Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Får ikke nok samleie..


Tuffe

Anbefalte innlegg

Nå lurer jeg på hva jeg skal gjøre,det har seg så at jeg og samboeren har vert sammen i mange år. Vi har kanskje sex en gang i året. Nå er jeg rimelig lei, er jo så at jeg vil bare være utro.

 

Og det hjelper ikke å finne på noe sammen da hu ikke vil ut døra utenom at det er å dra på et kjøpesenter eller butikk.

Her er det ikke snakk om å ta en tur ut, for å ta seg en øl eller noe annet.

 

Eneste vi gjør sammen, er å se på tv.

Hu har ingen interesser. Kun å setv. Alt annet er utelukkende.

 

Hva er egentlig det beste å gjøre. Er ikke sikker på, om jeg vil gjøre det slutt.?

Endret av Tuffe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snakk med henne. Si hva du føler og tenker. Vil du være utro, så gjør du det slutt. Da kan du gjøre som du vil uten at det går på bekostning av noen andres følelser (les: kjæresten din). Om du ikke tror der er håp for forbedring er det bare å gå, men om du ønsker å fikse forholdet så snakker du med henne slik at dere kan komme frem til en løsning sammen. 

Det beste er iallefall ikke å være utro eller la det fortsette slik som det gjør når du ikke trives med det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kan prøve å ta en prat med henne.

Men det virker som hu ikke bryr seg om noe. Og det er likegyldig alt, om vi kunne ha litt mere samleie. I år har vi ikke hatt det enda det er i grunn det som er mest skipt.

Hun bryr seg nok ganske kjapt om du sier nøyaktig hva du tenker og at dette går på bekostning av forholdet, at du har behov for sex og at dere finner på ting sammen fremfor å sitte plantet foran TV'en. Bryr hun seg ikke er det vell ganske tydelig at løpet er kjørt vil jeg påstå. 

Lenke til kommentar

 

Kan prøve å ta en prat med henne.

Men det virker som hu ikke bryr seg om noe. Og det er likegyldig alt, om vi kunne ha litt mere samleie. I år har vi ikke hatt det enda det er i grunn det som er mest skipt.

 

Hun bryr seg nok ganske kjapt om du sier nøyaktig hva du tenker og at dette går på bekostning av forholdet, at du har behov for sex og at dere finner på ting sammen fremfor å sitte plantet foran TV'en. Bryr hun seg ikke er det vell ganske tydelig at løpet er kjørt vil jeg påstå.

Det er nok det jeg egentlig føler, og at det er snart ikke er mere å hente.

Men dama er jo grei og alt det der. Men føler at det blir får låst og kommer ingen vei. Kan si jeg er mektig lei av å se alt tull på tv. Nå har jeg reist bort litt og det føles veldig godt. Da jeg har dratt til mine foreldre, der har jeg også muligheten til å besøke venner, drive med det jeg vil.

Kjenner at det er godt å komme litt bort.

Lenke til kommentar

Jeg kunne forstått det om dere hadde hatt et bra forhold ellers. Dvs, mye å snakke om, dere fant på ting sammen, hadde felles interesser (og venner?). Men når forholdet både mangler det seksuelle og "vennskap", så ser jeg ikke helt hva som holder dere sammen. Felles unger? Redselen for å bli alene om du velger å bryte ut?

Lenke til kommentar

Vi har ingen barn. Så er ikke dette noe problem. Men jeg tenker kanskje det er feil å forlate ei synkende skute. Men i tankene mine har jeg lyst å pakke å dra. Men da føler jeg meg at jeg svikter henne også. Og jeg er heller ikke så flink til å få pratet om følelser for henne. Er heller ikke sikker på hvordan en skal gå fram, er jo bare at jeg egentlig kanskje er redd for å ikke klare meg selv etter bruddet.

Vi har jo holdt sammen i ca 15 år nå.

Lenke til kommentar

 

Og det hjelper ikke å finne på noe sammen da hu ikke vil ut døra utenom at det er å dra på et kjøpesenter eller butikk.

Her er det ikke snakk om å ta en tur ut, for å ta seg en øl eller noe annet.

 

Eneste vi gjør sammen, er å se på tv.

Hu har ingen interesser. Kun å setv. Alt annet er utelukkende.

 

 

Har hun alltid vært på den måten, eller har det blitt sånn etter hvert? Hun høres litt deprimert ut.

Lenke til kommentar

Ja det kan en på forhånd si at det har blitt. Men lurer også på hvorfor hu vil stenge seg inne. Hu har liksom ikke venner å gå ut med, gå på besøk. Hu har ingen kontakt med barndomsvenner, kun dem hun prater med når hun er på jobb.

