Gå til innhold

Helnorsk WoW Sosialguild for oss gamle travere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

om du kose deg i noen timer uten å ha progress i selve spillet, har du ikke oppnådd noe da? jeg bare spør.

Dette er nok ikke en guild for deg. Når du bli litt eldre og mer etablert så setter du mer pris på å få slappe av i noen timer i sosialt lag med noe som er gøy.

Hvis du føler at du må ha "progress" i et spill, så anbefaler jeg deg å prøve andre spill for å finne noe som du syns er morsomt.

Det må da føles som en jobb å spille WoW med den innstillingen?

Lenke til kommentar

 

om du kose deg i noen timer uten å ha progress i selve spillet, har du ikke oppnådd noe da? jeg bare spør.

Dette er nok ikke en guild for deg. Når du bli litt eldre og mer etablert så setter du mer pris på å få slappe av i noen timer i sosialt lag med noe som er gøy.

Hvis du føler at du må ha "progress" i et spill, så anbefaler jeg deg å prøve andre spill for å finne noe som du syns er morsomt.

Det må da føles som en jobb å spille WoW med den innstillingen?

 

Jeg skrive jo akkurat det samme som deg at du kan kose deg selv om du IKKE har prgress i et spill, innlegget mitt var ment til alle som mente det motsatte.

 

Spilte wow siden begynnelsen men sluttet for et par år siden så vil kalle meg litt eldre og etablert, ikke noe ung kar lengre jeg :). huske til og med gode gamle dager med commandore 64 :).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...