Gå til innhold

E-SPORT: Nå kan du unngå juksemakere ved å registrere ditt telefonnummer på Steam


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke i min villeste fantasi skjønne hvordan dette motvirker cheating, men kanskje i en naiv verden.

Men det fins jo visse tlf nummer og tjenester som ikke kan brukes også inkludert visse tlf selskap.

 

Og way to go, fjern det kanskje mest balanserte mapet, hvorfor ikke fjerne shitpass med en gang?
Det mapet er bare balle dårlig.
Cobble er greit, men overpass?
Verste mapet ever.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke i min villeste fantasi skjønne hvordan dette motvirker cheating, men kanskje i en naiv verden.

Men det fins jo visse tlf nummer og tjenester som ikke kan brukes også inkludert visse tlf selskap.

 

Det fungerer fordi de fleste som jukser ikke er hardbarka kriminelle. Det å kaste noen hindre i veien er nok til å redusere problemet, selv om det åpenbart ikke stopper alle

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke i min villeste fantasi skjønne hvordan dette motvirker cheating, men kanskje i en naiv verden.

Men det fins jo visse tlf nummer og tjenester som ikke kan brukes også inkludert visse tlf selskap.

 

Og way to go, fjern det kanskje mest balanserte mapet, hvorfor ikke fjerne shitpass med en gang?

Det mapet er bare balle dårlig.

Cobble er greit, men overpass?

Verste mapet ever.

Strålende med noe rotasjon av baner, enkelte lag spesialiserer seg på enkelte baner og kommer langt bare med det.

Ser absolutt frem til Nuke på turneringer igjen, er vel tilbake til 2014 det var med igjen nå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Jeg kan ikke i min villeste fantasi skjønne hvordan dette motvirker cheating, men kanskje i en naiv verden.

Men det fins jo visse tlf nummer og tjenester som ikke kan brukes også inkludert visse tlf selskap.

 

Det fungerer fordi de fleste som jukser ikke er hardbarka kriminelle. Det å kaste noen hindre i veien er nok til å redusere problemet, selv om det åpenbart ikke stopper alle

Viss de går til bryet med å researche seg frem til cheats, som de sikkert gjørt på en smurf account osv, så er det ikke lange steget å gå for å få verified hack/smurf accounten og.

De som cheater har sikkert forum de kan gå til, der blir det garantert opplyst hva det ekstra steget man må gjøre blir om man vil cheate i prime. Håper selvsagt valve kan klare å utelukke ugyldige sms verifikasjoner.

 

Se bare på hvor mange som cheater i wow. Selv når det var litt "vanskelig", så var det haugevis med bots.

Lenke til kommentar

De som cheater har sikkert forum de kan gå til, der blir det garantert opplyst hva det ekstra steget man må gjøre blir om man vil cheate i prime. Håper selvsagt valve kan klare å utelukke ugyldige sms verifikasjoner.

 

 

Jeg tror uansett et slikt ekstra sikkerhetsledd som Valve nå prøver, er med på å begrense hvor mange som jukser. Jo mer knot det er, jo mindre sjanse er det for at folk gidder.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Men det er jo ikke noe problem å cheate, man kan jo spille vanlig matchmaking uten å ha prime også, så blir main kontoen banna som har prime, fyr opp neste konto som ikke har prime å man kan bare spille i vei igjen.

 

Jeg kommer neppe til å registrere tlf nummer, har alt gjort det på steam pga verification stuff så de har det allerede der, trodde ikke at jeg måtte gjøre mer arbeid for de.

Ser overhodet ingen fordel ved å melde meg på prime tingen, enten spiller du mot retards eller så spiller du mot retards.

Tviler vel også sterkt på om du bare blir matched med prime folk, hva med en 5 manns lobby hvor 1 ikke er prime?

Skal de da matche lobbyen mot en 4 manns prime + 1 uten?

Syns hele greia virker bare snodig, de oppgir jo ikke noe info anna enn et du blir matched opp sammen med andre prim(e) brukere når dette eksperimentet starter, for de skriver jo at "nok folk må melde seg på for at det skal starte".

Ender vel bare opp med at man blir tvunget til å ha prime om man skal spille med kompiser som har prime, oh lord, way to go, mer splittelse.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Men det er jo ikke noe problem å cheate, man kan jo spille vanlig matchmaking uten å ha prime også, så blir main kontoen banna som har prime, fyr opp neste konto som ikke har prime å man kan bare spille i vei igjen.

 

Jeg kommer neppe til å registrere tlf nummer, har alt gjort det på steam pga verification stuff så de har det allerede der, trodde ikke at jeg måtte gjøre mer arbeid for de.

Ser overhodet ingen fordel ved å melde meg på prime tingen, enten spiller du mot retards eller så spiller du mot retards.

Tviler vel også sterkt på om du bare blir matched med prime folk, hva med en 5 manns lobby hvor 1 ikke er prime?

Skal de da matche lobbyen mot en 4 manns prime + 1 uten?

Syns hele greia virker bare snodig, de oppgir jo ikke noe info anna enn et du blir matched opp sammen med andre prim(e) brukere når dette eksperimentet starter, for de skriver jo at "nok folk må melde seg på for at det skal starte".

Ender vel bare opp med at man blir tvunget til å ha prime om man skal spille med kompiser som har prime, oh lord, way to go, mer splittelse.

 

--------------------------

 

Tok da 1 trykk for å bli med i Prime om du har registrert tlf.nr fra før.. (er over navnet ditt i main meny)

HELE lobbyen må være prime for å spille mot prime. om 1 ikke har prime, blir man matched opp mot folk uten prime. ser ikke helt vitsen i å være så negativ. å du blir ikke alltid matchet med folk med prime om man har prime selv. er bare prioritert før andre uten tror jeg. så tviler på at de blir mer splittelse pga dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så basicly er dette en unødvendig greie, nice.

 

... snakk om å forsøke å ikke forstå.

 

Jo, klart det er greit å ha. For det første reduserer det mye av problemet med smurfs i lavere ligaer, samtidig så setter det ett ekstra hinder for cheatere. Greit, ikke ett umulig hinder, men fortsatt såpass i veien at jeg ikke gidder å registere min smurf (dog samme rank som main) med falsk nummer bare for å få den til prime.

 

Om du har problemer med å se fordelen så er det deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...