 

Og Unnskyldninger på å ikke ha sex er at hu ikke orker, eller så finner hun på andre ting bare for å unngå.

Dette startet får noen år tilbake i tid.

Lenke til kommentar

Moren hennes Hva akkurat det samme.

Hu gikk ikke ut døra satt bare å så tv og leste bøker. Kan dette ha noe sammenheng.

At det er likhetstrekk mellom dem?

Jeg vet også at faren og moren ikke sov på samme rom.

 

Dem hadde et kvar i mange år.

Lenke til kommentar

 

Og det hjelper ikke å finne på noe sammen da hu ikke vil ut døra utenom at det er å dra på et kjøpesenter eller butikk.

Her er det ikke snakk om å ta en tur ut, for å ta seg en øl eller noe annet.

Eneste vi gjør sammen, er å se på tv.

Hu har ingen interesser. Kun å setv. Alt annet er utelukkende.

 

 

Har hun alltid vært på den måten, eller har det blitt sånn etter hvert? Hun høres litt deprimert ut.

 

Og det hjelper ikke å finne på noe sammen da hu ikke vil ut døra utenom at det er å dra på et kjøpesenter eller butikk.

Her er det ikke snakk om å ta en tur ut, for å ta seg en øl eller noe annet.

Eneste vi gjør sammen, er å se på tv.

Hu har ingen interesser. Kun å setv. Alt annet er utelukkende.

 

 

Har hun alltid vært på den måten, eller har det blitt sånn etter hvert? Hun høres litt deprimert ut.

I begynnelsen Hva hun med på mye. Dette kom gradvis etter vert.

Og nå er det veldig slitsomt.

Hvordan kan jeg egentlig finne ut om hun er deprimert?

Lenke til kommentar

Tja, du velger jo selv hvordan du vil ha det. Dere har ikke barn, så du har ingen forpliktelser ovenfor henne. (Vær vannvittig glad for at dere ikke har barn!!) Jeg ville gitt henne EN mulighet til å endre seg til en person du er kompatibel med. Man kan selvfølgelig ikke tvinge noen til å endre seg, så innimellom må man bare erkjenne at man ikke lenger er kompatible. Derfra må man ta noen vanskelige valg, å leve med noen man ikke er kompatibel med, eller å rett og slett gå videre i livet. Som BufffyAnneSummers sier, Av og til så er det beste en helt ny start.

Lenke til kommentar

Legg gjerne litt ekstra stein i den allerede synkende skuta. Seriøst, jeg hadde aldri satset på dette forholdet. Høres ut som verdens kjipeste forhold. Hadde jeg vært deg hadde jeg funnet ej jente jeg kunne opplevd ting sammen med, og i tillegg ha et aktivt sexliv med.

Det er nok sant kan hende det er bare meg.

Som kanskje hadde et lite håp☺

Nå må jeg sikkert innse at det ikke er mere og hente i forholdet.

Og jeg også mulig at jeg ikke har gitt opp er kanskje, at jeg muligens Ser for meg at jeg skal havne i samme situasjon igjen med ny dame.

Og begynne det hele på nytt, men det er vel det det som skal til for å få et bedre forhold.

Og et spark i ræva. Og har fått veldig mange gode råd her nå. Og forskjellige råd

Endret av Tuffe
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan dere ikke prøve å gå en tur en gang da? eller gå ut og ta noen øl? jeg gjør begge deler med kjæresten hver uke, det er utrolig deilig å bare stikke og ta noen pils på fredag kveld f.eks med dama hvis man ikke har andre planer. Får man startet helga litt og pratet med dama si i noen timer, det er jo ikke alltid at man får tid til å prate sammenhengene så lenge i ukedagene :) anbefales!



Anonymous poster hash: 6de80...58c
Lenke til kommentar

Nå er det så at hu ikke vil gå ut.

Vertfall veldig vanskelig, muligens om jeg hadde fått henne med på noe show greier. Der vi kunne tatt ei pils. Mulig jeg kan klare det nå som det begynner å bli varmere. Men tviler sterkt på at hu vil ut.

Det som kommer ut av munnen hennes da er at det barnslig/eller at det ikke er noe morsomt..

Og hun vil aldri bli med å gå tur.

Vi har jo hund men, vil svært sjeldent gå tur.

 

Er vel eneste gangene hun masser på at jeg skal bli med på noe. Er når hun skal på kjøpesentere. Da er hun ivrig☺ men da er ikke jeg så fullt så ivrig til å bli med.

Er vel veldig lei av å gå inn på disse sentrene

 

Men vil gjerne prøve litt til før jeg gir heilt opp...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...