Gå til innhold

Grove vitser


Kayo

Anbefalte innlegg

Ny tråd for noen grove vitser. Del dine beste grove vitser.

 

Starter med denne:

 

En kar går til legen og klager over hemoroider som verker noe jævlig.
Legen gir ham en eske med stikkpiller og sier:
" Disse pillene er veldig effektive, men ganske store, så det kan gjøre litt
vondt å få dem inn. Skal jeg putte inn den første for deg?"
Fyren er litt sjenert, men samtykker. Han bøyer seg frem, holder pusten og
kjenner en skarp smerte. Så avtar smerten, og legen sier:
"Ta en ny en om fem timer. Har du problemer med å dytte den inn, får du
spørre din kone om hjelp."
 
Fyren kommer hjem og legger seg nedpå. Etter fem timer prøver han å dytte inn en pille selv, forgjeves. Han vinker på sin kone. Hun ber ham dra ned buksen og lene seg frem. Så legger hun en hånd på skulderen hans, for å støtte ham, og stikker pillen inn. Fyren setter i et skrik.
"Unnskyld, jeg var så forsiktig jeg kunne" sier kona, "var det virkelig så
vondt?"
"Nei, det var ikke derfor jeg skrek" sier fyren - likblek i ansiktet. "Nå
slo det meg plutselig at da legen gjorde det samme, så hadde han begge hendene på skuldrene mine!"
 
 
En til:
 
En fyr hadde hvert i USA og fått forlenget tuben sin,og han skrøt til  kompisen....Og det kosta bare hundre dollar,og  kompisen ville også gjøre det samme,da han kom tilbake skrøt han at han hadde fått det for bare 50 dollar.
Pøh ,det kan ikke være rare greiene du har fått for 50 dollar, påstod fyren.
Å joda sa kompisen  og trakk den frem!
Jammen faen,det er jo den gamle min jo, svarte fyren!
 
Flere her: Grove vitser
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Ei kraftig budeie kommer hjem, og tar ektemannen sin på fersken i sengen deres sammen med en helt annen kvinne. Rasende tar hun tak i ektemannen sin, med ett supersterkt grep. Drar ham gjennom hele huset, ut av døren, og inn på låven.

 

Hun tar ett grep i manndommen hans, og skrur den godt fast med en skrustikke. Så går hun bort til ett stort verktøy-skap, for å hente frem en gammel og rusten sag. Ektemannen hennes blir selvfølgelig livredd, og roper Stans! Stans! Du kan vel ikke sage den av med denne rustne sagen, skal du vel?

 

Kjerringa hans hadde ett farlig glimt av hevn i øynene, når hun slenger sagen over til ektemannen og sier: Nei da, dette er din jobb! Jeg skal bare gå ut, for å brenne ned hele låven!   :) 

      

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Et nygift par rusler inn på et luksushotell. Brudgommen stilte seg foran disken og sa til resepsjonisten: -Jeg vil gjerne ha hotellets beste suite!
-Hmmm... Reservert?  spurte resepsjonisten.
Brudgommen lente seg frem og visket: -Til en viss grad, hun nekter å ta den i rumpa!

 

Flere groviser på netfun.no

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

En av våre nye landsmenn hadde et problem, så han gikk til legen.

"Jeg får sånn kløe og svie i øynene hver gang jeg har sex med norske damer", sa han frustrert.
Legen så nøye på ham, målte ham opp og ned, før han slo fast:
"Jeg vet hva som feiler deg".
"Å, hva da?", spurte den nye landsmannen.
"Du er allergisk mot pepperspray".

  • Liker 2
Lenke til kommentar

(Notis til uintelligente lesere: Denne vitsen KAN oppfattes rasistisk, men er EGENTLIG det motsatte, og kritikk av slike menneskesyn. Så det er lov å le!)

 

 

Et gammelt sagn i en liten landsby i Gambia forteller at hvis du svømmer over Mbongo-bongo floden, så blir du hvit i huden!

 

Alle som bodde i landsbyen ved Mbongo-bongo floden ville jo gjerne bli hvite, men det var bare ett problem:

Mbongo-bongo floden var full av krokodiller!

Mange hadde prøvd å svømme over i årenes løp, men alle hadde blitt spist av krokodillene, så sagnet hadde ikke blitt bevist.

 

En liten familie på mor, far og en sønn på 10 år syntes livet som neger ikke var til å holde ut. De ville gjerne bli hvite, og reise til Vesten og leve i luksus. Så de bestemte seg for å prøve!

 

De hadde alle tre drevet med svømmetrening i årevis for å klare dette, og var nå blitt landsbyens dyktigste svømmere!

Hele landsbyen står på elvebredden og ser på, når den store dagen kommer!

 

Først går faren ut i vannet, og prøver å svømme helt stille så krokodillene ikke skal merke ham...

Han er kommet halvveis når krokodillene hører ham og setter fart mot ham!

Han svømmer det han er kar om, og i en fart som hadde vunnet OL, redder han seg akkurat i land med krokodillene rett i hælene!

 

Til hans og alle de andres store forbløffelse blir han hvit i det øyeblikk han setter føttene på land!

Folka på andre siden tror ikke sine egne øyne!

I ekstase roper han på kona og sønnen, "Det virket det virket! Kom igjen, kom igjen! Vi er flinke nok svømmere! Krokodillene klarer ikke å ta oss!"

 

Krokodillene har nå svømt bort, og kona går stille ut i vannet, og svømmer for livet mot mannen, krokodillene kommer, mannen kaster stokker på dem, og hun unngår dem såvidt også å bli spist, og karrer seg i land uskadet!

 

Og ganske riktig: Hun blir hvit hun også! Applausen og ropingen fra landsby-beboerne er øredøvende!

 

De to ny-hvite menneskene roper og lokker på sin brune sønn på den andre siden, som er noe skeptisk siden han helt sikkert ikke er like rask i vannet som foreldrene, men til slutt tør han også prøve! Han vil jo så gjerne bli hvit, og være med foreldrene til Vesten!

 

Det går litt saktere med ham i vannet, men han lager lite lyd, så krokodillene oppdager ikke ham før han er nesten framme...

Men nå er han sliten, og det går veldig sakte siste stykket, og samme hvor mye foreldrene bråker og kaster ting på krokodillene, klarer de å ta ham, og han blir revet i filler og borte på sekunder!

 

Alle innbyggerne på andre siden er lamslått og stumme av sjokk!

 

Så de kan tydelig høre foreldrene si til hverandre, der se står med store øyne og ser på det blodrøde vannet: " Ja ja, det var jo bare en jævla neger! La oss komme oss til Vesten! "

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...