Gå til innhold

Mener elbiler er like ille for luftkvaliteten som fossilbiler


Anbefalte innlegg

Det er vell dette som er forslaget for 2017, altså at avgiftene innføres for elbiler mens avgiftene for fossilene øker tilsvarende?

 

Det vert sovidt ingen endringar frå 2017, men det er snakk om å erstatte mva-fritaket med eit tilskot som i starten tilsvarer mva-fritaket frå 2018. Dette kan so gradvis reduserast. Eg har ikkje hørt snakk om å innføre andre avgifter på elbilar. Dersom det skjer, vert det sikkert etter framlegg frå partiet for innføring av stadig nye avgifter, ogso kjent som FrP.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Det komiske er et elbiler er avgifstfrie, fordi langt mer miljøvennlig alternativer ikke er det.

Kva slags langt meir miljøvennlege bilar er det som ikkje er avgiftsfrie?

 

Det er forresten årsavgift på elbilar òg, samt at dei betaler elavgift for drivstoffet.

 

 

Les hva jeg skriver er du snill, spørsmålet ditt gir ingen mening i konteksten av det som faktisk er sagt.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

 

Hvilke alternativer? For at du skal kunne kalle det alternativer må de være reelle alternativer for folk flest.

Kollektiv, sykling, elsykkel, ikke bo milevis unna jobb osv. Dette er reellt for "folk flest".
Tenkte du å gå, sykle eller ta buss 250 km til IKEA for å handle møblar, og attende same dag? Eller tenkte du at alle skal jobbe på IKEA for å unngå dette problemet?

 

Å gå eller sykle er ikkje realistisk. Det mest miljøvennlege og mest praktiske alternativet er elbil. Elbil er, i motsetnad til eksosbilar, meir miljøvennleg enn både buss og fly.

 

 

Om folk må kjøre 500 km tur/retur for å komme på ikea, så er ikke bil noe godt alternativ, da bør de benytte frakt.

 

AtW

Lenke til kommentar

Om folk må kjøre 500 km tur/retur for å komme på ikea, så er ikke bil noe godt alternativ, da bør de benytte frakt.

 

OK, korleis vil du frakte deg sjølv og familien 250 km til IKEA for å sjå på alternativa før du bestemmer deg for kva du vil frakte heim 250 km saman med deg sjølv og familien? Sykkel?
Lenke til kommentar

Et tilskudd er mye dårligere for forbrukerne enn et MVA-fritak. Jeg vil tro det kommer til å vises godt på salgstallene.

 

Eit tilskot som er likt mva-fritaket vil vere akkurat like bra for forbrukarane som eit mva-fritak. Om eg betaler 50000 til staten og får 50000 i avslag i prisen, eller betaler 0 til staten og full pris, er akkurat det same for meg.
Lenke til kommentar

 

 

Det komiske er et elbiler er avgifstfrie, fordi langt mer miljøvennlig alternativer ikke er det.

Kva slags langt meir miljøvennlege bilar er det som ikkje er avgiftsfrie?

Det er forresten årsavgift på elbilar òg, samt at dei betaler elavgift for drivstoffet.

Les hva jeg skriver er du snill, spørsmålet ditt gir ingen mening i konteksten av det som faktisk er sagt.

Då har du uttrykt deg dårleg. Du hevdar at det finst bilar, eller tilsvarande køyrety, som er meir miljøvennlege enn elbilar, men som ikkje er avgiftsfrie. Og du tykkjer det er komisk. Kanskje du har funne noko som ikkje er eit alternativ til bil, og tykkjer det på ein eller annan måte er komisk? Hoppestokk? Det er eit ganske komisk ikkje-alternativ til bil, men det er ingen særavgifter på hoppestokkar heller. Då kan det ikkje vere det . Kan du opplyse oss?
Lenke til kommentar

Et tilskudd er mye dårligere for forbrukerne enn et MVA-fritak. Jeg vil tro det kommer til å vises godt på salgstallene.

Kommer helt an på hva som skjer med avgiftene ellers. Blir elbilene 50k dyrere samtidig som engangsavgiftene økes på fossilbiler med 50k, så kan virkningen på salgstallene være nær null.

 

De fleste partiene er enige om at elbilene skal fortsatt være attaktive å kjøpe.

