Gå til innhold

Erfaringer med kjøp på multicom?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestilte bærbar pc derfra før jul. Ingenting å klage på når der kom til levering. Bestilte den på en søndag kveld, på tirsdag ble den sendt fra dem. 

Fikk problemer med laderen etter noen måneder. Fikk tilsendt ny orginal  lader så fort de fikk den inn på lager uten å måtte sende inn pc eller laderen.

Endret av toy_man
Lenke til kommentar

La inn bestilling på skjermen siden den er 2000kr billigere hos dem. Det stod at den er på lager, ringte dem og de sa at den var på sentrallager og at det vil ta 3-4 virkedager før den blir sendt fra dem. Ja de er bra treige, og ganske villedende at det står "på lager" når den ikke er på deres eget lager...

Håper skjermen er feilfri, vet jo ikke hvordan de er på angrerett eller retur generelt. Har en litt merkelig følelse etter bestillingen ^^,

Lenke til kommentar

Multicom er nok en av de lengstlevende data-nettbutikkene i landet. Jeg har bare god erfaring med kjøp derfra: Flere stasjonære, bærbare og annet utstyr. De har blant annet egne bærbare og god kompetanse på både bygging og kundebehandling. De er seriøse og fult på høyde med komplett når det kommer til kundeopplevelse etter min mening.

 

At en del varer er på fjernlager er helt normalt for de aller fleste nettbutikker. "på lager" betyr nettopp det som står der og ikke "på vårt eget lokale lager". Med mindre det er sammensatte varer / tilvirkingsvarer så sendes varene som regel rett fra fjernlagret til kjøperen, uten å ta omveien innom det lokale nettbutikklagret. Jeg antar det gjelder skjermen også.

Lenke til kommentar

Den er vel knappe 700,- billigere enn på Komplett, eller ser jeg feil? Men uansett, har bestilt mye på Multicom gjennom årene og har egentlig ikke noe negativt å si, bortsett fra at det tar en dag eller to lenger før du får varene.

Ser prisen har gått opp igjen nå. Når jeg bestilte på lørdag var prisen 4900 med frakt, hvilket som jeg også fikk på ordrebekreftelsen etter bestilling. Var såpass mye billigere enn konkurrentene at jeg ikke helt kunne rettferdiggjøre å kjøpe den til 6600 på komplett. Hadde aldri handlet på multicom før, så keg var jo litt undrende, spesielt når det kommer til retur dersom det blir feil med noe.

Godt å høre at dere har hatt en god opplevelse der.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...