Gå til innhold

Snart vil du se «WD»-logoer på SSD-ene dine


Anbefalte innlegg

 

 

 

2,4 GB/s og ikke 2,5 over 3 ganger så dyr, lite praktisk form faktor, 125 TB endurance contra 400 TB.

 

Og har du faktisk denne?

 

 

Så jeg nettopp at du sammenlignet en 1,2 TB banan mot et 512 GB eple?

 

Som nå også koster OVER 3 ganger så mye.

 

 

Kanskje bedre å sammenligne med en fra samme serie, men på 400GB til nå 4199,- på komplett.

 

https://www.komplett.no/product/846749/datautstyr/harddiskerssd/ssd-25/intel-750-ssd-400gb-pcie-30-25-kit

 

Men klart Samsungen var mye penere pris på, endel større lagringskapasitet OG kjappere, selv om det mest gjelder skrivehastigheten som kanskje er merkbar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

2,4 GB/s og ikke 2,5 over 3 ganger så dyr, lite praktisk form faktor, 125 TB endurance contra 400 TB.

 

Og har du faktisk denne?

 

 

Så jeg nettopp at du sammenlignet en 1,2 TB banan mot et 512 GB eple?

 

Som nå også koster OVER 3 ganger så mye.

 

 

Kanskje bedre å sammenligne med en fra samme serie, men på 400GB til nå 4199,- på komplett.

 

https://www.komplett.no/product/846749/datautstyr/harddiskerssd/ssd-25/intel-750-ssd-400gb-pcie-30-25-kit

 

Men klart Samsungen var mye penere pris på, endel større lagringskapasitet OG kjappere, selv om det mest gjelder skrivehastigheten som kanskje er merkbar.

 

 

Nå var det han andre som på død og liv skulle dra inn den disken. 

 

Samsung sin har merkverdig bedre ytelse både skriv og les, jeg vet ikke hvorfor men komplett skriver konsekvent løgn i undertittelene sine, sjekk intel eller les under teknisk informasjon. Det er også nevneverdig at Samsang lover over 3 ganger høyere endurance en Intel gjør på disse diskene. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...