Gå til innhold

Den store P2P guiden|Oppdatert 16.05.04


jokki

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ProtoWall.sys is not loaded. Install the driver and then reload this application.

 

Denne beskjeden får jeg når jeg prøver å kjøpre ProtoWall. Både 2.0 og den eldre versjonen.

 

Har innstallert slik det skal innstalleres i følge veiviseren. (Såvidt jeg forstår..)

 

Noen råd til meg om hvordan jeg skal få dette programmet til å fungere?

 

Mvh Agathe

Jeg opplever det samme når jeg prøver å kjøre det. Kanskje du vet hva problemet er , Jokki? ;)

Lenke til kommentar

begynnte å lese, men gidda ikkje lese gjenom alt...

ser folk skryter av Shareaza... eg bruke sjøl Azureus å ser på Shareaza som ett problem... de sinker ned opp å nedlastinga mi, ved å sende "keep alive messages".... er bare ett helvetes mas... er rart at en Shareaza peer maser mer enn 200 andre???

uansett... har lagt inn plugginn som automatisk kick/ban Shareaza... ganske praktisk... har merka en forbedring i ren generell nedlasingt etterpå...

han som laga pluginnen sa at han fikk 10% bedre ytelse etter at han kvitta seg med Shareaza peers...

 

av torrent klienter har eg testa: orginal, eksperimentel, ABC (gammel å ny versjon), G3 og Azureus.... så langt er nyeste versjon av azureus den beste, med best ytelse... har nyeste java instalert... sjelden den drar mye fra cpu... kun under oppstart når den går gjenom det som ligger på nedlasting for å sjekke hvilke biter som er der osv...

 

har tenkt å teste noen flere klienter snart... bitcomet er først på lista...

Lenke til kommentar

Så lenge du ikke du har noen form form for dokumentasjon så spiller det svært liten rolle hva du sier. Det er akkuratt som om jeg skulle si rett ut fra løse luften at shareaza gir 50% raskere downloads, bare at det er sånn halvveis sant fordi at shareaza bruker g2 sources hvis den ser anledningen og da går det svinfort.

 

For øyeblikket bruker jeg faktisk azureus i vente av en ny beta av shareaza som fikser diverse ting og tang. Bare send meg det pluginnet du så tester jeg det mer enn gjerne ;)

Lenke til kommentar

Ja :D

Syntes det var ganske bra, man kan sjekke etter nyeste filer i forskjellige kategorier som er en bra funksjon.

Kan gå litt lang tid å før man begynne å laste ned men det er bare vist det er mange som downloader.

Det er vell omtrent en 20000 brukere nå, deles 6.68 tb.

Det er enda noen små feil, kan låse seg til tider(btw det er en beta versjon)

 

søkefunksjonen

hovedvindu

Endret av wolfenkill
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

jeg bruker Emule men når jeg prøver å logge meg på en server så gir serveren meg en lowid....

 

og at den ikke the port 4667 is not reachable...

 

Jeg har NGT og så har jeg kjøpt meg en trådløst base (3Com). Jeg bruker DHCP i NGT boksen og 3Com som bare en trådløst base (DHCP er av på 3Com.

 

Jeg tror jeg må gjøre følgende, la oss antå portnr 4667:

 

* Gi maskinen min en fast ip

* Åpne porten i brannmuren (Norton)

* Så åpne porten i 3Com

* Til slutt åpne porten i NGT boksen

 

Stemmer det?

 

Jeg fått high ip før men maskinen min klikket så jeg kjøpte meg en ny pc igår. Husker ikke hvordan jeg gjorde det første gangen... fikk en del hjelp fra venner ol. Tok meg veldig lang tid før jeg fikk det til... men nå husker jeg ikke lenger....

 

En annen ting, det ser ut som alt er nullstilt nå. Jeg tenker på Credits. Jeg har jo lastet opp en del... men nå er det 0. Er det en måte å få creditsene tilbake?

Lenke til kommentar

Jeg har WINMX. Problemet mitt når jeg skal laste ned noe så går det ikke. Det som skjer er at man kobler opp til brukerne først (ca 100 når jeg prøvde sist), deretter går tallet ned og opp igjen, uten at noe skjer.. Noen som har samme problem eller som har en løsning på dette?

 

På forhånd, takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...