Gå til innhold

Bilistene må betale 110 milliarder for ferjefri E39


Anbefalte innlegg


Innlegg med overdreven quoting, aka pyramidebonanza, er redigert for å forkorte lengden på posten. Quoting er bra for å vise hvem dere siterer men pass på at det ikke blir overdreven bruk av denne funksjonen. Det er ikke nødvendig at folk får slitasjeskader på scrollefingeren for å komme frem til det dere har skrevet.

Reaksjoner på dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg synes er drøyt er at vi som ikke kjører bil må være med å betale de resterende 2/3 av prosjektet. Det er ok å være med å betale for samferdselsprosjekter over skatteseddelen, men her er det snakk om et prosjekt, hvis hovedformål er å lage større arbeidsmarkedsregioner => folk skal kjøre lenger til jobb => mye mer forurensing fra biltrafikken

 

<fyre-fyre>Skulle alle luke ut alt fra skatteseddelen som en aldri benytter seg av hadde velferden sett noget mager ut. Skulle nesten tro du var sykklist... Men bare nesten. Antar at den norske befolkning utenfor Oslo selvsakt skal slippe å bidra til de nye super sykkel veiene som er foreslått? Og selvsakt alt annet som tilfaller oslo gryten som ego OL, ego Munch, ego Holmenkollen og ego Operahus med ego mer. </fyre-fyre>

 

Nei, jeg sier ikke at du bor i Oslo, det har jeg ingen forutsetning for, og ja jeg fikk med meg det du  sa om at det er OK å betale over skatteseddelen for samferdselsprosjekter. Men ikke alle vil klyse seg sammen i forurensede byer men heller nyte frihet sol og fresh natur. Da er slike prosjekter som åpner for spredd bebyggelse viktige for helbreden til folket og langt bedre enn maurtue politikk.

 

Men, her er det også snakk om å effektivisere en allerede eksisterende strekning så de regionene du snakker om finnes der allerede. Du ser også til å glemme at vestlandskysten er særdeles viktig for næringslivet i Norge. Spesielt kystnæringen. Dette er salt på maten for din del, og hele Norge forøvrig, og ett prosjekt du med glede burde dele dine slanter med

Endret av EremittPåTur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...