Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvilke fantasier har du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror de fleste av de dypeste fantasier er gode nettopp fordi de er fantasier. Skulle man levd de ut i praksis ville man kanskje ikke opplevd det på samme måten. For ikke å snakke om at det kan være ubehagelig/kleint i det virkelige liv, avhengig av fantasien. Hjernen er jo det viktigste organet når det kommer til seksuell tenning.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

player

Lest du trådtittel?

 

"Hvilke fantasier har du" de fleste seksuelle fantasier blir vel for de fleste av oss som oftest kun en fantasi. Desverre ;)

 

Anonymous poster hash: 6b424...c3b

 

 

Er det din største fantasi å ha sex med andre forumbrukere? Hørtes veldig kinky ut

Endret av Nlklas
Lenke til kommentar

 

 

player

 

Lest du trådtittel?

"Hvilke fantasier har du" de fleste seksuelle fantasier blir vel for de fleste av oss som oftest kun en fantasi. Desverre ;)Anonymous poster hash: 6b424...c3b

 

Er det din største fantasi å ha sex med andre forumbrukere? Hørtes veldig kinky ut

Ok. Er det å kritisere andre viktig for deg? Fantasier er kanskje ikke alltid A4.

 

Anonymous poster hash: 6b424...c3b

Lenke til kommentar

Kritiserte ingenting :) Sa bare at det hørtes kinky ut ;)

Hva med å bidra med egne kinky fantasier? Det er vel egentlig det tråden skulle handle om. Og hva andre mener om mine fantasier bekymrer meg svært lite. Jeg skrev heller ikke at det var min "største fantasi" som du sier, men en av mine fantasier. Dette var siste ord om saken fra min side.

 

Anonymous poster hash: 6b424...c3b

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Alright, her er en. Vise ungt par hvordan å ha sex. Jenta er jomfru og jeg tar henne i misjonæren mens gutten ser på og holder henne i hånden. Etter at jeg har tømt meg må gutten slikke henne. Jeg gir henne en ny omgang, og først da får han ligge med henne i mine sloppy seconds. Tilslutt sovner de i armene på hverandre, og jeg tørker av pikken i håret deres og lister meg ut. I bryllupet noen år senere blunker jeg velvitende til dem ...



Anonymous poster hash: f88dd...fe7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Incest.

Med ung mor, da jeg var yngre.
Med søster da jeg var i tjueårene.
Med datter mens jeg er i midten av 30-årene.

Det handler sikkert mest om at jeg aldri har følt meg elsket, hverken av søsken, foreldre eller kjæreste, og jeg klandrer meg selv for at ingen bryr seg om meg.
Så absolutt alt av kjærlighet mangler i livet mitt.

Mens jeg har en søster, en mor og kusiner, så føler jeg absolutt ingen vilje til å forsøke å ha sex med noen jeg er i slekt med.
Bare fantasier.

Jeg er usikker på om jeg hadde tent på rollespill, meeeeen har lyst å prøve neste gang jeg finner en 18-20-åring på Tinder.

For øvrig, på den mindre tragiske siden (livshistorien min er tragisk, ikke incestfantasier), er jeg glad i å ha sex på offentlige steder, og har gode opplevelser med å fingre kjærester og dater diskré.

Jeg traff en jente en gang, på en festival, som jeg endte opp med å fingre mens hun satt på fanget mitt, mens det var 10-12 mennesker rundt oss. Det var sykt sexy å føle henne gå fra nervøs og tørr, til oppsvulmet og klissvåt, med lår som hadde problemer med å holde seg samlet fordi hun var så nære å komme at hun ikke brydde seg lengre, og bevegde kroppen sin for å maksimere nytelse og slippe fingrene mine til bedre. Å føle henne komme mens ingen rundt oss ante noenting (eller latet som om de ikke visste noe) gjorde meg knallhard. Da vi fikk alenetid kom jeg dritkjapt, og jeg tok ikke sjansen på å gå ned på henne fordi vi var utendørs i en teltleir uten gode dusjfasiliteter, og hadde danset i mange timer. Hun var for nervøs til å ha mer sex uansett, fordi klokken var 7 på morgenen, og  det var veldig veldig stille.  :ph34r:



Anonymous poster hash: c8eab...695
Lenke til kommentar

 

Incest.

 

For å presisere litt:

 

Selv om det er svært lite lurt, da uten kondom, og ordentlig, ORDENTLIG creampie.

Og jeg liker generelt sett å komme dypest mulig og mest mulig inni fitta til jenter.

Med familie, når jeg runker.

 

Men også med kollegaer, som har kjæreste.

Når jenter lar deg komme inni dem, mens de ikke engang går på pillen, da vet du at de synes at du er attraktiv, fordi de først angrer etter at de har fått på seg klærne, og får tenkt seg om ordentlig hva de har gjort.

Og i dag så finnes angrepiller, så det får ingen konsekvenser.

But I digress.

 

Komme dypt og mye inni jenten, fortsette å ha sex litt til, sånn at hun kommer for andre eller tredje gang med masse sperm inni seg, og trekker alt sammen opp inni seg, før det begynner å dryppe utav når hun klarer å slappe mer av igjen.

 

Deretter kan hun godt bare ta på seg trusa igjen, uten å vaske seg, og føle seg ordentlig "skitten", og lukte sex lange veier.

 

Drømmen er å få til å gjøre dette i lunsjen, og så la dem gå våte og dryppende resten av dagen, for så å ha sex med dem igjen rett etter jobb, leke med den våte og sannsynligvis ømme musa som har vært fuktig i flere timer, på en jente som ikke har vært i stand til å tenke på noe annet enn hva vi gjorde resten av arbeidsdagen, og som ikke har klart å slappe av i ett sekund fordi hun er oppmerksom på den ekstremt våte trusa, og er redd for at folk lukter sex, samtidig som at hun må passe på at buksa ikke blir våt gjennom.

 

Okay. Nå følte jeg meg uvanlig kåt.  :blush:

 

Anonymous poster hash: c8eab...695

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...