Gå til innhold

GUIDE: Rise of the Tomb Raider


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Dette skal utviklerne ha skryt for. Hadde bare alle gjort det samme og lagt til grafikk instillinger for og få maksimalt ut av pc'en.

Square Enix har veldig gode PC-ports. Selskapet de hyrer inn gjør fenomenalt arbeid og de leverer så langt bare godt arbeid. Tror de har gjort Thief, Deus Ex Human Revolution, Tomb Raider, Rise of the Tomb Raider og flere jeg ikke kommer på i farta. Uansett kunne ønske flere utgivere og utviklere gjorde like godt arbeid.

 

Nixxes. De gjør veldig ofte en bra jobb.

 

http://www.nixxes.com/nixxes/projects

 

Og jeg ser at folk snakker om GTX 970 som det beste kortet for prisen. Har ikke dere hørt om R9 390 og 390X? De yter mye bedre enn kort til samme prisen fra NVIDIA.

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

Yter veldig godt? Spillet har hatt maks problemer siden dag 1 inntil den siste patchen som kom nå nylig (2dager siden?)

 

Hadde 20fps med GTX980 i SLI. Like ille med ett kort også. Etter siste patch så har jeg nærmere 80-90 som er greitnok i 1440p oppløsning. Men spillet er ikke akkurat "optimisert" det vil jeg ikke si. Fleste vil ha problemer med å kjøre det. Blir som å si Xcom 2 yter godt når 99% sliter med det.

Lenke til kommentar

Spillet krever fortsatt mer optimalisering, og nVidia må tweake sine drivere enda mer. Glem bare ikke at grafikken er vesentlig bedre enn det fra 2013 da, spessielt når man er i grotter. Sinnsykt mye tessellation og detaljerte teksturer!

 

Noe som irriterer litt er fps dropp som av og til kommer, selv med 5960X @ 4000 og 980Ti SLI.

Lenke til kommentar

Selv om jeg har drops fra 50 til 20 fps innimellom, så er dette spillet en grafisk nytelse. Tror faktisk det er det peneste spillet jeg har spilt. Dere som venter på dette til PS4, dere har noe å se frem til her. Og når det gjelder nynorsken, så forstår jeg ikke hvorfor engang noen gidder å henge seg opp i det. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...