Gå til innhold

Hvor bor dere?


sparks

Anbefalte innlegg

I Norheimsund, en liten time fra Bergen. Vi har steinsdalsfossen, den eneste fossen i europa som vi kan gå under. :p

6483285[/snapback]

Å, var ganske sikker at jeg gikk under en relativt imponerende foss i Geiranger for et par år siden :hmm:

6483965[/snapback]

Kan godt hende det, da er det sikkert slik at denne er den eneste som det er en sti under. Jeg har blitt fortalt at denne er den eneste. :hmm:

Her står det litt bedre om den litt ned på siden.

Endret av robB
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
På bor på Nøtterøy! En øy i øygruppen utenfor Tønsberg! Bor 7 km fra Tønsberg sentrum, :w00t:! ?!

6482713[/snapback]

 

Nøtterøy er kos, vi hadde hytte der da jeg var liten. Nå bor tante og de der også har farmor hytte der. Hvor på Nøtterøy bor du?

 

Selv bor jeg i Svelvik, ikke i Sande som Sky tror. Men er mest med Sandefolk på fritiden og har gått på vgs der siden vi ikke har slikt i min lille by. :wee:

6482794[/snapback]

Jajaja ... du er mer her enn der.

Sande er verdens navle(lo), og Svelvik er en del av Sande i mitt hode. Det er uansett 10min med litt pådrag herfra. Hvor nøyaktig er det du holder til forresten? Egentlig lettere å spørre om det på MSN, men tastaturet mitt er så digg at skrive går av seg selv.

6483978[/snapback]

Eirik er kåt?

6483985[/snapback]

Ja?

Men ikke på Anette_, dette kalles samtale :)

6483992[/snapback]

 

Samtale it is. Men synes allikevel du har mast en del på jenta :tease: Og ja, hvem er ikke kåt nå? Er jo sommer for faen!

Lenke til kommentar
Østlandet -> Oslo -> Søndre Nordstrand -> Holmlia

 

Ganske fint her, men mange wangster-unger som banner som på amerikanske filmer og synger som den nyeste reklamen. Veit unger er sånn andre steder også, men her er det seriøst helt hemningsløst og mye, mye verre. :p

Ja, jeg har sammenligna med andre plasser også, f.eks. Trondheim og Bergen, og Sannidal(del av Kragerø storkommune siden 1. Januar 1960).

 

:)

6482775[/snapback]

haha så nevner du Sannidal, konge :thumbup:

 

 

Bor i Sannidal jeg.

Lenke til kommentar
Folkeregistrert adresse:

Norge --> Nordland --> Vesterålen --> Øksnes --> Myre --> Fjellveien

:cool:

Men bor på hybel i:

Norge --> Nordland --> Vesterålen --> Hadsel --> Stokmarknes --> WD Hals gt.

 

Og bare for å brife, så kommer hurtigruten fra Stokmarknes, og vi har verdens største museumsgjenstand ;)

 

EDIT: På Myre har vi verdens største produsent av fiskefor, med en omsetning på 1,5 mrd i 2005  :cool:

6007059[/snapback]

 

Jeg er født på stokmarknes! :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...