Gå til innhold

Get øker hastigheten


Anbefalte innlegg

Get øker hastigheten, men står foreløpig ikke noe på nettsidene. Mulig det rulles ut etterhvert med lokale variasjoner. I mitt område var det varslet nedetid natt til onsdag pga oppgraderinger og i går fikk jeg SMS om at de hadde oppgradert min hastighet fra L100 til ny L150. Har testet litt i går og i dag og har stabilt 150/15 istedenfor 100/5. Personlig setter jeg mest pris på den økte opphastigheten.

 

 

4928396594.png   4928399780.png

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bytter de utstyret også?

 

Må si meg fornøyd med 500 mbit ned\ 50 mbit opp på canaldigital.

Det burde også GET tilby, da det er er mere fiber i oslo området en bærum.

 

Synd vi får kun 100 eller 500 mbit å velge mellom.

 

Betaler du 50 kr ekstra i måneden for det?

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Bytter de utstyret også?

 

Må si meg fornøyd med 500 mbit ned\ 50 mbit opp på canaldigital.

Det burde også GET tilby, da det er er mere fiber i oslo området en bærum.

 

Synd vi får kun 100 eller 500 mbit å velge mellom.

 

Betaler du 50 kr ekstra i måneden for det?

 

Samme utstyr (EPC 3010) og pris.

 

Get tilbyr også 500/50 men kun til "storkunder" som har nett som takler det. 

Lenke til kommentar

Fikk økt fra 200/20 til 250/20 her i Bergen.

Hadde håpt på økt upload.

Spurte tidligere om de kom til å matche Canal Digital sitt 500/50.

Det var i testfasen og de visste ikke når de kunne tilby 500 mbit. Opphastigheten var de usikker på når vi kan forvente økning og hva den evt. blir.

XXL500 finnes, med 500/50, men tilbys tydeligvis til de som inngår større fellesavtaler, og da til en hysterisk høy pris.

 

Så Get klarer 50 opp enkelte steder, men prisen tyder på at de ikke tåler så mange kunder med 50 opp.

 

Skulle gjerne sett at 50 ble tilgjengelig som tilleggsprodukt for enkeltkunder i de områdene der nettet tillater det.......men ikke umulig at de trenerer videre økning i til 3.1-arbeidet starter i 2016.

Lenke til kommentar

 

Tipper dette er siste endringen vi ser på en stund. historisk har get en øking i året. 

Ser på SMS'en jeg fikk at det ble økt fra 150 til 200 19. mars i år, så er jo lov å håpe det ikke blir altfor lenge til en liten økning på opplastingshastigheten. :)

 

 

Enig - la oss håpe på en liten "bump" før de evt. stanser videreutvikling av 3.0. Ser gjerne at de øker 250/20-abo til 250/50 uten prisøkning. :)

Lenke til kommentar

Bor i borettslag med 125 leiligheter i Bergen. Tror vi har relativt greie priser: 349 kr/mnd for 250/20 linja. Er det andre som har lignende gode avtaler i borettslag?

 

Har en fellesavtale men kun for TV. Er nysgjerrig på hva vi kan vinne på å inkludere internett-aksess. Er det lov å spørre om alle beboere hos dere da har et standardabonnement, hvilken hastighet er valgt, og hva belastes den enkelte i fellesutgifter i måneden? Regner med at 349/mnd er hva du betaler for å få økt hastighet utover standard?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...