Gå til innhold

Når man trodde Sverige ikke kunne synke lavere..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tipper kanskje KRF går foran og fjerner korset i norske kirker, må jo være snill og god. Vend det andre kinnet til, det står jo i bibelen.

 

KRF har jo kjempet i alle år mot at vi skal få kjøpt alkohol, men av og til så lurer jeg på om politikerene i KRF går rundt og er drita full hele tiden når jeg hører hva som kommer utav munnen deres.

 

Snakk om å utslette seg selv. Man kan jo begynne å forstå hvorfor de er tilbøyelig til å tro på eventyr når man ser hvilken IQ disse folkene har.

 

Husk, det handler om hvem som er flinkest til å angre på vegne av den hvite mann. Jo mer du angrer du er jo høyere moral har du. Det forklarer denne absurde formen for "medmenneskelighet". Medmenneskelighet på bekostning av egen menneskelighet. 

 

Merk;  alle andre grupper enn hvite har sterk rasemessig identitet og stolthet. Om en person sier "im black and proud" så får vedkommende klapp på skulderen. Om en hvit skulle si "im white and proud", så er man automatisk nazist eller "white supremacist" 

 

Hvite må takle deres historie gjennom aksept og omfavnelsen av skyld - "hvit skyld" - ønsket om å vinne nok moralsk autoritet for å kunne bevise at man ikke er rasist. Dette er prisen hvite i dag betaler for deres historie. Politisk korrekthet er språket som gjør hvite i stand til å bevise at de ikke er rasister. 

 

I dette eksempelet ser vi galskapen det ender opp i.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Så ønsker den kvinnelige presten i en sjømannskirke i Stockolm å FJERNE korset i kirken fordi det kan støte muslimer..

 

Så bra, det var nye takter fra den kanten, men meget gledelig for oss alle

Lenke til kommentar

Ja jeg trodde de nådde bunnen tidligere i år: Juridicum vid Stockholms universitet har tagit ner tavlor på sina tidigare professorer. En anledning är att de bara föreställer "vita äldre män", skriver fakulteten på sin hemsida. 

 http://www.dagensjuridik.se/2015/08/juridicum-byter-ut-tavlor-pa-vita-aldre-man-som-varit-professorer-alla-ska-kanna-sig-inklude

 

Men så viser det seg at det gjorde de ikke. 

Endret av coffeee
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Fint, bort med sånt unødvendig tilbededende surr

 

 

Det er nå en ting, men spørsmålet må bli hva det fjernes til fordel for?

Så lenge det ikke erstattes med noe eller noen, er jeg passe fornøyd. "Intet på veggene", gir intet å lage uenigheter for.

 

Øppna landskap ..

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

 

Så ønsker den kvinnelige presten i en sjømannskirke i Stockolm å FJERNE korset i kirken fordi det kan støte muslimer..

Så bra, det var nye takter fra den kanten, men meget gledelig for oss alle

Så bra å vite for alle som er uvitende om buddhismens syn, at dere vil fjerne den "ufarlige" religionen kristendom og legge til rette for islam her i landet. Kjekt å vite for folk flest. Hurra for buddhismen. Slå dere i sammen med muslimene dere.

Jeg tror ikke du er presis nok I din iver etter å rakke ned på meg. Ikke er jeg buddhist, og ikke vet du særlig om den religionen, later det til

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

 

Så ønsker den kvinnelige presten i en sjømannskirke i Stockolm å FJERNE korset i kirken fordi det kan støte muslimer..

 

Så bra, det var nye takter fra den kanten, men meget gledelig for oss alle

 

Wow...bare..wow...

 

Så du tror det er sekulære som kommer inn i Sverige ? :)

 

Søtt

Jeg liker at vi slutter å bøye oss for symboler, og det er veldig gledelig når vi begynner med våre egne, ikke de andres ..

Lenke til kommentar

Her støtter jeg "Svenske-kjerka fullt og helt. Uten mine vanlige baktanker.

 

Sjømannskirkene og sjømannsmisjonen er spesiell. Kjerka er åpen for troende og ikke-troende på en unik måte. Det skulle bare mangle om den ikke var åpen for annerledes-troende også.

 

At retningen til Mekka merkes er helt naturlig når en tenker på hvor viktig bønnen er for muslimene, og dersom det blir et eget bønne-rom for muslimer - er det utenkelig, for meg, at det skal være et kors der inne. Snakk om å "banne i kjerka" :nei: .

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

 

 

 

Så ønsker den kvinnelige presten i en sjømannskirke i Stockolm å FJERNE korset i kirken fordi det kan støte muslimer..

Så bra, det var nye takter fra den kanten, men meget gledelig for oss alle

 

Wow...bare..wow...

 

Så du tror det er sekulære som kommer inn i Sverige ? :)

 

Søtt

Jeg liker at vi slutter å bøye oss for symboler, og det er veldig gledelig når vi begynner med våre egne, ikke de andres ..

Du snakker alltid så fint om muslimene, men de har vel ikke noe symbolsk de. Ikke kan jeg se på en kvinne om hun er muslimsk hvertfall, for hun har jo ingenting som symboliserer det.

Jeg kjenner best til våre egne symboler, så hvilke symboler en kvinne må ha for å Være nok muslimsk vil vel variere ut fra kultur og likes and dislikes. Jeg klarer heller ikke se på folk om de er muslimer, buddhister, rasister eller noe annet.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Virkeligheten er den at 95% av følt sådann består av nøytrale og derfor helt kjedelige fenomener, så som trykket av baken mot stolen, berøring av tastene, klær som ligger mot hud osv osv 

 

Din innbilte virkelighet består for det meste av muslimer for tiden ...

 

Det som skjer nå, er at problem må løses, og så løser vi det 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...