Gå til innhold

Helnorsk WoW Sosialguild for oss gamle travere


Anbefalte innlegg

Jeg merker at det blir mindre tid til å spille etter jeg ble godt etablert med hus, samboer og barn, men prøver å spille litt WoW på kveldstid og når muligheten byr seg enda.

Jeg regner med at det finnes flere i min situasjon så jeg har lyst til å få til en sosial guild hvor vi kan møtes og spille litt sammen. Selv om vi ikke får til noe mythic raiding går det alltids an å få samlet folk til dungeons, pvp, world quests o.l. Det er selvsagt mulighet for litt rolig normal raiding for morros skyld hvis det klaffer en kveld.

Dette blir ikke noen strukturert guild, bare en gjeng med etablerte folk som vil prate litt skit og spille WoW sammen ?

Server og faksjon går det alltids an å bytte men jeg er alliance på Nordrassil nå.

 

Noen som kunne tenkt seg å bli med på dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan raide høyeste nivå med 10-12 timer i uka. Progrerss blir kanskje ikke best på serveren, men det skal være fult mulig å slå Mythic innen neste content patch i en guild som raider 2x4 timer i uka eller mer. Bare tull å drive med casual-greier.

 

Det er så mye man kan gjøre for å forbedre livet utenfor skjermen så hvis man ikke skal satse så kan man likegodt la det være.

 

Skjønner folk som vil være i en End-Game-Guild med bra nivå og miljø. Folk som vil bruke relativt mye tid på å oppnå lite skjønner jeg meg ikke på.

 

Sosial guild er en pen måte å si "orker ikke lære seg mechanics eller forplikte seg til noen få timer".

Lenke til kommentar

Da vil man med andre ord oppnå mer på kortere tid og med ferre timer investert i en annen guild. På det nivået der blir man nødt til å logge på for å se etter et par timer at det faktisk ikke blir noe raid den kvelden.

 

Seriøse når målet i løpet av timer, useriøse når ikke i mål i løpet av hele uka, men de kan selvsagt unnskylde med at de spille på måfå og at det ikke gjør noe at de brukte mange timer på ingen ting.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Ja, hvis det er raidprogressjon som er målet så er ikke dette guilden for deg. Da finnes det mange mye bedre valg.

Poenget mitt er at hvis en person spiller i noen timer i godt lag og har det gøy, men utretter "ingenting" som du sier, føler nok at han har brukt tiden sin bedre enn en som har stanget mot samme raid boss i 8 timer fordi han føler at han må.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg påpeker at det er ineffektivt med en slik guild. Det er fult mulig å finne en endgame guild som går etter "kom hvis du kan"-prinsippet. Dog kan man ikke regne med at man får spot og loot over mer aktive spillere.

 

Spørsmålet er om man i det heletatt har tenkt å spille én kveld i uka? Hvis svaret er ja, så er det ineffektivt med en slik guild.

 

Tankegangen om at man ikke trenger å mestre spillet og kan bruke tid på annen aktivitet i er i samme bane som useriøse elever på skolen som ikke er på skolen for å lære fag men for å lage uro og skøyerstreker. Det er mange av de, men det har ingen hensikt og leder ingen steder.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Ble denne guilden noe av i det hele tatt?

 

Jeg er i samme situasjon som trådstarter; hus, samboer, barn, full jobb etc. Kunne virkelig tenke meg noe som dette, hvor det er fokus på det sosiale og det å ha det hyggelig sammen. 

 

Jeg spilte en god del WoW frem til første expansion (og litt etter det), men nå er jeg altså tilbake :D spiller Paladin.

Lenke til kommentar

Ble denne guilden noe av i det hele tatt?

 

Jeg er i samme situasjon som trådstarter; hus, samboer, barn, full jobb etc. Kunne virkelig tenke meg noe som dette, hvor det er fokus på det sosiale og det å ha det hyggelig sammen. 

 

Jeg spilte en god del WoW frem til første expansion (og litt etter det), men nå er jeg altså tilbake :D spiller Paladin

Jepp! Guilden er laget. Vi er ikke kjempemange enda, men jeg håper det vokser. Regner med er en del av oss gamle WoW spillere som begynner å bli godt etablerte. :)

 

Guilden heter "Trønderbataljonen" og befinner seg på Nordrassil serveren. Alliance guild.

Jeg holder på å sette opp TeamSpeak server til oss nå.

 

Hvis du vil bli med er du velkommen hos oss. :) Søk opp guilden in-game eller /w Skinderman hvis jeg er online.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...