Gå til innhold

Økonomiansvarlig for arrangement


Torstein132

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ting som kan misforstås misforstås med vilje på nettet. Folk som gjør det og kommenterer kalles for troll. Det er en måte å legge sine egne problemer over på andre og å få andre til å bli sure eller føle seg dårlig, slik som trollet ofte føler seg.

 

Det du kan lese utifra den kommentaren er at Mr D har et trist liv og ingen annen måte å lufte seg enn å være ekkel med andre. Kan tenke på det som en mobber som ikke går på skolen lengre og er nødt til å ty til Internett for å finne offre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det du kan lese utifra den kommentaren er at Mr D har et trist liv og ingen annen måte å lufte seg enn å være ekkel med andre. Kan tenke på det som en mobber som ikke går på skolen lengre og er nødt til å ty til Internett for å finne offre.

Men da tar du helt feil! Mitt svar var ment som en humoristisk kommentar når man stiller et konkret ja/nei-spørsmål, men sansynligvis spør om noe helt annet. Men skulle kanskje slengt på noen smilies for at det skulle oppfattes riktig... :);)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er sant, smileys hjelper. Min erfaring er at troll aldri bruker smileys, hvertfall ikke positive. Trollesmileys = :nei::rofl::evil::sick::grumpy::thumbdown::realmad::devil::mad:  :wallbash:  Ordentilgfolksmileys = :fun::thumbup::thumbs:  :grin:  :woot:  :new_woot:  :)  :xmas: 

 

Bra at vi har mulighet til å lære opp andre hvordan de skal unngå å fyre oppunder trolling. Det var garantert det TS ville med denne tråden :p

 

PS; Jeg forsto at kommentaren din var ment humoristisk, jeg prøvde på det jeg også :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...