Superkonge Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 Heisan Jeg har hatt telenor ADSL nå i 1 år. Det har funket helt ok sammen med min "SMC barricade". Så byttet jeg til tiscali for å slippe den stygge grensa på 1 GB, men nå får jeg ikke routeren til å virke. Er det noen sopm vet hvordan jeg skal sette den opp? Har jo ikke noe brukernavn eller passord fordi: "Tiscali ADSL fungerer som en lokal nettverkstilkobling trenger du ikke å skrive brukernavn eller passord. Videre er nødvendig programvare er inkludert i ditt Windows eller Macintosh operativsystem." De har sparsomt med info på sine sider og det tar 1,5 time å komme igjennom på telefon. Takker for svar
agvg Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 Heisan Jeg har hatt telenor ADSL nå i 1 år. Det har funket helt ok sammen med min "SMC barricade". Så byttet jeg til tiscali for å slippe den stygge grensa på 1 GB, men nå får jeg ikke routeren til å virke. Er det noen sopm vet hvordan jeg skal sette den opp? Du setter routeren opp til og motta IP automatisk med DHCP. Du finner det helt sikkert i samme menyene hvor du valgte PPPoE for Telenor i sin tid.
Superkonge Skrevet 19. november 2003 Forfatter Skrevet 19. november 2003 NÅr jeg går inn på routeren så velger jeg "Dynamic IP", så får jeg jeg mulighet til å sette opp en MAC-addresse, men det er ikke nødvendig står det. Er ikke dette riktig? Det funker i alle fall ikke:(
Superkonge Skrevet 19. november 2003 Forfatter Skrevet 19. november 2003 Lykkelig slutt for meg:) Fungerte med en gang etter en oppdatering av routeren med nyeste drivere. Burde prøvd dette før men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå