Gå til innhold

Prosjekt:Makeover [105%] Bilder: 7/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit, skjønner at ikke alle gidder å lese alle sidene med info, så jeg gir deg et bein. Plexivinduene ble (utrolig nok) kjøpt hos glassmesteren i Tromsø (Krane Glass for Tromsøværinger) Hvis det er UVsprayen du sikter til, så kjøpte jeg den på fargerike. Quick Lakk, Fluoriserende.

 

Husk, det var normale plexivinduer som jeg la grønn film på. Du får dem ikke slik i fra glassmesteren. Du KAN få som er gjennomsiktig som vinduene ser ut nå, men da må du bestille minst 2kvm til blodspris. Ellers så har de fleste glassmestere inne i forskjellige farger, men de er ikke gjennomsiktige, men matte.

Lenke til kommentar
Greit, skjønner at ikke alle gidder å lese alle sidene med info, så jeg gir deg et bein. Plexivinduene ble (utrolig nok) kjøpt hos glassmesteren i Tromsø (Krane Glass for Tromsøværinger) Hvis det er UVsprayen du sikter til, så kjøpte jeg den på fargerike. Quick Lakk, Fluoriserende.

 

Husk, det var normale plexivinduer som jeg la grønn film på. Du får dem ikke slik i fra glassmesteren. Du KAN få som er gjennomsiktig som vinduene ser ut nå, men da må du bestille minst 2kvm til blodspris. Ellers så har de fleste glassmestere inne i forskjellige farger, men de er ikke gjennomsiktige, men matte.

Hvor mye koster sprayen? og det med grønn film greie..hvor får man tak i sånne ? pris? går det ikke ann å sette på sånn noen biler har på vinduet som gjør vinduet mørkere og forhindrer solys?

Endret av Per_le
Lenke til kommentar
Hadde litt tid til overs og tok å tegnet ned en enkel skisse over noen ideer til en evt worklog til høsten. Skal ha meg en server som selvfølgelig skal se pen ut.

Hehe, etter å ha sett hva du har gjort med makeover tror jeg ikke du vil få vansker med det nye prosjektet heller. Eller jo, sikkert noen små vansker, men ikke av den uoverkommelige og demoraliserende sorten.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Jo takk for det :)

Hyggelig å se at folk fortsatt titter innom selvom prosjektet er ferdig for min del. Sa jeg skulle gjøre noen små modifikasjoner, som jeg også har gjort, men tok ikke noen bilder.

Om jeg ikke drar bort så skal jeg prøve å ta et skikkelig maratonløp fram til påske for å gjøre ferdig det andre prosjektet mitt.

Ja det er riktig, jeg har begynt, men siden utgivelse bare fører til mer press kommer det ingen ny tråd fra min side før jeg virkelig setter i gang.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Har netopp lest igjenom hele prosjektet :thumbup:

 

Vil bara si at det ble "JÆVLIG" bra!

 

Bøyer meg ned og tilber dette kabinett

 

EDIT: Leif var her, og han er fortsett her. Jeg vil ikke oppmuntre ham til å komme igjen flere ganger, derfor blir han.

Endret av Klikka_bZerk
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...