Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ser ut som musgudene hos Overclock er helt enig: http://www.overclock.net/t/1481639/logitech-g502-proteus-core-gaming-mouse-review-by-ino

 

Har holdt meg lenge til Mionix Naos 7000 som har overlegen sensor i forhold til andre på markedet,  men ser ut til at denne har en helt ny sensor som ingen andre har. Og så lenge den er god å holde i og appåtil har flere knapper så er denne noe jeg vurderer gitt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ut som musgudene hos Overclock er helt enig: http://www.overclock.net/t/1481639/logitech-g502-proteus-core-gaming-mouse-review-by-ino

 

Har holdt meg lenge til Mionix Naos 7000 som har overlegen sensor i forhold til andre på markedet,  men ser ut til at denne har en helt ny sensor som ingen andre har. Og så lenge den er god å holde i og appåtil har flere knapper så er denne noe jeg vurderer gitt.

Logitech sin sensor er vel en 3366 som sitter i G303/502/900 (som jeg tror er en 3360, bare at det er "Logitech").

3360 finnes i flere mus sammen med 3310 som også går for å være toppklassesensor uten noen form for akselerasjon. Så egentlig så er det vel de tre (to) sensorene som blir anbefalt :)

Lenke til kommentar

Synd ikke noe Roccat er med i testen. Roccat gir ofte mye for pengene og fungerer utmerket :)

tenkte akkurat på det samme! etter flere ødelagte logitech gikk jeg over til Roccat kunne aldri vært mer fornøyd! Den første jeg hadde holdte i 6 år (diablo left click spamm ødela musa) flere jeg kjenner har fulgt etter og også skaffet seg en Roccat  :ph34r:

Lenke til kommentar

Bruker fortsatt en 10 år gammel MX518 og ville heller hatt en ny en av dem enn å bytte til G402/G502. Det er den perfekte formen.

MX518 bruker Angle Snapping, og det er jo ikke helt heldig:

 

More significantly, one of today’s most maligned mouse features, called prediction, was enabled on the MX 518. Prediction, also called angle snapping, smooths out mouse movements to help you draw a straight line. Obviously this isn’t ideal for gaming, though, where you want exact, 1:1 correlation between your movements, not for the mouse to predict your movements. While modern gaming mice often offer the option to turn on prediction, it’s almost always disabled by default in drivers. In the MX 518, though, it was on by default. And you couldn’t disable it.

 

http://www.pcgamer.com/gaming-mouse-myths-busted/2/

Lenke til kommentar

Kjøpte meg ein Tek Syndicate (custom buildt av dem) mus for noen måneder siden.

Spec:
Pixart PWM 3310 optical (infrared) sensor
5000 CPI (same as DPI)
CPI Steps: 1000, 2000, 3000, 4000, 5000
Omron switches
Sniper button (500 CPI Toggle) positioned far forward, accidental pressing highly unlikely
No acceleration
Rubberized coating
Textured sides for grip
Size: 129 x 73 x 38 mm
Weight 166g (including cable), 125g (mouse only)
Six buttons (two dedicated to DPI + one sniper button)
Rubber cable (lighter weight and less drag)
No software
Purple LED


review:



Beste gaming musen eg har hatt på flere år. Har både logitech mx518, g500, g600 og g602. Men foretrekker tek syndicate musen. Endret av Johari
Lenke til kommentar

Før du kjøper G502 les dette..

 

https://www.reddit.com/r/GlobalOffensive/comments/2uzodb/strange_mouse_problem_when_doing_large_andor_fast/

 

Jeg har selv hatt dette problemet med G600 MMO musa til logitech...siste musa som ikke hadde dette var MX9 musene.....:(

 

G402Fury skal vist ha en spesiell engine for å kontre dette men ergoen til G402Fury er shit..:(

 

 

HARDWARE .NO!

SJEKK SLIKE TING FØR DERE KÅRER EN MUS TIL BEST I TEST!!!

 

Hei.

jeg hadde nøyaktig samme problem med min Logitech G303 Daedalys Apex.

Det kom ut en ny firmware for et par uker siden som fikset dette problemet.

Vet ikke om det samme gjelder G502.

Lenke til kommentar

Før du kjøper G502 les dette..

