Gå til innhold

Kamptråd - Chelsea vs Liverpool


The Doctor

Anbefalte innlegg

 

 

 

 

 

 

Satan for et mål!

 

Sånn er det man spiller fotball, Chelsea. Ikke bare skåre ett mål og deretter parkere bussen resten av kampen og være feige.

Må ha hjelp fra Clattenburg også.
Ja, det må dere.
Dere også. Ingen grunn til at det skal legges på ekstra tilleggstid etter 1 omgang.
Jo, når dere detter ned som fluer så må det legges til ekstra.

https://twitter.com/Betting_Oracle/status/660452575213453312

Javel? Hva er poenget ditt med Webb

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Poenget mitt er bare det at det er ingen grunn til å legge til mer enn minimun tillagt tid når det ikke var noe å legge til ekstra for. Jeg er fullstendig enig at det er Chelsea sin skyld at det blir mål.

At det spilles litt lenger enn tilleggstiden er helt vanlig og det skjer nesten i hver kamp. Hadde ikke Pool skåra, hadde du ellers gitt faen i det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Poenget mitt er bare det at det er ingen grunn til å legge til mer enn minimun tillagt tid når det ikke var noe å legge til ekstra for. Jeg er fullstendig enig at det er Chelsea sin skyld at det blir mål.

At det spilles litt lenger enn tilleggstiden er helt vanlig og det skjer nesten i hver kamp. Hadde ikke Pool skåra, hadde du ellers gitt faen i det.

 

 

Selvfølgelig hadde jeg det. Da hadde jo Chelsea leda 1-0 til pause

Lenke til kommentar

 

 

 

Poenget mitt er bare det at det er ingen grunn til å legge til mer enn minimun tillagt tid når det ikke var noe å legge til ekstra for. Jeg er fullstendig enig at det er Chelsea sin skyld at det blir mål.

At det spilles litt lenger enn tilleggstiden er helt vanlig og det skjer nesten i hver kamp. Hadde ikke Pool skåra, hadde du ellers gitt faen i det.

Selvfølgelig hadde jeg det. Da hadde jo Chelsea leda 1-0 til pause

Nettopp. Kom med bedre unnskyldninger for at dere slipper inn mål neste gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...