Gå til innhold

Watch Dogs 2 kommer allerede til høsten


Anbefalte innlegg

Liker at flere store selskap begynner å vise fram spillene på E3 det året som de faktisk planlegger å slippe ut spillet og ikke vise fram spill på E3 som kommer ut 2 år fram i tid slik som var med Watch Dogs 1. Håper den slags promo tull helt forsvinner ettersom 2 år hype train er altfor lenge og det klarer aldri å leve opp til forventningene.

 

Syntes det var fette genialt i fjor når Bethesda annonserte Fallout 4 + at det var bare 6 måneder til spillet skulle komme ut. Ønsker å vite minst mulig om spill når æ likevel ikke får spille dem før om 2-3 år.

 

At det kommer fram at ett spill e i utvikling, det e bare kos å vite, men ikke vis fram spillet før det nesten e klart til å komme ut.

 

Du kan vel banne på at det blir utsatt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Letteste WILL NOT BUY noensinne. Fy flate for en skuffelse eneren var.

Men å klikke deg inn på denne artikkelen og kommentere gadd du likevel. Rart det der. :p

 

On-topic gleder jeg meg. Hadde veldig mye moro med det første, så strengt tatt trenger de ikke gjøre så mye nytt for min del. En bedre hovedperson, litt mer interessant hacking og litt mer å gjøre utenom missions, så har vi et knallspill. Elsket å aktivere håndgranatene fiendene hadde og se dem få panikk. Spesielt morsomt var det når de fikk panikk og kastet granaten på vennene sine. Det MÅ vi få lov til i WD2. :p:D Men vi kunne jo opprinnelig kaste folk ned trappen i Assassin's Creed, og det forsvant jo etterhvert. Kjipt. :(

 

 

Hvorfor er det rart? At man er skuffet over et spill er ikke det samme som at man er likegyldig.

 

AtW

Lenke til kommentar

Blir sikkert kult. Litt mer utvidelse av "hackingen",setting i San Francisco samt orden på grafikken, da er de langt på vei til en topp tittel. Det mest irriterende med enern var faktisk grafikken: Var alltid micro-stutter når jeg kjørte, noe som tildels ødela hele kjøreopplevelsen. :(

Lenke til kommentar

Regner med at jeg kjøper dette spillet blandt annet på grunn av settingen. Har ikke vært ett skikkelig bra open world spill satt i San Francisco siden GTA: San Andreas.

 

Fra det som ble vist fram i går så likte jeg forbedringene som er i WD2. Skal vente å se til det kommer så eventuelt lese annmeldelser før jeg kjøper. Om det ligger på rundt samme skala som det første så venter jeg til jeg kan få det billig.

 

Liker at 2rn har coop. Er ikke noen fan av 1rn sin invasion hvor spillere kan joine inn bare før å ødelegge for deg så hadde aldri invasions på når jeg spilte 1rn.

Om 2rn blir bra så kanskje det blir spilt sammens med en kompis.

Lenke til kommentar

Regner med at jeg kjøper dette spillet blandt annet på grunn av settingen. Har ikke vært ett skikkelig bra open world spill satt i San Francisco siden GTA: San Andreas.

 

Fra det som ble vist fram i går så likte jeg forbedringene som er i WD2. Skal vente å se til det kommer så eventuelt lese annmeldelser før jeg kjøper. Om det ligger på rundt samme skala som det første så venter jeg til jeg kan få det billig.

 

Liker at 2rn har coop. Er ikke noen fan av 1rn sin invasion hvor spillere kan joine inn bare før å ødelegge for deg så hadde aldri invasions på når jeg spilte 1rn.

Om 2rn blir bra så kanskje det blir spilt sammens med en kompis.

 

Liker ikke invasions, men syns det var en kul liten sak at om du sprang rundt i byen og plyndra kontoen til folk, og ikke så at de var ansatt i det firmaet, ble du selv hacka om du ikke var snar nok. Prøvde selv å hacke ett par ganger, men fant ut at jeg ikke var smart nok. Hadde en kar som hacka meg, sto oppå en kiosk mens jeg leita mer og mer febrilsk etter han. Trur enkelte spilte spillet utelukkende for invasions.....akkurat som Dark Souls

Lenke til kommentar

 

Letteste WILL NOT BUY noensinne. Fy flate for en skuffelse eneren var.

Assassins creed 1 var ikke det beste det heller så hvis watch dogs 2 kan dra en AC 2 så kan det bli et mesterverk. Man vet aldri.

 

AC1 var et mesterverk for sin tid. AC2 tok det hele et nivå høyere, og AC Brotherhood perfeksjonerte formelen. Sia vet vi hvilken veg det har gått, med Black Flag som et hederlig unntak

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...