Gå til innhold

Hvorfor stemmer ikke flere på FrP?


Gjest Bruker-406935

Anbefalte innlegg

 

 

Sandberg sier nei til gjenvalg på Stortinget

 

Jeg gråter meg ikke i søvn av den grunn kjenner jeg ;)

 

Hvorfor ikke? Per Sandberg og Knut Arild Hareide er mine favoritt politikere. Jeg er vel stort sett alltid uenig uttalelsene deres, men de er ihvertfall 100% seg selv.

 

 

Stalin var 100% seg selv. Det er ikke en verdi som veier opp nok.

 

AtW

 

 

Det er da plass til Stalin i samfunnet vårt også, med litt mindre makt tror jeg han ville vært en god bidragsyter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Argumentet ble brukt om hvorfor de var bra politikere, ikke bra bidragsytere.

 

AtW

 

En bra politiker, vil jeg si er en som klarer å representere deler av befolkningen. Per Sandberg representerer deler av befolkningen når han uttaler at det må strammes inn i innvandringspolitikken. Og hvis ikke folk prøver å forklare hvorfor han tar feil så kommer folk til å stemme på han. Så jeg mener han har en verdi.

Lenke til kommentar

 

..Hovedproblemet for Frp, er at det skjer for mye tull fra enkelte av repsentantene. Slike som Sandberg, Ellingesen, Gjedde og Michalsen..

Du kan ikke påstå at problemet ikke er Frp, men enkelte av representantene når en av de du nevner får tillit nok til å representerer Frp i regjering. Sandberg er helt klart en av de som definerer Frp.

 

 

Nyhetene i dag: Sandberg tar ikke gjenvalg. Sandberg er forlngst pushet ut i kulda(eller skal vi si havgapet) av Frp, så de er på track.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg mente dette: 

 

Det er da plass til Stalin i samfunnet vårt også, med litt mindre makt tror jeg han ville vært en god bidragsyter.

 

Per Sandberg representerer deler av befolkningen når han uttaler at det må strammes inn i innvandringspolitikken. Og hvis ikke folk prøver å forklare hvorfor han tar feil så kommer folk til å stemme på han. Så jeg mener han har en verdi.

Du liker Stalin, og du liker Sandberg. Så Sandberg appellerer til folk som liker Stalin.

 

Det er et jævlig billig retorisk poeng, og omtrent like god logikk som "Mor Nille ere en sten", men du gikk rett inn i hullet, så du kan ikke klage når noen dytter en stein etter deg. Generelt dårlig ide å snakke positivt om Stalin...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg mente dette: 

 

Det er da plass til Stalin i samfunnet vårt også, med litt mindre makt tror jeg han ville vært en god bidragsyter.

 

Per Sandberg representerer deler av befolkningen når han uttaler at det må strammes inn i innvandringspolitikken. Og hvis ikke folk prøver å forklare hvorfor han tar feil så kommer folk til å stemme på han. Så jeg mener han har en verdi.

Du liker Stalin, og du liker Sandberg. Så Sandberg appellerer til folk som liker Stalin.

 

Det er et jævlig billig retorisk poeng, og omtrent like god logikk som "Mor Nille ere en sten", men du gikk rett inn i hullet, så du kan ikke klage når noen dytter en stein etter deg. Generelt dårlig ide å snakke positivt om Stalin...

 

Hvilket hull?

Lenke til kommentar

 

 

FRP`s eminente lokalpolitikere slår til igjen!

 

"Uskyldig spøk"

 

Hvorfor skal man ikke kunne spøke med det?

 

Folkevalgte holdes ansvarlig ovenfor sine velgere, og bør ikke drite seg ut for ofte. Hvis du jobber på Esso kan du heller ikke dra rasistvitser på jobb. 

 

 

Okey, men er det noe galt i spøken eller er det det at media får anledning til å gi dårlig PR?

Lenke til kommentar

 

 

 

FRP`s eminente lokalpolitikere slår til igjen!

 

"Uskyldig spøk"

 

Hvorfor skal man ikke kunne spøke med det?

 

Folkevalgte holdes ansvarlig ovenfor sine velgere, og bør ikke drite seg ut for ofte. Hvis du jobber på Esso kan du heller ikke dra rasistvitser på jobb. 

 

 

Okey, men er det noe galt i spøken eller er det det at media får anledning til å gi dårlig PR?

 

Det må du jo spørre hans velgere og overordnede lokalpolitikere om. Det var ikke jeg som tok avgjørelsen.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

FRP`s eminente lokalpolitikere slår til igjen!

 

"Uskyldig spøk"

 

Hvorfor skal man ikke kunne spøke med det?

 

Folkevalgte holdes ansvarlig ovenfor sine velgere, og bør ikke drite seg ut for ofte. Hvis du jobber på Esso kan du heller ikke dra rasistvitser på jobb. 

 

 

Okey, men er det noe galt i spøken eller er det det at media får anledning til å gi dårlig PR?

 

Det må du jo spørre hans velgere og overordnede lokalpolitikere om. Det var ikke jeg som tok avgjørelsen.

 

 

LOL.. Men nå spør jeg deg da.. OK NVM DA. BRA DU KOMMER HIT FOR Å IKKE DISKUTERE

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

FRP`s eminente lokalpolitikere slår til igjen!

 

"Uskyldig spøk"

 

Hvorfor skal man ikke kunne spøke med det?

 

Folkevalgte holdes ansvarlig ovenfor sine velgere, og bør ikke drite seg ut for ofte. Hvis du jobber på Esso kan du heller ikke dra rasistvitser på jobb. 

 

 

Okey, men er det noe galt i spøken eller er det det at media får anledning til å gi dårlig PR?

 

Det må du jo spørre hans velgere og overordnede lokalpolitikere om. Det var ikke jeg som tok avgjørelsen.

 

 

LOL.. Men nå spør jeg deg da.. OK NVM DA. BRA DU KOMMER HIT FOR Å IKKE DISKUTERE

 

Er det på tide du spør deg selv, kanskje...?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...