Gå til innhold

Tom Clancy's The Division - Spilltråden (Forumspillere listet i førsteposten)


Anbefalte innlegg

Scavenging har bara betydelse på ikke named npc's. Alltså, scavenging ger dig större chans på grön, blå eller lila drops från vanliga mobs utan namn eller bossar. Scavenging ger ingenting på kistor, tech, bossar, rewards osv.

 

Som Rookie säger, mixa Sentry med Striker. Vilken av de som man vill ha två, tre eller fyra av är efter spelstil eller vapen. Headshot och weapon damage slår alltid crit så länge det finns en cap på crit hit chance eller innan vi ser SMG med 1500 rpm. DPS skalerar helt sjukt med bägge set.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjokkerer meg ikke med alle exploitene i spillet, mer sjokkert hvorda Ubi håndterer det. Hvis du ser i chatten i spillet så er det dagligdags at folk skriver "Mission name w/exploit". Og det har vært helt syke bugs som det der damage boosten noe som har skaffet folk sinnsykt med gear, men dem blir ikke straffet. Sykt.

Lenke til kommentar

Ja er ikke vits å være i darkzone... den med mest exploits vinner...

 

https://www.reddit.com/r/thedivision/comments/4fsvch/heres_the_list_of_all_talents_that_can_be/

 

Exploitene gjør også at serverne lagger sinnsykt, både dz og incursion.. utrolig kjipt as, ser ingen enkel løsning på dette... lurer på hvordan de skal fikse problemene... er ikke lenger mobile cover som er problemet liksom når folk kan få evig damage... og ja det funker testet selv traff 1-5 mill + med ak... :hm:

Lenke til kommentar

[Changelog] April 21 2nd maintenance

Here is the list of changes implemented with the server restart of April 21:

  • Fixed a bug where players could revive others twice by holding the Revive key
  • Fixed a bug where Talent effects could be stacked by repeatedly switching the equipped weapon. This should also resolve the recent server instability that was due to the increased traffic generated by this bug.
Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har en del folk på vennelisten min på PS4, men dette er folk som er matchmaket med og vi har hatt mic og spilt godt sammen.

Men jeg ønsker flere norske på vennelisten min på PS4.

Jeg har mic, kommuniserer og er opptatt av å hele tiden få bedre utstyr.

Jeg ønsker folk som selvsagt er over level 30, kjører challenging missions daglig, har klart Falcon Lost noen ganger, og er god i DZ. Du trenger selvsagt ikke være alle de tingene. Jeg søker rett og slett litt mer enn casual-gamers på ps4, som daglig spiller The Division og er interessert i lagarbeid for å forbedre karakteren.

På PS4 heter jeg Sannheten, og er nærmere 30 enn 20 ;)

Bump i håp om svar

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Jeg er så møkk lei av spawninga til fiender at det er snart til å grine av. Starter extraction mens det er fiender på taket, løper rundt veggen og hopper over en obstacle, i det jeg er på vei over ser jeg to fiender spawnes i hjørnet mitt, død - restart.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Møtte på en hyggelig kar i natt, jeg hadde samlet opp mye snadder jeg skulle extracte. Gikk til extraction point hvor noen akkurat hadde startet extraction og var omringet av slemminger. Plaffet ned skurker mens jeg healet han, og fikk som takk at han henrettet meg mens jeg begynte å extracte.

 

Noen ganger blir man lykkelig.

 

Jeg har liten sans for den Dark Zone løsningen som eksisterer nå

Lenke til kommentar

Møtte på en hyggelig kar i natt, jeg hadde samlet opp mye snadder jeg skulle extracte. Gikk til extraction point hvor noen akkurat hadde startet extraction og var omringet av slemminger. Plaffet ned skurker mens jeg healet han, og fikk som takk at han henrettet meg mens jeg begynte å extracte.

 

Noen ganger blir man lykkelig.

 

Jeg har liten sans for den Dark Zone løsningen som eksisterer nå

Det der høres kjent ut ja. Hjelper noen og som takk blir man skutt og mister loot. Er det rart folk begynner å jukse? DZ formelig trygler jo om at folk skal begynne med exploits og juks.

Lenke til kommentar

 

Møtte på en hyggelig kar i natt, jeg hadde samlet opp mye snadder jeg skulle extracte. Gikk til extraction point hvor noen akkurat hadde startet extraction og var omringet av slemminger. Plaffet ned skurker mens jeg healet han, og fikk som takk at han henrettet meg mens jeg begynte å extracte.

 

Noen ganger blir man lykkelig.

 

Jeg har liten sans for den Dark Zone løsningen som eksisterer nå

Det der høres kjent ut ja. Hjelper noen og som takk blir man skutt og mister loot. Er det rart folk begynner å jukse? DZ formelig trygler jo om at folk skal begynne med exploits og juks.

 

Dette er jo spillets natur? Drep han neste gang da vel? Vær Mer oppmerksom? Bruk Extended Overheal og  Signature Skill(tank ulti) idet du skal extracte slik at du ikke dør så lett når du extracter... vær litt kreativ å tenk litt...

 

""Er det rart folk begynner å jukse"" - Latterlig at du skal begynne å juske bare fordi man er dårlig og dør som en noob på extraction site..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som husker hvordan de i betaen hadde stengt av alle områder med røde "vegger" - Out of bounds?

 

Dette burde egentlig vært noe de hadde hatt i full release for de delene av mappet som ikke brukes. Det ville hindret simple ting som blant annet Rogue-Macro Levlingen som skjedde ovenfor DZ-06 utenfor darkzone... Er flere folk som er level 99 enn det er folk som er rundt level 50... :nei:

 

Kunne vært fylt opp inn i tomme hus i darkzone som cheatere/glitchere utnytter?

 

OWVuc0Y4.jpeg

Lenke til kommentar

Latterlig at du skal begynne å juske bare fordi man er dårlig og dør som en noob på extraction site..

Om det er noen som er noobs er det de som skyter intetanende fredfulle folk i ryggen. Slik taperaktig oppførsel er eneste måten noobs kan hevde seg på(helst kombinert med juksing og exploits...). Endret av Vice
Lenke til kommentar

 

Latterlig at du skal begynne å juske bare fordi man er dårlig og dør som en noob på extraction site..

Om det er noen som er noobs er det de som skyter intetanende fredfulle folk i ryggen. Slik taperaktig oppførsel er eneste måten noobs kan hevde seg på(helst kombinert med juksing og exploits...).

 

Skal man liksom løpe opp i trynet på folk før man tømmer magasinet opp i nesa dems?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...