Lexler Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 jeg sletter ofte ganske store filer. og da bruker jeg shift+delete for å slette filene permanent. problemet da er at den frigjorte dikplassen ikk kan brukes på mange dager. når jeg bruker vanlig delete via søppelkurven er diskplassen brukbar med èn gang... hvorfor skjer dette? har noen andre opplevd det samme? jeg har opplevd det på to maskiner som kjører xp pro
BioAcid Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 Merker dette sjøl, også ved flytting av ting. Dersom du kjører norton disk doctor så fixer den mbr'n og indexen. fikk plutselig "tilbake" 7 gigs etter at jeg kjørte den
Lexler Skrevet 17. november 2003 Forfatter Skrevet 17. november 2003 dete var faktisk ganske kult, fikk tilbake drøyt sju gig jeg også takker for hjelpa
Griznah Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 Grunnen kan være at dere kjører Norton Protected Recycle Bin. Skru av den, det må gjøres manuelt på hver disk tror jeg, via søppelkassa.
Lexler Skrevet 17. november 2003 Forfatter Skrevet 17. november 2003 Sub-lock: tror ikke det, skrudde den av for lenge siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå