Gå til innhold

Tom Clancy's The Division - Spilltråden (Forumspillere listet i førsteposten)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si jeg liker spillet så langt :) (Lvl10)

 

Har hatt noen utrolig morsomme og strevsomme main-missions på Hard og liker måten dette spillet implementerer MP på - helt valgfritt er fint.

Det jeg synes står i sterk kontrast til hovedoppdragene så langt (har opplevd å bruke 2-3 timer for å komme meg gjennom et enkelt oppdrag) er "alt det andre" som ikke virker å gi noen motstand overhodet. Motstandsløst "tom-fyll" i mine øyne og man burde kunne justere vansklighetsgraden her også..(?)

I tillegg, det vanlige i slike spill - vendors og blueprints består av totalt rævva utstyr :hm: og ingenting er bedre enn det utstyret jeg allerede har.

Synes også kontrollen (konsoll) på aimingen/skytingen er særdeles ukontrollerbar/variabel til tider - i forhold til lignende spill. Det er en blanding av auto-aiming i det man drar opp våpnet til absolutt null kontroll over hvor man treffer om man eksempelvis forsøker å følge en bevegende fiende med siktet.

 

Bortsett fra det er det veldig morsomt så langt :ph34r:

Lenke til kommentar

  http://tomclancy-thedivision.ubi.com/game/en-GB/news/detail.aspx?c=tcm%3A154-242994-16&ct=tcm%3A148-76770-32 

 

  • Named NPCs will no longer respawn after being killed in the Open World. This will prevent situations where players were able to kill a same named NPC over and over again.

Da ere bare å fortsette som gal fram til ikveld/natt. :p

 

  • Players can now heal other neutral players in the Dark zone, by using First Aid and Support Station skills
  • Players are now able to fast travel to Dark Zone checkpoints, but only when coming from outside the Dark Zone
  • Players killed in the Dark Zone will lose less Dark Zone Funds and Experience (Rogue and non-Rogue)
  • Dark Zone Funds and Experience rewards for surviving Rogue status have been improved
  • Dark Zone Funds and Experience rewards for killing Rogue agents have been improved

Modifications to the weapon talent: Trained.

  • It can now only be rolled on Shotgun, Marksman rifles and Pistols
  • Its bonus has been reduced from 1%-5% to a constant 0.1%
Lenke til kommentar

En ting jeg ikke helt forstår. Hvis jeg har markert feks en chest armor i inventoryen min, så står det kanskje 2500 (3000) på Stamina, og kanskje 120(230) på skill.

 

Hva betyr det i parentes? Tenkte kanskje at det var slik det ville bli når jeg bytter til det andre itemet, men neida, ingenting skjer.

 

Håper dere skjønte hva jeg mente, ellers må jeg skaffe no bilder for dette plager vettet av meg :-(

Lenke til kommentar

En ting jeg ikke helt forstår. Hvis jeg har markert feks en chest armor i inventoryen min, så står det kanskje 2500 (3000) på Stamina, og kanskje 120(230) på skill.

 

Hva betyr det i parentes? Tenkte kanskje at det var slik det ville bli når jeg bytter til det andre itemet, men neida, ingenting skjer.

 

Håper dere skjønte hva jeg mente, ellers må jeg skaffe no bilder for dette plager vettet av meg :-(

Etter det jeg til tider har erfart så må du se på armoren og hva denne har av "buffs" til stats etc. 

 

Armor med f.eks økning av crit skade vil øke dps'en din selv om den ikke øker firearms skill/poeng (om du skjønner hva jeg mener) 

 

Det er primary og secondary stats, ikke helt skjønt hvordan ting regnes sammen, men du kan ha økning av stamina, electronics eller firearms, samtidig som secondary stast på selve utstyret gir deg +health, +dmg etc.. 

 

Håper dette ga deg noen svar :)

Lenke til kommentar

Okey, ble litt klokere hvertfall. Har sett at en del av utstyret mitt har +marksman rifle damage.

 

Men synes fortsatt det er veldig misvisende med det tallet i parentes. Når det står 3400(4500) i feks dps når jeg markerer et item forventer jeg nærmest at 4500 vil bli ny dps om jeg equipper det. Jaja, skjønner det vel etterhvert :)

Lenke til kommentar

I går spilte jeg et par timer med en kompis på skype. Jeg bruker et 7.1 headset. Når jeg spiller solo er lyden heelt fantastisk, men i gruppe med voicechat blir det bare rart. Litt vanskelig å forklare, men den blir veldig hul og mye mindre detaljrik. 

 

Når han forsvant fra skype utpå kvelden ble lyden helt konge igjen. Hjælp?

Endret av Niram
Lenke til kommentar

Okey, ble litt klokere hvertfall. Har sett at en del av utstyret mitt har +marksman rifle damage.

 

Men synes fortsatt det er veldig misvisende med det tallet i parentes. Når det står 3400(4500) i feks dps når jeg markerer et item forventer jeg nærmest at 4500 vil bli ny dps om jeg equipper det. Jaja, skjønner det vel etterhvert :)

 

Det er sånn det fungerer, men det tar ikke etter hva jeg har sett hensyn til f.eks. om et par hansker har +435 health, altså ikke stamina. Tallet i parentes på DPS, Health og Skill (?) baserer seg bare på den verdien itemet har av Firearms, Stamina og Electronics. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...