OeO Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Oslo, Ellingsrud. Oslo, Furuset, bor du oppi åsen da! Go Oslo!
Gjest mafister Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Oslo, Ellingsrud. Oslo, Furuset, bor du oppi åsen da! Go Oslo! Øyhhh, cool, What's your name? Er du en av de 0,1% norske på Furuset?
OeO Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 (endret) Øyhhh, cool, What's your name? Er du en av de 0,1% norske på Furuset? jepp, norsk her ja, litt fremmed da, hehe. tror ikke jeg har sett deg før, men men. kjenner sikkert noen som kjenner deg, sånn er det alltid, hehe. Endret 26. september 2010 av oysteina
The Avatar Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 Larsnes på sunnmøre eigentleg Bur på hybel i Haugesund no då.
razh0r Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 Singsaker, Trondheim, Norge, Europa, Verden, Planeten, Galaksen.
sparks Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Skrevet 15. januar 2004 Singsaker, Trondheim, Norge, Europa, Verden, Planeten, Galaksen. TELLUS!
Leroy Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 Frogner i Sørum... Jeg er derfra Bør i Bø (telemark)
allyse Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 Siden vi poster bilder av hvor vi bor har jeg lagt ved flyfoto av hvor jeg bor btw. Litt morsomt å bo her siden jeg bor like langt fra Haltan som fra Dimiles (og Torsteinen) slik jeg kan holde begge i ørene på en gang
Micromus Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 Bor i bergen, haakonsvern, når jeg har perm er jeg på tysnes, par timer sør for bergen...
Gaute Holmin Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 Er du en av de 0,1% norske på Furuset? Frekke fa.... Jeg bor også på Furuset og er 100% norsk(ok, ca 10% finsk da, men det teller vel ikke i denne sammenhengen):
Togo Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 Ingen her da som bor på bestum da? Far min bor der, tror jeg. -rahz0r- - bor du på studentbyen på singsaker?
xthal Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 Bor ca. 1 time (avhengig av køa) med kjøring sør for Trondheim, nermere bestemt Viggja, Skaun kommune. Og selvsagt ENESTE plassen i HELE kommunen det IKKE er bygd ut ADSL e.l. ...
Luftbor Skrevet 18. januar 2004 Skrevet 18. januar 2004 Det er vel bedre enn å si:"Sandnes: Rutebilstasjonen med tilhørende 'Pøbb' for fulle bønder m/skinnvester og treningsdresser ifra Klepp, Bryne og Jæren som ikke kommer inn på en eneste uteplass i Stavanger." Kommer forresten ifra Stavanger, i tilfelle det var uklart. Sattan...er det du som driver å ypper deg på Checkpoint?
DrDoogie Skrevet 18. januar 2004 Skrevet 18. januar 2004 Sattan...er det du som driver å ypper deg på Checkpoint? Oh noes! I've been found out! Checkpoint nei. Dog var jeg kanon en gang for *host* ikke så lenge siden hvor en noe perifert bekjent (som underholdt seg selv med å spandere øl og se hvor drita jeg kunne bli) måtte dra meg ut fra en plass litt faderlig fort før onkel kom. Er du Sandnes-bonde, da? Eller "Texas"-råner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå