Gå til innhold

Endelig Broken Sword 3


Anbefalte innlegg

Kun en dag igjen til jeg kan spasere inn døren til min lokale spillsjappe,for å kjøpe spillet jeg har ventet på i 2 år.

 

Jeg kjenner allerede nå (torsdag kveld) at det "klør" i fingrene.Hjernen min skriker etter å få løse noen skikkelige "puzzles".

Etter de foreløpige kritikkene fra forskjellige nettsider har jeg ingenting å frykte, Broken Sword 3 blir tidenes eventyrspill.

 

La oss alle be sammen om at vareleveransen til butikken går smertefritt, slik at helgen min blir fylt av eventyr og spenning.

 

Takk for meg!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var også en stor fan av Broken Sword 1&2 og generellt en fan av hele den gamle og avdøde point 'n click adventure serien. Jeg er meget spent på Broken Sword 3 og om den nye spillstilen gir samme følelsen av adventure som det gamle musestyrte interfacet gjorde. Nå blir spillet litt mer som en langsom Tombraider hvor det hele foregår i 3. persons 3d perspektiv med dirkete piletast kontroll av hovedpersonen. Ikoner vil også lyse opp når man står ved områderting av interesse... Jeg er litt skeptisk men alikevel optimistisk til dette spillet. Gleder meg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...