Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nextgentel!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Joda, jeg oppdaterte firmwaren i går og siden har alt fungert helt til for 30 min siden. Var på msn, gikk ut av den og kom meg aldri inn igjen. Heller ikke Windows Messanger. Får heller ikke logget meg på Net.passport. Alt bare sviver rundt og stanger "i veggen". Det siste jeg gjorde var å sende en fil via msn, men gikk ikke. (som vanlig). Kanskje jeg skal oppdatere igjen?

Dette problemet hadde en kamerat av meg her om dagen også. Han opprettet en ny net-passportkonto og da funket det. Men dagen etter funket også det gamle igjen, så det kan jo tyde på at det kan være noe feil med msn, ikke ngt. En annen ting som blei nevnt her er ustabil linje fra ngt, og det har jeg også opplevd de siste dagene. Den er litt av og på i perioder. Prøvde å ringe kundeservice men etter 20 minutter orket jeg ikke vente lenger på svar. De trenger større kundesenter, det er ihvertfall helt sikkert!

Eller kortere lunsjer? :lol:

Lenke til kommentar

Jeps. Har hørt mange klager på de. Men de er sikkert få folk for å holde kostnader nede, så skal de skrive brev (he he, sure!!) og gjøre andre ting de får beskjed om........mens tlf ringer og ringer og.......Jeg har skrevet både brev og mailer for 3 uker siden, men intet svar på det jeg spør om. Men regningene kommer presis.......... :yes:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hos meg er routeren fucka i dag. Må trekke ut strømmen til den støtt og stadig. Begynner å bli irritert nå. Noen som har vært borti noe lignende?

 

Er på voss

Var inne på Nextgentel sine sider og fann dette skjemaet, fyllte ut og sendte inn. Fikk svar i dag om at de sender meg en ny router. Tok sin tid dette. Problemet var løst da jeg våknet igjen neste dag (20.11.).

 

Småtreigt fra Nextgentel?

 

Beklager bomp :)

Lenke til kommentar
Hva i helv..e er det nå Nextgentel driver med???!!? Msn er helt umulig å komme inn på. Ikke kommer man inn på msn, ikke kommer man gjennom på tlf, ikke svarer de på mail, ikke svarer de på brev og ikke får man sende filer via msn. Pga av deres lokale brannmur eller??! Hvorfor bruker vi da Nextgentel? Jeg bytter selskap 1. januar. Man skal jo ikke bare ha bra bredbånd, men også kundeservice og hjelp når man tenger det!!

Grrrrr!! :( Jeg er steik forb....a! :grumpy:

Kundeservice får du. Det er et godt ordtak som sier: "Du får det du betaler for."

Man kan ikke forvente seg noe særlig kortere responstid på telefon/mail fra support når man betaler såpass lite i abb.avgift som privatkundene gjør. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Kundeservice får du. Det er et godt ordtak som sier: "Du får det du betaler for."

Man kan ikke forvente seg noe særlig kortere responstid på telefon/mail fra support når man betaler såpass lite i abb.avgift som privatkundene gjør. Enkelt og greit.

Så sant, så sant...en får det en betaler for. Jeg var litt skeptisk til kundeservice hos NGT (hadde hørt mye negativt før jeg anskaffet meg det), så jeg ble ikke overrasket da jeg ikke kom gjennom på telefon. Jeg sendte derimot en mail og ble oppringt senere på kvelden av en svært så dyktig person. Da kan en jo ikke klage!

Lenke til kommentar

Så sant, så sant...en får det en betaler for. Jeg var litt skeptisk til kundeservice hos NGT (hadde hørt mye negativt før jeg anskaffet meg det), så jeg ble ikke overrasket da jeg ikke kom gjennom på telefon. Jeg sendte derimot en mail og ble oppringt senere på kvelden av en svært så dyktig person. Da kan en jo ikke klage!

Heisan Steinar. Ute å skryter av NGT? ;)

 

Jeg må si at kundeservice for bedriftskunder hos NGT er MEGET dårlig. Har erfaringer her for flere av mine kunder.

 

Den er i alle tilfeller ikke bedre enn for privatkunder.

 

I prospektet (for aksje emisjonen) til NGT skryter de faktisk av kundebehandlingssystemet deres!

 

Jeg ønsker virkelig at NGT blir store i Norge, men skal de klare det, MÅ kundeservicen bli bedre.

 

De skal på børs nå, og da er det helt andre krav som gjelder.

 

Frode

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor man kan få tak i dette passordet man trenger for å få oppdatert ruteren(har jo ikke den lappen som fulgte med ruter lenger.... :roll: )?

 

Lurer i tillegg på hva som er brukernavn+passord for å telnet ruteren....

Prøv med admin/noway

 

Fungerer ikke dette, kontakt NGT.

I og med at dette kanskje ikke er noe som haster veldig så anbefaler jeg deg å bruke kontaktskjemaet på www.nextgentel.no der du ber om å få tilsendt nytt passordbrev så slipper du å belaste telefonsupporten.

Lenke til kommentar

Hjelper løsningen for problemet med sending av filer via MSN også for problemet med sending/mottak av lyd (lydsamtale/videokonferanse).

Har en kompis med NGT, og vi får ikke bruke lydsamtaler eller videokonferanser i MSN 6.1.

Filer og webcamera (video) går derimot ok....

 

Jeg får bruke videokonferanse/lydsamtaler med andre kompiser som ikke har NGT, så jeg antar problemet ligger hos ham.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...