Gå til innhold

hjelp til god aprilspøk


SailorMoon

Anbefalte innlegg

Hei noen som har forslag til aprilspøk jeg vil lure samboer som ikke er så lett å lure og en vennine i klassen. 

 

 Jeg har tenkt på at jeg hat lyst å lage en falsk parkeringsbot til venninne hun pleier å kjøre til skolen. Men usikker på hvordan jeg kan få den til å se ekte ut. Andre forslag tas mot med takk. 

 

Har også en familie som ikke bor her som jeg kan lure over tlf. 

 

 Jeg har ikke lyst å lure noen med å si at jeg er gravid pga føler det er litt for klassisk.  

 

Alle forslag tas mot med stor takk 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Si at du føler deg forvirret, og at du planlegger en lang reise til Kina for å "finne deg selv". Si at du planlegger å reise allerede imorgen, eller neste uke. 

 

Tror ikke det vil funke pga de som kjenner meg vet at jeg planlegger i god tid før jeg gjør ting. Men takk uansett

Lenke til kommentar

Avhengig av hvor trygge du og samboeren er på hverandre og hvor god du er til å holde maska, så kan du lure han og si at du har vært utro. 

Få en venn til å sende deg falske, seksuelle meldinger, gjerne med et tilfeldig penis-bilde hentet fra nett, og referer til disse om han trur du kødder. Endre gjerne navnet på denne vennen din, og datoen på mobilen for å få endret datoen på meldingene til å bli noe mer troverdig enn 31. mars / 1. april. 

Lenke til kommentar

Barnehagen hadde satt opp en lapp der det stod at det var snømåking som dugnad i dag kl 18.00 (på sparket dugnad). Dette er da i Molde, og Molde fotballklubb spiller seriekamp mot Lillestrøm i dag. Altså det er utrolig få Moldensere som vil på dugnad kl 18 i dag.

 

Utrolig nok gikk veldig mange på den spøken her. Det kom 10-15 cm snø i går kveld/natt. Mange av foreldrene ble faktisk skikkelig grettene på morran  :rofl:  De ble rett og slett eid som det kalles  :green:

Endret av Nizzen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...