Lenke til kommentar

Om alle skal over på kollektivtrafikk så må alle flytte til byen, og det fører naturligvis til en del andre problemer som boligpriser og overbefolkning. Det beste er om folk får velge selv hvilket transportmiddel de vil ha, og da er ofte bil det mest naturlige og praktiske alternativet. Det er heller uansett ikke så veldig miljøvennelig å ha tomme busser kjørende rundtom.

Lenke til kommentar

 

Om folk må kjøre 500 km tur/retur for å komme på ikea, så er ikke bil noe godt alternativ, da bør de benytte frakt.

OK, korleis vil du frakte deg sjølv og familien 250 km til IKEA for å sjå på alternativa før du bestemmer deg for kva du vil frakte heim 250 km saman med deg sjølv og familien? Sykkel?

 

 

Kollektivt, om ikke så får du bite i det sure eplet og ha en dyr bil.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

 

 

Det komiske er et elbiler er avgifstfrie, fordi langt mer miljøvennlig alternativer ikke er det.

Kva slags langt meir miljøvennlege bilar er det som ikkje er avgiftsfrie?

Det er forresten årsavgift på elbilar òg, samt at dei betaler elavgift for drivstoffet.

Les hva jeg skriver er du snill, spørsmålet ditt gir ingen mening i konteksten av det som faktisk er sagt.
Då har du uttrykt deg dårleg. Du hevdar at det finst bilar, eller tilsvarande køyrety, som er meir miljøvennlege enn elbilar, men som ikkje er avgiftsfrie. Og du tykkjer det er komisk. Kanskje du har funne noko som ikkje er eit alternativ til bil, og tykkjer det på ein eller annan måte er komisk? Hoppestokk? Det er eit ganske komisk ikkje-alternativ til bil, men det er ingen særavgifter på hoppestokkar heller. Då kan det ikkje vere det . Kan du opplyse oss?

 

 

Nei, det har jeg ikke. Det er bare i din fantasiverden bil kun kan erstattes av bil.

 

AtW

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Sykkel, gange og kollektiv kan i mange tilfeller erstatte bil, men laaangt ifra i alle tilfeller. Å påstå det er ekstremt urealistisk.

 

Jeg er så absolutt for satsning på kollektiv og at flere tar i bruk sykkel. Men i mange tilfeller vi Elbil være et mye bedre alternativ.

 

Hilsen en som ikke eier bil og står som sild i tønne på trikken hver dag.

Og jeg har tatt med meg litt av hvert med på trikken når jeg egentligt burde brukt bil for å få det kjørt.

 

At sykler skal også få fritak for mva blir nesten like dumt som å si sko skal ha det. Bare fordi en kjøper sykkel betyr ikke at en kommer tip å bruke den til jobben hver dag. Og iallefall ikke frakte 2-3 barn og et lass med varer.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Nei, det har jeg ikke. Det er bare i din fantasiverden bil kun kan erstattes av bil.

 

Neidå, eg kan godt fantasere opp ei verd der bilar er erstatta med autonome VTOL-fly, til dømes. Eg trudde vi snakka om den vanlege verda her og no, ikkje om eit utopisk framtidssamfunn. Per dags dato er det ingen særavgifter på autonome VOTL-fly heller.

 

Eg brukar ikkje elbilen min til noko som kan erstattast med å gå til fots eller sykle, som er dei einaste framkomstmidla som er meir miljøvenlege enn elbil. (Men dei er farlegare.)

Lenke til kommentar

Sykkel, gange og kollektiv kan i mange tilfeller erstatte bil, men laaangt ifra i alle tilfeller. Å påstå det er ekstremt urealistisk.

 

Jeg er så absolutt for satsning på kollektiv og at flere tar i bruk sykkel. Men i mange tilfeller vi Elbil være et mye bedre alternativ.

 

Hilsen en som ikke eier bil og står som sild i tønne på trikken hver dag.

Og jeg har tatt med meg litt av hvert med på trikken når jeg egentligt burde brukt bil for å få det kjørt.

 

At sykler skal også få fritak for mva blir nesten like dumt som å si sko skal ha det. Bare fordi en kjøper sykkel betyr ikke at en kommer tip å bruke den til jobben hver dag. Og iallefall ikke frakte 2-3 barn og et lass med varer.

 

 

Ingen har påstått noe sånn, så du skal slippe å argumentere for det.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

 

Om folk må kjøre 500 km tur/retur for å komme på ikea, så er ikke bil noe godt alternativ, da bør de benytte frakt.

OK, korleis vil du frakte deg sjølv og familien 250 km til IKEA for å sjå på alternativa før du bestemmer deg for kva du vil frakte heim 250 km saman med deg sjølv og familien? Sykkel?

