Gå til innhold

Har DU bestilt HTC Vive?


Anbefalte innlegg

Når det gjelder montering av disse "husene", tenkte jeg meg noe slikt: Teleskopstøtte fra Jula.

 

Er det noen som kan komme med én kamera brakett som passer til rør? Vil gjerne holde meg til 500,- inkludert teleskopstøtten, men helt i orden om det går noe over 

Jeg har ikke fått Viven min enda, men de teleskopstøttene der er akkurat de jeg kjøpte.

Vanskelig å finne braketter til en fornuftig pris i Norge, jeg kjøpte to av disse: http://www.coollcd.com/cool-ballhead-v4-multi-function-double-ballhead-w-clamp-1-4-screw-1138/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja.. Har nå hatt viven i mer enn 1 døgn og er meget imponert. Men mangler venner på steam med vr som jeg kan spille sammen med :) Prøvte hover junkers i går. Men var ingen online, så spilte bare med meg selv for å teste.

 

Steam: Stigmeister om noen VR kompiser vil adde meg :)

Lenke til kommentar

Tja.. Har nå hatt viven i mer enn 1 døgn og er meget imponert. Men mangler venner på steam med vr som jeg kan spille sammen med :) Prøvte hover junkers i går. Men var ingen online, så spilte bare med meg selv for å teste.

 

Steam: Stigmeister om noen VR kompiser vil adde meg :)

 

Jeg la deg til, har ikke begynt med Hover Junkers enda men kjenner heller ingen andre med Vive og det dukker sikkert opp flere multiplayer-spill.

Lenke til kommentar

 

Når det gjelder montering av disse "husene", tenkte jeg meg noe slikt: Teleskopstøtte fra Jula.

 

Er det noen som kan komme med én kamera brakett som passer til rør? Vil gjerne holde meg til 500,- inkludert teleskopstøtten, men helt i orden om det går noe over 

Jeg har ikke fått Viven min enda, men de teleskopstøttene der er akkurat de jeg kjøpte.

Vanskelig å finne braketter til en fornuftig pris i Norge, jeg kjøpte to av disse: http://www.coollcd.com/cool-ballhead-v4-multi-function-double-ballhead-w-clamp-1-4-screw-1138/

 

 

500,- totalt skrev jeg inkludert teleskopstøttene, koster 249,- for én støtte, regnet ikke helt på det  :rofl:

 

Og den braketten fra coollcd passer? Da blir det nok 2 av de også.

Lenke til kommentar

 

 

Når det gjelder montering av disse "husene", tenkte jeg meg noe slikt: Teleskopstøtte fra Jula.

 

Er det noen som kan komme med én kamera brakett som passer til rør? Vil gjerne holde meg til 500,- inkludert teleskopstøtten, men helt i orden om det går noe over

 

Jeg har ikke fått Viven min enda, men de teleskopstøttene der er akkurat de jeg kjøpte.

Vanskelig å finne braketter til en fornuftig pris i Norge, jeg kjøpte to av disse: http://www.coollcd.com/cool-ballhead-v4-multi-function-double-ballhead-w-clamp-1-4-screw-1138/

 

500,- totalt skrev jeg inkludert teleskopstøttene, koster 249,- for én støtte, regnet ikke helt på det  :rofl:

 

Og den braketten fra coollcd passer? Da blir det nok 2 av de også.

De stativene passer ypperlig ja :) Brukt de hele helgen!w

Lenke til kommentar

Sukk, tror neppe jeg klarer å vente på Pascal skjermkortene egentlig. Driver å kikker på en PC build med et 980 TI nå så da blir det vel ny maskin og Vive.

 

Den bør jo strengt tatt holde i en del år uansett så spiller vel neppe så mye rolle om jeg venter på de nye kortene eller ei.

Lenke til kommentar

Oh, maaaan. Siden jeg har en relativt aktiv hverdag som håndverker har jeg fnyst litt av alle de som snakker om at de blir så slitne av å spille i VR. lathanser har jeg tenkt. Vel. Holopoint knekker meg. Det å skulle skyte piler på mål både foran og bak meg, samtidig som jeg må unngå prosjektiler. Whew. Andpusten jeg, gitt.

 

Liten pause, og så en runde til :p

Lenke til kommentar

Oh, maaaan. Siden jeg har en relativt aktiv hverdag som håndverker har jeg fnyst litt av alle de som snakker om at de blir så slitne av å spille i VR. lathanser har jeg tenkt. Vel. Holopoint knekker meg. Det å skulle skyte piler på mål både foran og bak meg, samtidig som jeg må unngå prosjektiler. Whew. Andpusten jeg, gitt.

 

Liten pause, og så en runde til :p

Jeg spilte en del audioshield i dag med egne sanger. Blant annet raske Naruto sanger! For en glede! Og for en del svette! Blir rett og slett helt innslukt i spillet!

Lenke til kommentar

Jeg har hørt en del rapporter om at folk opplever Vive som uklar og grumsete og i noen tilfeller mindre klar enn Oculus Rift. I går hørte jeg  det samme på en podcast med TotalBiscuit og for han var dette det mest negative han hadde opplevd med Vive.

 

Vel det kan vise seg at mange har brukt Vive feil:

https://www.reddit.com/r/Vive/comments/4e925m/ive_been_wearing_the_headset_wrong_and_i_think_a/

 

Den skal sitte høyere opp på ansiktet enn skibriller.

 

Noen her som har opplevd dette? Og kan bekrefte at rådene i linken fungerer?

Endret av Enceladus
Lenke til kommentar

Jeg har hørt en del rapporter om at folk opplever Vive som uklar og grumsete og i noen tilfeller mindre klar enn Oculus Rift. I går hørte jeg  det samme på en podcast med TotalBiscuit og for han var dette det mest negative han hadde opplevd med Vive.

 

Vel det kan vise seg at mange har brukt Vive feil:

https://www.reddit.com/r/Vive/comments/4e925m/ive_been_wearing_the_headset_wrong_and_i_think_a/

 

Den skal sitte høyere opp på ansiktet enn skibriller.

 

Noen her som har opplevd dette? Og kan bekrefte at rådene i linken fungerer?

 

Jeg leste den og har ikke prøvd enda, men jeg oppdaget i går at det ble mye mer behagelig om jeg løsner topp-båndet så båndet som går rundt ligger på undersiden av bakhodet nesten ned mot nakken. I starten hadde jeg det veldig stramt, og brillene ble veldig fortunge.

 

Skal forsøke det som står i den guiden når jeg kommer hjem i dag, klarer ikke helt å se for meg at det skal være bra å ha den såpass høyt, men virker som mange er enige.

Lenke til kommentar

De som har fått deres HTC Vive bestilling - Fikk dere i det hele tatt sporingsnummer først?
Her er svaret jeg fikk fra HTC for noen dager siden:

 

Vi har mottatt betalingen og din HTC Vive vil bli snart sent. Du bør motta en epost om ikke så lenge med sporingsnummer for din forsendelse.

Du ligger foran de fleste som har kontaktet oss for status oppdatering, så det burde ikke være så lenge til.


 

Litt rart at jeg er foran i køen, men at mange nå tilsynelatende får sin bestilling, og jeg har ikke en gang fått sporingsnummer..
 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...