Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Prøve snus


Anbefalte innlegg

Livet mitt er fuckings kjedelig. Jeg gjesper helt seriøst dagen lang. Hater alt. Jobben. Skolen. Alt. Er snart 20 og har lyst til å prøve å snuse fordi jeg rett og slett er nysgjerrig og har ikke annet å fore livet mitt med. Jeg vil bare prøve det en gang for å se hvordan det er. Hva slags snus anbefaler dere? hva gir best "virkning"?

 

Og til de som står der med fingrene klare til å taste at jeg ikke skal prøve snus, så gjentar jeg: JEG VIL BARE PRØVE SNUS EN GANG.



Anonymous poster hash: 8c0a6...02b
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv om du skriver at du ikke vil høre fra oss, så må jeg si: veldig mange skal bare prøve snus 'en gang', eller bare ta en når de er stresset. Plutselig står de der med skjegget i postkassen og bruker 1 boks dagen og lurer på hvorfor i helvete de begynte. Hvis årsaken er at du synes livet ditt er kjedelig, så bør du heller finne en annen løsning. Gå ut med venner, idrett etc. 

Lenke til kommentar

Om du synes livet er kjedelig, kan du jo prøve å snuse kanel. Eller nellik. Eller hjortesalt...

 

Menmen, siden du har bestemt deg får jeg bare ønske deg lykke til med abstinensene når du endelig blir voksen og kommer på bedre tanker, om noen titalls tusenlapper...

 

Det med at livet er kjedelig har INGENTING å gjøre med at jeg vil prøve snus. Det er kanskje en liten del av den bakenforliggende årsaken, men det utløsende årsaken er rett og slett at jeg er nysgjerrig.

 

Slutt å vær så jævlig useriøs og svar heller på spørsmålet mitt. Du hjelper ingen.

 

Anonymous poster hash: 8c0a6...02b

Lenke til kommentar

Bare gå for noe. Jo sterkere, jo fortere merker du det. Begynner først å krible litt i leppa, så svir det litt. Etter litt tid merker du svimmelheten. Deretter kommer kvalmen.

I starten kan det være en fordel å ha snusen under leppa i bare 5-10 minutter, ta en pause på en 15-20 minutters tid, så putte den inn igjen. Har du den i for lenge kan du ofte forvente oppkast.

Lenke til kommentar

 

Jeg er voksen nok til å vite det selv.

 

Anonymous poster hash: 8c0a6...02b

 

 

øh... tydeligvis ikke?

 

Samme hva du velger. Du vil ikke kjenne forskjell på noe du ikke kan sammenligne. 

Virkning? Nikotin har vel ingen virkning på noen som ikke er nikotin avhengig?

Ingen nytelse i en kropp som ikke er avhengig av gifta og skal du stappe bæsj oppi leppa bare for å kjenne

smaken spiller det vel ingen rolle om det er ekorn eller harebæsj.

 

Poenget er da at snus ikke vil gi deg noe men kjør på.

G3 er vel den de fleste på jobben snuser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det kommer til å gå slik som dette:

 

Første snus: Kvalmen, uggen og utslått

Andre snus: Blir fortsatt dårlig, men du liker buzzet

Tiende snus: Ikke dårlig lenger, men buzzet er også svakere

Hundrede snus: Veldig svak effekt, men du blir plaget om du ikke har en snus under leppa.

 

Hilsen en som snuste i 7 år og nå har vært tobakksfri i 8 måneder.

Lenke til kommentar

Snus er waste. Kjenner maaaange i klassen min som snuser og de sier de har brukt godt over 15K på et år. Er stolt over at jeg ikke snuser eller røyker. Selv blir jeg 16 om noen måneder og er gammel nok til å forstå at snus er ran på et høyt nivå. Jeg kjenner flere folk i klassen som sier at de angrer på at de har brukt så jææævlig mye på tullet men at de må kjøpe pga de ikke klarer seg uten...

Endret av flamethower1234
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...