Kollektivt, om ikke så får du bite i det sure eplet og ha en dyr bil.

 

AtW

Det er vel mer fornuftig å gjøre bruken av bilen dyr fremfor selve bilen slik at denne familien kan ha mulighet til dette, men ellers foretrekke å bruke alternativ transport.

Lenke til kommentar

 

Nei, det har jeg ikke. Det er bare i din fantasiverden bil kun kan erstattes av bil.

Neidå, eg kan godt fantasere opp ei verd der bilar er erstatta med autonome VTOL-fly, til dømes. Eg trudde vi snakka om den vanlege verda her og no, ikkje om eit utopisk framtidssamfunn. Per dags dato er det ingen særavgifter på autonome VOTL-fly heller.

 

Eg brukar ikkje elbilen min til noko som kan erstattast med å gå til fots eller sykle, som er dei einaste framkomstmidla som er meir miljøvenlege enn elbil. (Men dei er farlegare.)

 

 

I den virkelig verden kan bil erstattes med andre ting en bil.

 

Synd for deg, det er likefullt tonnevis av biltrafikk som kan erstattes med andre ting, og man fremmer ikke det med å i praksis subsidiere biler.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

 

 

Om folk må kjøre 500 km tur/retur for å komme på ikea, så er ikke bil noe godt alternativ, da bør de benytte frakt.

OK, korleis vil du frakte deg sjølv og familien 250 km til IKEA for å sjå på alternativa før du bestemmer deg for kva du vil frakte heim 250 km saman med deg sjølv og familien? Sykkel?

Kollektivt, om ikke så får du bite i det sure eplet og ha en dyr bil.

 

AtW

Det er vel mer fornuftig å gjøre bruken av bilen dyr fremfor selve bilen slik at denne familien kan ha mulighet til dette, men ellers foretrekke å bruke alternativ transport.

 

 

For all del, det ene hindrer ikke det andre.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

At sykler skal også få fritak for mva blir nesten like dumt som å si sko skal ha det. Bare fordi en kjøper sykkel betyr ikke at en kommer tip å bruke den til jobben hver dag. Og iallefall ikke frakte 2-3 barn og et lass med varer.

 

Ja, sånn ca like prinsipielt teit som at elbiler har fritak.

 

AtW

Lenke til kommentar

I den virkelig verden kan bil erstattes med andre ting en bil.

 

Ja, eg kan kjøpe meg ein buss med dieselmotor og køyre den i staden når familien skal køyre mange mil for å helse på besteforeldre, men kvifor i all verda eg erstatte ein miljøvennleg bil med noko som er stort, tungt, bråkete og forureinande?

 

Synd for deg, det er likefullt tonnevis av biltrafikk som kan erstattes med andre ting, og man fremmer ikke det med å i praksis subsidiere biler.

 

Massevis, men målet er altso å forureine mindre, ikkje meir. Ein elbil kan ikkje erstattast med noko som forureinar mindre, og poenget med avgiftsfritak for elbilar er å erstatte forureinande trafikk med svært lite forureinande trafikk.

 

Trikk forureinar kanskje mindre om vi ser vekk frå støy, og kan i enkelte tilfelle erstatte elbil, men det er ingen trikkar i mitt fylke.

Lenke til kommentar

 

I den virkelig verden kan bil erstattes med andre ting en bil.

Ja, eg kan kjøpe meg ein buss med dieselmotor og køyre den i staden når familien skal køyre mange mil for å helse på besteforeldre, men kvifor i all verda eg erstatte ein miljøvennleg bil med noko som er stort, tungt, bråkete og forureinande?

 

Synd for deg, det er likefullt tonnevis av biltrafikk som kan erstattes med andre ting, og man fremmer ikke det med å i praksis subsidiere biler.

Massevis, men målet er altso å forureine mindre, ikkje meir. Ein elbil kan ikkje erstattast med noko som forureinar mindre, og poenget med avgiftsfritak for elbilar er å erstatte forureinande trafikk med svært lite forureinande trafikk.

 

Trikk forureinar kanskje mindre om vi ser vekk frå støy, og kan i enkelte tilfelle erstatte elbil, men det er ingen trikkar i mitt fylke.

 

 

Jo, på samfunnsnivå kan elbil fint i ganske stor grad erstattes med noe som forurenser mindre. Og subsidiering av elbiler hemmer denne utviklingen.

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...