Gå til innhold

Den store P2P guiden|Oppdatert 16.05.04


jokki

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvordan få høyere hastitghet i BitComet, laster ned noe nå, og det ligger på kun 60KB/s en annen som laster ned samme torrent, sier den ligger på 170KB/s

 

er helt ny med torrent, har aldri brukt det, må eg åpne porter? noen instillinger i BitComet?

5772452[/snapback]

Du må oppnå en vis ratio mellom upload og download, skru ned eller skru opp upload hastigheten ;) Til du finner en perfekt kombinasjon.. min er 30 opp, med 3000/256 telenor..

Lenke til kommentar
2.Laste ned nyeste PeerGuardian og legge in denne filen og erstatte den med den gamle guardian.P2P filen som skal befinne seg under C:\Programfiler\PeerGuardian_1.99pr7

PeerGuardian er et programm som blokkerer ip-adresse og ip-ene i *.P2P fila er "fy-fy" ip-er

 

linkene er døde :whistle:

5647569[/snapback]

 

Kan ha noe med at tråden er mer eller mindre utdatert ;)

Lenke til kommentar

installere eMule 47a i dag etter en rykende fersk formatering, men den nekter å koble til servere :cry:

 

jeg klarer ikke helt å lokalisere problemet heller, jeg vet det ikke er windows firewall, portene er åpne i routeren, ikke at det har noe å si, får bare low ID om de ikke er det.

 

når jeg tester portene så får jeg ikke sånn vanlig typisk feilmelding heller, jeg får siden kan ikke vises der som det enten kommer "alt funker fint" eller "portene er ikke åpne, les denne guiden for å åpne de"

 

er det noen som har vært borti dette før?

 

skal nå teste på den andre maskina mi, men hadde håpa jeg sku får det til her også. testa også emule++, fikk samme problemet.

 

edit: okay har nå porøvd emule på maskin nr to, og det hjalp ikke. får fremdeles ikke kobla opp mot servere og ip.noe stenger ipadressene, og det er ikke brannmurene mine, og så vidt jeg vet heller ikke NAT settings på routeren, da portene skal være åpna der.

 

edit: det var vist telenor som hadde stengt portene mine ettersom jeg hadde fått virus. så siden jeg har formatert og sånn så blir de åpna igjen i morra tidlig :)

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

jo forumet er imot ulovlig nedlastning, men det går ann å bruke p2p eller torrent til lovlige ting også ;) dessuten er tråden godkjent av ueland

 

@ bokhylle

 

tipper du har finni en fil som ikke har kilder. eller så må du åpne portene i NAT som bittorrent bruker på routeren din.

Lenke til kommentar

Hei!

bet ikke helt om dette går mot regelementet, men men....

jeg fulgte en guide på norbits om hvordan å konfiguere azureus, men nå kan jeg ikke laste ned fra mininova.org :(

 

jeg har prøvde å reinstalere m/slette mappe og u/slette mappe, men det blir bare de samme instillingene :(

 

alt jeg trenger er å resette azureus, men jeg får det ikke til....

 

ville vært takknemmelig for hjelp...

 

 

og hvis dette ikke er "lovlig snakk" så vil jeg gjerne få beskjed så skal jeg slette denne posten :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

nei det er opptimalt

 

som jeg sa. din download speed er egentlig upload speeden til de du laster ned fra, og dersom ingen storbrukere deler fila, så får du veldig dårlig fart, samt at folk starter og slutter å dele filer hele tida så speeden vil vanligvis variere konstant.

Lenke til kommentar

Hei,

Vi har 3 pc'er i huset, jeg har en, pappa har en, og broren min har en!

Jeg lurer på når jeg skal bruke den der www.portforward.com guiden,

kan det gjøre sånn att internettet kan slutte å virke på noen av maskinene?

Det har vært litt kjipt :/

 

Men takker for alle svar ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hei,

Vi har 3 pc'er i huset, jeg har en, pappa har en, og broren min har en!

Jeg lurer på når jeg skal bruke den der www.portforward.com guiden,

kan det gjøre sånn att internettet kan slutte å virke på noen av maskinene?

Det har vært litt kjipt :/

 

Men takker for alle svar ;)

6020584[/snapback]

 

Gjør du det som står der til punkt og prikke, så skal ikke dette problemet oppstå.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...