Gå til innhold

ANMELDELSE: Call of Duty: Black Ops III


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde hørt bare vonde ord om CoD, men plukket opp dette og det er vel verdt pengene bare for multiplayerdelen før du meg.

 

TONN med ting å unlocke, zombiemode skuffet stort da man må bruke iallefall 1-2 timer å unlocke div. uten å gå i spoilermodus, så kan jeg si at det er langdratt uten sidestykke, iallefall det mappet vi har nå. Og jeg klarer heller ikke å forstå hvordan man skal kunne finne ut av alt man kan gjøre på egenhånd uten noen forkunnskaper til spillet? Helt absurd.

 

Men well worth pengene om du er glad i multiplayer!

Lenke til kommentar

Hadde hørt bare vonde ord om CoD, men plukket opp dette og det er vel verdt pengene bare for multiplayerdelen før du meg.

 

TONN med ting å unlocke, zombiemode skuffet stort da man må bruke iallefall 1-2 timer å unlocke div. uten å gå i spoilermodus, så kan jeg si at det er langdratt uten sidestykke, iallefall det mappet vi har nå. Og jeg klarer heller ikke å forstå hvordan man skal kunne finne ut av alt man kan gjøre på egenhånd uten noen forkunnskaper til spillet? Helt absurd.

 

Men well worth pengene om du er glad i multiplayer!

 

jeg kjøpte spillet hovedsaklig for zombies. ble VELDIG skuffet. for mye unlocking og for stor bane. ble veldig komplisert. jeg håper på noe alle kino der toten.

 

spillet solgte jeg nå for 400 kr.

 

 

heldigvis ser jeg nå at xbox one kan spille xbox 360 versjonen av cod black ops 1 så det blir nok kjøp:)

Lenke til kommentar

Problemet til tidligere cod spill har vært triggerbasert, man løper en løyype basert på triggere. Passer man en trigger man videre. Man kan runde spillet ved å flashe og løpe, slipper å stå å skyte ned evig spawnende motstandere.

 

Var enspillerkampanjen slik her også?

 

så prøv realistic vansklighetsgraden da vel. ikke noe å surve over når du springer gjennom alt på easy.

Lenke til kommentar

 

Problemet til tidligere cod spill har vært triggerbasert, man løper en løyype basert på triggere. Passer man en trigger man videre. Man kan runde spillet ved å flashe og løpe, slipper å stå å skyte ned evig spawnende motstandere.

 

Var enspillerkampanjen slik her også?

 

så prøv realistic vansklighetsgraden da vel. ikke noe å surve over når du springer gjennom alt på easy.

Taktikken funker også ved høyere vanskelighetsgrad, men essensen i kritikken min står fortsatt. Å løpe fremover i en gang hvor man utløser triggere hvor evig spawnende fiender oppstår. Du kan stoppe spawningen av fiender ved å nå en ny trigger, ds vil de evige fiendene spawne litt lenger nede i gangen.

Lenke til kommentar

 

 

Problemet til tidligere cod spill har vært triggerbasert, man løper en løyype basert på triggere. Passer man en trigger man videre. Man kan runde spillet ved å flashe og løpe, slipper å stå å skyte ned evig spawnende motstandere.

 

Var enspillerkampanjen slik her også?

 

så prøv realistic vansklighetsgraden da vel. ikke noe å surve over når du springer gjennom alt på easy.
Taktikken funker også ved høyere vanskelighetsgrad, men essensen i kritikken min står fortsatt. Å løpe fremover i en gang hvor man utløser triggere hvor evig spawnende fiender oppstår. Du kan stoppe spawningen av fiender ved å nå en ny trigger, ds vil de evige fiendene spawne litt lenger nede i gangen.

Er det virkelig slik ennå? Det var jo sånn helt tilbake på CoD 4 om jeg ikke husker feil. Noe som irriterte meg veldig. Blir jo ofte til at man bare "rusher" frem uansett vanskelighetsgrad.

Lenke til kommentar

Problemet til tidligere cod spill har vært triggerbasert, man løper en løyype basert på triggere. Passer man en trigger man videre. Man kan runde spillet ved å flashe og løpe, slipper å stå å skyte ned evig spawnende motstandere.

