Gå til innhold

Kamptråd - Watford vs Manchester United


blured

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man kan gjerne kritisere LvG, og sagt at han burde gjort noen flere defensive bytter (Rojo - Smalling Jones/McNair - Darmian, med Blind på midtbanen, f.eks, jeg ropte jo etter det selv). Men samtidig så klarte vi nå å vinne en bortekamp med McNair, Lingard, Memphis og Pereira på banen. Fire unge spillere, der tre av de kommer fra akademiet. Så når vi faktisk ender opp med å vinne på denne måten, så er det mye bedre for disse spillernes (og dermed lagets) utvikling, enn om vi hadde safet med litt eldre og mer etablerte spillere.

Endret av blured
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Joda, vi kan sitte i ettertid å være glad og juble, men dette var en risk! Det gikk bra i dag, men det handler om en enorm keeper vi har i buret.

 

LVG og resten av apparatet gjorde en tabbe taktisk i dag med 3 bak, men det gikk bra. Håper vi slipper å se det flere ganger denne sesongen uten at vi må.

 

Som jeg skrev tidligere, så fins det ingen bedre måter å vinne på enn i skåre i et av de siste minuttene av en kamp. Det gir en enorm rus! Elsker det!

Lenke til kommentar

Så du blir provosert av hva en vilt fremmed skriver om en annen vilt fremmed om noe som ingen av oss har noe kontroll over på et diskusjonsforum? Det var da veldig. Da er kanskje ikke diskusjonsforumer(og spesielt en kamptråd hvor det ofte går hett for seg, det er det ikke bare jeg som er skyldig i :) ) noe for deg.

Lenke til kommentar

Så du blir provosert av hva en vilt fremmed skriver om en annen vilt fremmed om noe som ingen av oss har noe kontroll over på et diskusjonsforum? Det var da veldig. Da er kanskje ikke diskusjonsforumer(og spesielt en kamptråd hvor det ofte går hett for seg, det er det ikke bare jeg som er skyldig i :) ) noe for deg.

Joda. Er vel heller flere kommentarer over tid som inneholder grunnløse påstander uten noe form for argumenter, som irriterer meg. Ikke bare denne tråden du whiner i.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...