 

https://www.reddit.com/r/GlobalOffensive/comments/2uzodb/strange_mouse_problem_when_doing_large_andor_fast/

 

Jeg har selv hatt dette problemet med G600 MMO musa til logitech...siste musa som ikke hadde dette var MX9 musene..... :(

 

G402Fury skal vist ha en spesiell engine for å kontre dette men ergoen til G402Fury er shit.. :(

 

 

HARDWARE .NO!

SJEKK SLIKE TING FØR DERE KÅRER EN MUS TIL BEST I TEST!!!

Aldri opplevd dette og klarer heller ikke å reprodusere det.

 

Logitech for meg er den eneste musen som også er nyttig utenfor spill. Da den har quick-scroll og mange programmerbare knapper. Skulle gjerne hatt flere faktisk.

Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

Vet ikke om denne testen har særlig legitimitet når en av de største produsentene av gamingmus ikke er med i testen (razer)

 

Er ikke eneste merke de har droppet. Testen har ikke særlig legitimitet da den er mangelfull i forhold til antall gaming-mus som er på markedet i dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å kåre den beste spillmusen på Markedet uten og inkludere en eneste Razer mus blir helt bak mål. Selv med Argumentet at dere har testet en av deres tidligere.

 

Det hvar Razer som var først ute med Noe som kunne kalles en Gaming mus.

Vel, Intellimouse var den første skikkelige gode optiske spillmusa jeg hadde, og det var da lenge før Razer var kjent, jeg hadde i alle fall ikke hørt om det den gangen, så mulig jeg tar feil her men :)

Lenke til kommentar

 

Å kåre den beste spillmusen på Markedet uten og inkludere en eneste Razer mus blir helt bak mål. Selv med Argumentet at dere har testet en av deres tidligere.

 

Det hvar Razer som var først ute med Noe som kunne kalles en Gaming mus.

Vel, Intellimouse var den første skikkelige gode optiske spillmusa jeg hadde, og det var da lenge før Razer var kjent, jeg hadde i alle fall ikke hørt om det den gangen, så mulig jeg tar feil her men :)

Første razermusa hadde faktisk ball....

Lenke til kommentar

Ser ut som musgudene hos Overclock er helt enig: http://www.overclock.net/t/1481639/logitech-g502-proteus-core-gaming-mouse-review-by-ino

 

Har holdt meg lenge til Mionix Naos 7000 som har overlegen sensor i forhold til andre på markedet,  men ser ut til at denne har en helt ny sensor som ingen andre har. Og så lenge den er god å holde i og appåtil har flere knapper så er denne noe jeg vurderer gitt.

Den er lekker men som med alle logitech mus'er jeg har hatt gjennom tidene, de fordømte knappene :) - de holder ikke lenge

 

Det er min uforanderlige mening om Logitech, er det noe som ryker først, tsja, gjette? Knappen kanskje?

Endret av VampireLord
Lenke til kommentar

Å kåre den beste spillmusen på Markedet uten og inkludere en eneste Razer mus blir helt bak mål. Selv med Argumentet at dere har testet en av deres tidligere.

 

Det hvar Razer som var først ute med Noe som kunne kalles en Gaming mus.

 

 

Razer er dessverre bare "cool looking" gaming utstyr med dritt kvalitet. (personlig erfaring, PS! HUSK det)

Lenke til kommentar

 

Å kåre den beste spillmusen på Markedet uten og inkludere en eneste Razer mus blir helt bak mål. Selv med Argumentet at dere har testet en av deres tidligere.

 

Det hvar Razer som var først ute med Noe som kunne kalles en Gaming mus.

 

 

Razer er dessverre bare "cool looking" gaming utstyr med dritt kvalitet. (personlig erfaring, PS! HUSK det)

 

 

personlig erfaring er alltid gøy. Jeg personlig har hatt min Razer Taipan i snart 3 år. Funker som den var ny enda, og det er med MYE bruk. Har heller aldri vært så fornøyd med ergonomien på en gamingmus tidligere. Husker jeg alltid fikk vondt i hånda av mx510 og senere G9. G9 var bedre enn mx510 for hånda mi. Men Razer Taipan derimot får jeg ikke smerter ved langvarig bruk i det hele tatt. Dette er jo selvfølgelig veldig individuelt, men ville dele det. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...