Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes du kan ta deg en bolle, så lar du multicom ta timepris for det. Er vel ikke ditt problem det, er det vel?

For det andre er det litt uklart hvilke komponenter multicom bruker i den modellen, så det er vanskelig å finne ut akkurat hva den koster. De har jo plikt til å gi reklamasjonsrett på den ferdigbygde PCen, så jeg skjønner godt at de vi ha noen kroner for det!

Lenke til kommentar

Sjekk komplett de tar nok mye mere.

Ellers er jeg enig prisen er litt stiv, burde klare det på 2-3 timer blir ca 600 kr.

Når folk ikke vil bygge selv så da koster det deretter.

Nå koster det LITT mer enn 200 kroner timen da! 

Ta for eksempel en elektriker: Timespris der er fort 6-800 kroner i timen... 

 

Da er plutselig de 2-3 timene ikke så langt unna 1700 kroner! 

Lenke til kommentar

Pcen Multicom Drogo i830S Fatal1ty Killer sine deler koster totalt 12140 hvis du bygger selv og ikke kjøper ferdigbygget, men hvis de skal bygge den for deg koster det 13995. Jeg selv bygger pcer til andre hele tiden helt gratis, er det ikke litt rart at de tar ca.1700 kr for det? SI DIN MENING

 

Gir du garanti/5 års reklamasjonsrett også?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Sjekk komplett de tar nok mye mere.

Ellers er jeg enig prisen er litt stiv, burde klare det på 2-3 timer blir ca 600 kr.

Når folk ikke vil bygge selv så da koster det deretter.

Nå koster det LITT mer enn 200 kroner timen da! 

Ta for eksempel en elektriker: Timespris der er fort 6-800 kroner i timen... 

 

Da er plutselig de 2-3 timene ikke så langt unna 1700 kroner! 

 

Og tro du meg: Det aller aller meste av den kostnaden går rett ut igjen!

Lenke til kommentar

 

Hva er poenget ditt?

1700 for å sette sammen en PC, installere programvare osv høres slettes ikke ille ut.

Prøv selv å livnære deg på å sette sammen PC-er gratis for folk?

De driver en business, du driver en hobby.

Skjønn forskjellen mann.

Forøvrig: Meget tynt innlegg.

Den selges uten programvare.

 

 

Spiller egentlig liten rolle. Det er du som har ett problem her og det er at du jobber gratis for andre, hele tiden, tydeligvis. Hvorfor det? 

Lenke til kommentar

Pcen Multicom Drogo i830S Fatal1ty Killer sine deler koster totalt 12140 hvis du bygger selv og ikke kjøper ferdigbygget, men hvis de skal bygge den for deg koster det 13995. Jeg selv bygger pcer til andre hele tiden helt gratis, er det ikke litt rart at de tar ca.1700 kr for det? SI DIN MENING

 

Det er ikke rart at noen tar betalt for noe selv om du gjør det gratis, rareste argumentet jeg har hørt på lenge :)

 

Jeg har sjekket priser på ferdigbygget og løse komponenter hos et par butikker selv og alle tar mellom 1.500,- og 2.000,- for det. Må tenke på arbeidsgiveravgift, forsikringer etc etc så hvis noen har 150,- i timen så koster det arbeidsgiver mer + at de selvfølgelig må ha litt fortjeneste.

Lenke til kommentar

Pcen Multicom Drogo i830S Fatal1ty Killer sine deler koster totalt 12140 hvis du bygger selv og ikke kjøper ferdigbygget, men hvis de skal bygge den for deg koster det 13995. Jeg selv bygger pcer til andre hele tiden helt gratis, er det ikke litt rart at de tar ca.1700 kr for det? SI DIN MENING

 

Hvis de bruker 2 timer på jobben er det en timepris på kr. 850,-. Det skiller seg på ingen måte negativt ut fra timepris på andre tjenester i dag. De skal lønne sine ansatte og tjene penger på dette. De leker ikke butikk.

 

Prøv å gå til frisøren og regn ut hva de tar i timepris. 15-20 minutter koster fort 400 spenn...

Lenke til kommentar

Sjekk komplett de tar nok mye mere.

Ellers er jeg enig prisen er litt stiv, burde klare det på 2-3 timer blir ca 600 kr.

Når folk ikke vil bygge selv så da koster det deretter.

 

Hvis noen klarer å få en bedrift til å gå rundt med en timepris på 2-300 kroner i dag ville jeg blitt imponert... Det dekker ikke engang lønn, arbeidsgiveravgift og pensjonsinnskudd for én eneste ansatt.

Lenke til kommentar

Nå koster det ikke mye å kjøpe ferdige pcer fra HP, Dell, Fujitsu, Asus etc.

Er bare synd det er så endig kabinett og psu og harddisker hvor delene er absolutt det billigste man får på markedet.

 

Fleste levrandører kan jo bygge maskinene i kina eller asia, multicom gjør nok det med laptop.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...