Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Løgner om mørketid


Anbefalte innlegg

 

 

 

Spørsmålet var om hun var på øvre eller nedre Høvik da?

Det er bare Høvik, ingen øvre eller nedre.

 

 

Feil! Du har nedre Høvik fra ramstadsletta og ned mot husmorstranda og Strand.

Du har øvre Høvik som går fra Haslum/Blommenholm og ned til Ramstadsletta.

 

 

Han skrev jo Høvik kirke. Er det øvre eller nedre mener du?

 

 

Han påstod at siden hun hadde vært på Høvik måtte hun ha sett kirken. Er man litt lokalkjent vet man at Høvik faktisk er et ganske stort område, og at det finnes mange steder på Høvik du kan være og aldri se kirken. Høvik kirke ligger på nedre Høvik.

 

Om du derimot ikke er lokalkjent, så veit du ikke at du er på Høvik før du ser kirken..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Drøyt at folk her kaller meg for Hitler og skriver at jeg har autisme..

 

Hun har kommet med flere løgner som jeg ikke har fortalt om. En gang skulle hun hente noe for meg i Høvik kirke. Og da hun kom til Høvik sa hun at hun ikke fant kirken. Dette er løgn. Alle vet hvor Høvik kirke er, og man kan ikke unngå å se kirken når man er på Høvik.

 

En annen gang sendte hun en østeuropeer på døren min for å hente et hundebur som var hennes.

Hm.. jeg tror du er psykopat eller noe. Hun skulle gjøre deg en tjeneste men -lyver- når hun ikke finner kirken fordi du mener det burde hun? Hæ??

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har lenge unngått denne tråden da jeg virkelig ikke kunne tenke meg at den ville være noe interessant å lese.

Men i et kjedelig øyeblikk fant jeg meg ikke for god for å ta en titt, og sannelig ble jeg positivt overraska gitt! :D

 

Synd forumkategorien for "gullkorn" er fjernet. Denne tråden hadde såvisst fortjent en plass der.

Endret av Ljóseind
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjøp deg et standard Oras hode. Max FLOW. 

 

Fås på baderomsbutikker. På clas ohlson får du også kjøpt lignende. 

 

Hun kommer hjem i kveld, og jeg har ikke rukket å kjøpe nytt dusjhode.

 

Jeg rakk å skru av det gamle dusjhodet og la merke til at det var en tingest i åpningen som begrenset vanntilførselen. Tingesten er nå tatt ut, og dusjhodet er skrudd tilbake og testet. Nå er det mer trykk i strålen.

 

Jeg lar dusjhodet være slik, og satser på at hun ikke merker noe.

 

dusjhode_1.jpg

 

dusjhode_2.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hun har løyet til meg to ganger.

 

Første gangen fortalte hun meg at det i Bodø er mørketid på vinteren. Bare noen dager senere fant jeg denne artikkelen:Derfor er det ikke mørketid i Bodø

 

Jeg konfronterte henne med artikkelen og ba henne ta et bilde som beviste at det var mørketid i Bodø. Hun svarte med å sende meg et helt svart bilde. Etterpå kom det fram at hun hadde tatt et bilde uten å ta av linselokket på kameraet. Da jeg påpekte at dette var andre løgnen hennes, bare lo hun.

 

Jeg lurer på hva jeg bør gjøre?

 

Jeg skjønner ikke helt hva poenget ditt med tråden din er jeg....at det ikke er mørketid?...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

han er veldig opptatt av at noen lyver, altså hvite løgner (uviktig)

men det er helt greit at han gjør det selv, men tanke på dusjhodet...

Lenke til kommentar

[...]Jeg rakk å skru av det gamle dusjhodet og la merke til at det var en tingest i åpningen som begrenset vanntilførselen. Tingesten er nå tatt ut, og dusjhodet er skrudd tilbake og testet. Nå er det mer trykk i strålen.

 

Jeg lar dusjhodet være slik, og satser på at hun ikke merker noe.[...]