 

Var enspillerkampanjen slik her også?

 

Enig, det er lite motiverende, ofte presser man fram før man vil også, for man aner ikke om man sitter ett "evig spawn"-område.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

 

Problemet til tidligere cod spill har vært triggerbasert, man løper en løyype basert på triggere. Passer man en trigger man videre. Man kan runde spillet ved å flashe og løpe, slipper å stå å skyte ned evig spawnende motstandere.

 

Var enspillerkampanjen slik her også?

 

Enig, det er lite motiverende, ofte presser man fram før man vil også, for man aner ikke om man sitter ett "evig spawn"-område.

 

AtW

Jeg la aldri merke til dette i BLOPS 3. Kampanjen har mye større problemer enn det.

Lenke til kommentar

Gjorde det ganske bra ved release gitt:

Three-Day Opening Weekend over $550 Million in Worldwide Sales;
Is the Biggest Entertainment Launch of 2015, beating Jurassic World

Highest Per Player Engagement Ever Recorded for Call of Duty;
More than 75 Million Hours Online Over Three Days

Digital Sales Nearly Double Over Last Year;
Retail Sales up Significantly Over Last Two Years

Lenke til kommentar

Den anmeldelsen er deres mening, jeg mener hittil at enspillerkampanjen er den beste hittil, bare kanskje så liker jeg cod 4 sin mer

 

Jeg ELSKER Modern Warfare 1 og 2-kampanjene. Black Ops og Advanced Warfare på delt tredjeplass. Men dette var rett og slett kjedelig syns jeg. Flaks at resten av spillet er såpass bra :)

Lenke til kommentar

Jeg leser rundt på nettet at matchmakingen i multiplayer-delen er basert på nettverkstilkoblingskvalitet, og ikke på ferdighetsnivå? Mitt liv er alt for kort til å sitte og smelle hodet i veggen i kamp mot CoD teen superstars som spiller 10+ timer pr. dag og som jeg aldri noensinne vil kunne ha et fnugg av håp om å slå, så hvis dette er tilfellet tror jeg at jeg står over i denne omgang også.

 

Noen som har erfaringer med dette?

Lenke til kommentar

Jeg leser rundt på nettet at matchmakingen i multiplayer-delen er basert på nettverkstilkoblingskvalitet, og ikke på ferdighetsnivå? Mitt liv er alt for kort til å sitte og smelle hodet i veggen i kamp mot CoD teen superstars som spiller 10+ timer pr. dag og som jeg aldri noensinne vil kunne ha et fnugg av håp om å slå, så hvis dette er tilfellet tror jeg at jeg står over i denne omgang også.

 

Noen som har erfaringer med dette?

 

Hvis ikke dette har blitt bekrefta av utviklerne så ville jeg vært skeptisk.

Lenke til kommentar

 

Jeg leser rundt på nettet at matchmakingen i multiplayer-delen er basert på nettverkstilkoblingskvalitet, og ikke på ferdighetsnivå? Mitt liv er alt for kort til å sitte og smelle hodet i veggen i kamp mot CoD teen superstars som spiller 10+ timer pr. dag og som jeg aldri noensinne vil kunne ha et fnugg av håp om å slå, så hvis dette er tilfellet tror jeg at jeg står over i denne omgang også.

 

Noen som har erfaringer med dette?

Hvis ikke dette har blitt bekrefta av utviklerne så ville jeg vært skeptisk.

 

Det jeg har hørt er at du først blir matchet på nettverkstilkoblingskvalitet for så å bli matchet på ferdighetsnivå, altså begge deler, men i den rekkefølgen.

Lenke til kommentar

 

Einaste grunnen til å plukke opp årets CoD er treyarch's zombies :)

Forhandsbestillte spillet, og har endå ikkje opna multiplayeren eller kampanje modusen

 

Hvordan kan du si at zombies er eneste grunn dersom du ikke har spilt de andre modusene?

"jumpsuiten" har ødelagt mulitplayer delen for min del. Har som regel alltid noken å spille med så har aldri egentlig tatt meg tid til å spille kampanjemodusen på noen av cod spillene jeg har eid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...