Gå til innhold

Microsoft anbefalte Windows 10 på direktesendt TV


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-jDflNq

 

Interessant.  Er det snakk om Win10 Pro eller non-Pro?  Kan forskjellen ligge der siden jeg aldri har sett noe slikt?

 

Pro. Se her for eksempel

 

http://www.avoiderrors.net/wp-content/uploads/2015/09/Turn-Off-Get-Office-Notifications-In-Windows-10.png

AtW

Er litt usikker da jeg har Windows 10 Pro og allerede har Office, men ser det skal være enkelt å skru det av. 

http://www.howtogeek.com/226321/how-to-disable-the-%E2%80%9Cget-office%E2%80%9D-notifications-on-windows-10/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Interessant.  Er det snakk om Win10 Pro eller non-Pro?  Kan forskjellen ligge der siden jeg aldri har sett noe slikt?

 

Pro. Se her for eksempel

 

Turn-Off-Get-Office-Notifications-In-Win

AtW

 

 

Slike har ikke jeg sett i Win10 enda, men så har jeg heller ingen Office pakke, ny eller gammel, installert heller da.

Jeg har kjørt windows 10 home siden i sommer, og aldri fått opp noen sånne. Men jeg gikk inn å slo av de "tracking" løsningene mincrosoft bruker i W10. Kanskje det er grunnen for at jeg slipper.

Lenke til kommentar

Jeg har kjørt windows 10 home siden i sommer, og aldri fått opp noen sånne. Men jeg gikk inn å slo av de "tracking" løsningene mincrosoft bruker i W10. Kanskje det er grunnen for at jeg slipper.

 

 

Jepp, samme her.  Alt er slått av, enten i settings eller i registry.  Første jeg gjør ved hver install.

Lenke til kommentar

Det er en grunn til at de fleste proffe displaysystemer kjører Linux eller Mac - man kan rett og slett ikke stole på at ikke Windows bryter inn i det man prøver å vise frem sånn at man fremstår som en idiot.

 

Det er jo ekstremt enkelt egentlig: Ingenting skal noensinne legges oppå en fullscreen-visning. Uansett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er en grunn til at de fleste proffe displaysystemer kjører Linux eller Mac - man kan rett og slett ikke stole på at ikke Windows bryter inn i det man prøver å vise frem sånn at man fremstår som en idiot.

 

Det er jo ekstremt enkelt egentlig: Ingenting skal noensinne legges oppå en fullscreen-visning. Uansett.

 

Ja, man skulle jo tro det. Men ikke alt er like enkelt for MS å skjønne.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fjern KB2952664 og KB3035583 og skjul dei. Men set Windows update til å kun gi beskjed om nye oppdateringar og pass på kvar gong. MS har ein tendens til å flytte dei tilbake som viktig oppdatering kvar gong.

Problemet er jo at uansett hvor mange ganger man skjuler dem så dukker de like fullt opp igjen. Microsoft-malware.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...