Nå som du først har skrudd dusjhodet fra hverandre synes jeg du bør benytte anledningen til å fylle det med noe artig. Prøv buljongterninger, pulverkaffe, gelèpulver eller beispulver :-)

Lenke til kommentar

Jeg er TS.

 

Hun byttet ut dusjhodet med et sparedusjhode. Jeg planlegger å bytte tilbake til vanlig dusjhode når hun skal på hundeshow i Belgia. Da skal jeg også bytte ut munnstykket til støvsugeren.

 

Hvor fås vanlig dusjhode? Med trykk.

What? For å hjelpe eller ødelegge? Klør meg i hodet av denne tråden....

 

Sånn btw har jeg akkurat spist frokost, ringt søstera mi, men hun tok ikke telefonen.

Lenke til kommentar

Jeg er TS.

 

Hun byttet ut dusjhodet med et sparedusjhode. Jeg planlegger å bytte tilbake til vanlig dusjhode når hun skal på hundeshow i Belgia. Da skal jeg også bytte ut munnstykket til støvsugeren.

 

Hvor fås vanlig dusjhode? Med trykk.

 

Ja, det vil nok få henne til å tenke seg om to ganger neste gang hun tenker på å lyve til deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg er TS.

 

Hun byttet ut dusjhodet med et sparedusjhode. Jeg planlegger å bytte tilbake til vanlig dusjhode når hun skal på hundeshow i Belgia. Da skal jeg også bytte ut munnstykket til støvsugeren.

 

Hvor fås vanlig dusjhode? Med trykk.

 

Ja, det vil nok få henne til å tenke seg om to ganger neste gang hun tenker på å lyve til deg.

 

Men jeg skjønner ikke. Er det noe jeg har misset her?? Har hun kun løyet om mørketid?? 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

 

 

Jeg er TS.

 

Hun byttet ut dusjhodet med et sparedusjhode. Jeg planlegger å bytte tilbake til vanlig dusjhode når hun skal på hundeshow i Belgia. Da skal jeg også bytte ut munnstykket til støvsugeren.

 

Hvor fås vanlig dusjhode? Med trykk.

 

Ja, det vil nok få henne til å tenke seg om to ganger neste gang hun tenker på å lyve til deg.

 

Men jeg skjønner ikke. Er det noe jeg har misset her?? Har hun kun løyet om mørketid?? 

 

Les tråden med en god dose humor og alt blir enklere å forholde seg til ;)

Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg er TS.

 

Hun byttet ut dusjhodet med et sparedusjhode. Jeg planlegger å bytte tilbake til vanlig dusjhode når hun skal på hundeshow i Belgia. Da skal jeg også bytte ut munnstykket til støvsugeren.

 

Hvor fås vanlig dusjhode? Med trykk.

 

Ja, det vil nok få henne til å tenke seg om to ganger neste gang hun tenker på å lyve til deg.

 

Men jeg skjønner ikke. Er det noe jeg har misset her?? Har hun kun løyet om mørketid?? 

 

Les tråden med en god dose humor og alt blir enklere å forholde seg til ;)

 

Hehe, ok :) Takk

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Jeg er født og har bodd noen år i finnmark men selv 22 desember klokka 12 på dagen i Hammerfest er det ikke mørkt som om natta.

Nei sola er på ingen måte synlig på himmelen men mørkt er det heller ikke.

Kan vi da si at det er mørketid i Hammerfest da?

Med Melkøya så er det alt annet enn mørketid i Hammerfest! Det ser en jo på de snøfrie fortauene!

Lenke til kommentar

Hun kom hjem fra Belgia søndag kveld, men dusjet ikke før mandag morgen. Hun merket at sparedusjhodet var fikset, så diskusjonen begynte da og fortsatte utpå ettermiddagen og er fortsatt ikke ferdig.

Jeg forsøker å forklare henne hvorfor jeg synes sparedusj ikke fungerer, men hun gjentar miljø-argumentet. Jeg sier at hvis hun vil ha lite trykk i dusjen så kan hun velge dette med selve blandebatteriet, men hun vil at jeg også skal dusje med lite trykk, for miljøet sin skyld.

Endret av Lynnedslaget
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...