Gå til innhold

Huawei P9 tråden


Anbefalte innlegg

 

 Noen med P9 Plus som bruker Sparebank1 og kan bekrefte/ avkrefte at fingerscan innlogging virker?

Finger scan fungerer 100% med srbank.

Skulle handelsbanken og hatt.

Da skjønner jeg ikke hvorfor Skandiabanken ikke virker med sin FingerID.

 

Siste informasjon jeg fikk fra Skandiabanken angående deres FingerID.

 Følgende API-kall må gi true som svar for at fingeravtrykk skal fungere:

·         Hardware: Telefonen rapporterer at den har en fingeravtrykksleser som støttes av Android APIet

·         Autentisering: Vi kan generere en nøkkel i sikker hardware på enheten som bare kan brukes av autentiserte brukere for enheten (dvs. kan bare brukes dersom noen har låst den opp med fingeravtrykk )

·         Secure: Kravet om at den hemmelige nøkkelen bare kan brukes dersom brukeren har autentisert seg med fingeravtrykk er håndhevet av sikker hardware dvs. ikke i programvare.

De nevner at mobiltelefonen må støtte riktig sikkerhetsnivå, bruke Android API for fingeravtrykk og minimum Android 6.

 

Jeg får fingeravtrykk til å virke med Paypal. Skal få sjekket med Sparebank1 så fort jeg får reaktivert nettbanken der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Stenger ned når du slår av skjermen da eller? Huawei har ganske strikt strøm-policy, så du må ofte inn i PhoneManager og sette hvilke apper du ikke ønsker skal stenges av når den går i "hvilemodus"

 

Jeg har valgt at de ikke skal stenges selv om skjermen slås av, men det bryr den seg ikke noe om. Jeg føler jeg har prøvd alle muligheter uten hell.

Innstillinger skulle vel ikke resettes uansett?

Lukter reinstallasjon her...

Lenke til kommentar

Jeg trøbler litt med appen Tasker. Jeg har satt at den skal få kjøre med skjermen av, men den blir avsluttet nå og da likevel.

 

Motsatt så er det noen apper (som Facebook) jeg har satt at kan avsluttes når skjermen slukker, men jeg får titt og ofte beskjed om at den er "strømkrevende" el. og spørsmål om å avslutte den.

 

Hele dette strømsirkuset til Huawei virker litt uferdig..

Lenke til kommentar

Jeg trøbler litt med appen Tasker. Jeg har satt at den skal få kjøre med skjermen av, men den blir avsluttet nå og da likevel.

 

Motsatt så er det noen apper (som Facebook) jeg har satt at kan avsluttes når skjermen slukker, men jeg får titt og ofte beskjed om at den er "strømkrevende" el. og spørsmål om å avslutte den.

 

Hele dette strømsirkuset til Huawei virker litt uferdig..

 

Enig.

Det er det samme jeg opplever også.

Noen som har en fix?

 

Anders

Lenke til kommentar

Samme her også, men med EVA-L09. Så har jeg modellen med 3GB RAM.

 

Bruker planen 'smart'. 

 

Ikke noe stort problem dette her, da. Litt irriterende nå og da, men jeg overlever. Det er verre at mobilen er så "#¤%&/ glatt, hvertfall nå når det blir kaldt ute og jeg blir tørr på hendene! Tror jammen jeg må se etter et case før den går i asfalten..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...