikke samme type bilde i det hele tatt :p jeg turte ikke finne et puppebilde av fronten til noen med kort hår pga de strenge moderatorene her så jeg tok bare det styggeste jeg fant "because reasons", at det var Miley Cyrus var en tilfeldighet :)

Det var ikke nødvendigvis puppebilde jeg siktet til, men heller litt mer sexy enn at man har noe i øret og sterk sol i ansiktet. :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...