Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nextgentel!


Anbefalte innlegg

Hva i helv..e er det nå Nextgentel driver med???!!? Msn er helt umulig å komme inn på. Ikke kommer man inn på msn, ikke kommer man gjennom på tlf, ikke svarer de på mail, ikke svarer de på brev og ikke får man sende filer via msn. Pga av deres lokale brannmur eller??! Hvorfor bruker vi da Nextgentel? Jeg bytter selskap 1. januar. Man skal jo ikke bare ha bra bredbånd, men også kundeservice og hjelp når man tenger det!!

Grrrrr!! :( Jeg er steik forb....a! :grumpy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er nettet utrolig ustabilt atm. har egentlig vært litt rart siden helgen, sakene er litt av og på.

 

Kommer heller ikke inn på MSN å, "Vi kunne ikke logge deg på .NET Messenger Service, muligens på grunn av et problem med Internett-tilkoblingen din. Prøv igjen senere."

Laster ned noe via ftp fra en dude som har BKK, den går som smurt.. Håper sakene fungerer igjen i løpet av de nermeste dagene.

 

Noen som opplever det samme?

Endret av rLnd
Lenke til kommentar

Joda, jeg oppdaterte firmwaren i går og siden har alt fungert helt til for 30 min siden. Var på msn, gikk ut av den og kom meg aldri inn igjen. Heller ikke Windows Messanger. Får heller ikke logget meg på Net.passport. Alt bare sviver rundt og stanger "i veggen". Det siste jeg gjorde var å sende en fil via msn, men gikk ikke. (som vanlig). Kanskje jeg skal oppdatere igjen?

Lenke til kommentar

Har faktisk aldri hatt problemer med NG før i dag, bortsett fra det med kundesercie-greiene da. Helt til ikveld. Men har aldri klart å sende filer, hverken bilder, musikk e.l. Heller ingen innstillinger i Msn som kan endre på dette. Så her er det tydeligvis ulike problemer med NG. Virker ikke som det er område betinget heller.

Lenke til kommentar
Rart at det skal være slikt. Når jeg har spurt NGT om noe via mail o.l. har det tatt MAX 2 dager før jeg fikk svar, er bare å prøve igjen. Du som bor i bergen kan jo ta deg en tur bort til NGT og snakke med dem ;)

Da er vel du en av de "heldige", om jeg kan si det slik. Leser stadig vekk irriterte leser innlegg i lokalavisene våre om de. Ikke noe å si på leveringen av varen, men oppfølgingen er stort sett helt elendig. Men det er nå min erfaring.

Lenke til kommentar

hmmm...da er tre av mine andre kompisser også heldige, de har også fått svar fra NGT ganske kjappt. Kan kanskje være avhengig av hvilket spm det er. Prøvde også å ringe en gang, da satt jeg å ventet i 30 min for å spørre om ett spm som tok mannen hos NGT 30sek å svare på. Samtalen kosta meg 90kr!! :grumpy:

 

Edit: Bor i Sandnes btw ;)

Endret av Gef
Lenke til kommentar
Joda, jeg oppdaterte firmwaren i går og siden har alt fungert helt til for 30 min siden. Var på msn, gikk ut av den og kom meg aldri inn igjen. Heller ikke Windows Messanger. Får heller ikke logget meg på Net.passport. Alt bare sviver rundt og stanger "i veggen". Det siste jeg gjorde var å sende en fil via msn, men gikk ikke. (som vanlig). Kanskje jeg skal oppdatere igjen?

Dette problemet hadde en kamerat av meg her om dagen også. Han opprettet en ny net-passportkonto og da funket det. Men dagen etter funket også det gamle igjen, så det kan jo tyde på at det kan være noe feil med msn, ikke ngt. En annen ting som blei nevnt her er ustabil linje fra ngt, og det har jeg også opplevd de siste dagene. Den er litt av og på i perioder. Prøvde å ringe kundeservice men etter 20 minutter orket jeg ikke vente lenger på svar. De trenger større kundesenter, det er ihvertfall helt sikkert!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...