Gå til innhold

Hvor bor dere?


sparks

Anbefalte innlegg

Haha, hva har du vært her i forbindelse med egentlig? Og hvor lenge siden og sånn?

6483059[/snapback]

 

Var der på ferie for noen år siden, når tremeningen (spell check!?) min bodde der.

 

Også har jeg en kompis som har flytta dit.

 

Begge 2 havna i det sketchy miljøet, så kanskje derfor jeg har den oppfatningen av Svelvik :p

 

Den lange grunne stranda var digg da :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja det er nok litt lett å skli ut hvis man er ny eller kjenner noen som driver litt med det eller rett og slett ikke har så mange venner. :)

 

Men vi har greie strender da.

6483120[/snapback]

 

jepp, det kan jeg ikke klage på :)

 

Er ikke bastøya rett utenfor der a? Der slemme gutter blei sendt til back in the days?

Lenke til kommentar
Føøølg med i timen!

 

Synes å huske at det er MOLDE som er innehaver av Fylkeshuset/Fylkeskommune-tittelen, dermed er MOLDE Møre og Romsdals hovedstad...

 

Owned...

Det stemmer, men Molde har bare fylkesmannen og jazzfestivalen, og en stadion som ALDRI er fyllt opp. Ålesund er den reelle hovedstaden i M&R.

1402476[/snapback]

Helt enig med deg! :D

 

Jeg er fra Sande kommune, 1 km fra Almestad-kiosken for de lokalkjente.. :)

 

Ligger omtrent 1 time med ferje fra Ålesund.. :(

 

Flytter sikkert sørover i høst

Lenke til kommentar
midt troms, nærmere bestemt bardufoss ;)

 

skal i militære på rena nå snart da, noen fra områder rundt som kan ta meg med på fest en gang i blant? rene militærfester er jo tragisk

6481500[/snapback]

Skal du også til rena? Hva skal du gjøre der?

6481885[/snapback]

 

Befalskole, men det er 50-50 sjanse for at jeg kommer dit. Kan hende jeg kommer til leiren som ligger 1km fra der jeg bor :p

Lenke til kommentar
På bor på Nøtterøy! En øy i øygruppen utenfor Tønsberg! Bor 7 km fra Tønsberg sentrum, :w00t:! ?!

6482713[/snapback]

 

Nøtterøy er kos, vi hadde hytte der da jeg var liten. Nå bor tante og de der også har farmor hytte der. Hvor på Nøtterøy bor du?

 

Selv bor jeg i Svelvik, ikke i Sande som Sky tror. Men er mest med Sandefolk på fritiden og har gått på vgs der siden vi ikke har slikt i min lille by. :wee:

6482794[/snapback]

Jajaja ... du er mer her enn der.

Sande er verdens navle(lo), og Svelvik er en del av Sande i mitt hode. Det er uansett 10min med litt pådrag herfra. Hvor nøyaktig er det du holder til forresten? Egentlig lettere å spørre om det på MSN, men tastaturet mitt er så digg at skrive går av seg selv.

Lenke til kommentar
På bor på Nøtterøy! En øy i øygruppen utenfor Tønsberg! Bor 7 km fra Tønsberg sentrum, :w00t:! ?!

6482713[/snapback]

 

Nøtterøy er kos, vi hadde hytte der da jeg var liten. Nå bor tante og de der også har farmor hytte der. Hvor på Nøtterøy bor du?

 

Selv bor jeg i Svelvik, ikke i Sande som Sky tror. Men er mest med Sandefolk på fritiden og har gått på vgs der siden vi ikke har slikt i min lille by. :wee:

6482794[/snapback]

Jajaja ... du er mer her enn der.

Sande er verdens navle(lo), og Svelvik er en del av Sande i mitt hode. Det er uansett 10min med litt pådrag herfra. Hvor nøyaktig er det du holder til forresten? Egentlig lettere å spørre om det på MSN, men tastaturet mitt er så digg at skrive går av seg selv.

6483978[/snapback]

Eirik er kåt?

Lenke til kommentar
På bor på Nøtterøy! En øy i øygruppen utenfor Tønsberg! Bor 7 km fra Tønsberg sentrum, :w00t:! ?!

6482713[/snapback]

 

Nøtterøy er kos, vi hadde hytte der da jeg var liten. Nå bor tante og de der også har farmor hytte der. Hvor på Nøtterøy bor du?

 

Selv bor jeg i Svelvik, ikke i Sande som Sky tror. Men er mest med Sandefolk på fritiden og har gått på vgs der siden vi ikke har slikt i min lille by. :wee:

6482794[/snapback]

Jajaja ... du er mer her enn der.

Sande er verdens navle(lo), og Svelvik er en del av Sande i mitt hode. Det er uansett 10min med litt pådrag herfra. Hvor nøyaktig er det du holder til forresten? Egentlig lettere å spørre om det på MSN, men tastaturet mitt er så digg at skrive går av seg selv.

6483978[/snapback]

Eirik er kåt?

6483985[/snapback]

Ja?

Men ikke på Anette_, dette kalles samtale :)

Lenke til kommentar
Asker...sodbvureuibeuirb   =   *hodet slått i tastaturet*

 

Trives, men passer ikke helt inn...føler jeg.

6482056[/snapback]

 

hvor i asker da?

 

Bor i Ski jeg :whistle:

6482684[/snapback]

 

Bor i ski du også:)

 

For et sammentreff.. Langhus nærmere bestemt:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...