Gå til innhold

Den lille iPhone 6s/6s+ levering- og bestillingstråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Brussel kl 20:43

 

DHL sier i morgen på slutten av dagen, mens Apple sier levering på onsdag. Fornøyd uansett hvilken det blir, fikk egentlig estimat helt opp til den 20. oktober. Ser jo nesten ut som at telefonene fra Apple kommer før noen av de som bestille via f.eks Telenor. Gøy.

Ja de kommer før Telenor sine...

 

 

jeg får antageligvis min idag eller imorra. Så de er ikke så mye kjappere. Men bedre info skal de ha et stort pluss for :)

Lenke til kommentar

 

Kl 0723 på vei fra København til Bergen med eit stopp i Stavanger først.

Hvor ser du dette? Min står fremdeles på 

Sendt fra DHL i COPENHAGEN - DENMARK COPENHAGEN - DENMARK 07.23

 

 

Min skal også til Bergen

 

 

Edit: Er i Stavanger nå

 

Så vidt eg vet så går dhl ruten fra CPH til BGO via Stavanger, pluss at det samme skjedde med Apple watchen min som ankom i går.

Lenke til kommentar

Vel vel.. Fikk svar fra telenor etter de skulle gjøre sitt beste for å fjerne dekselet fra ordren p sende det så jeg slapp å reservere på nytt.. Fikk svar for 5 min siden.

 

 

 

Hei!

Viser til samtale med deg tidligere.

Dessverre får vi ikke fjernet skinnetuiet fra ordren. Dersom du ønsker det, må hele bestillingen kanselleres og reserveres på nytt. Deretter kan vi sende den når den har kommet på lager igjen.

Eller kan vi vente på at dette kommer (forventet på lager 29. Okt) inn slik at det blir sendt med telefonen.

Beklager dette.

Med vennlig hilsen

S****

Kundeservice

Telenor Nettbutikk

 

Såå. Nei, jeg bestiller fra apple så jeg slipper noe tull, da kan jeg også spore den:)

Endret av Yob tvaya mat'
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Kl 0723 på vei fra København til Bergen med eit stopp i Stavanger først.

Hvor ser du dette? Min står fremdeles på

Sendt fra DHL i COPENHAGEN - DENMARK COPENHAGEN - DENMARK 07.23

 

 

Min skal også til Bergen

 

 

Edit: Er i Stavanger nå

Så vidt eg vet så går dhl ruten fra CPH til BGO via Stavanger, pluss at det samme skjedde med Apple watchen min som ankom i går.

Fikk du klokken din samme dag som den ble sendt fra køben/Stavanger ?

Lenke til kommentar

Vel vel.. Fikk svar fra telenor etter de skulle gjøre sitt beste for å fjerne dekselet fra ordren p sende det så jeg slapp å reservere på nytt.. Fikk svar for 5 min siden.

 

 

 

Hei!

Viser til samtale med deg tidligere.

Dessverre får vi ikke fjernet skinnetuiet fra ordren. Dersom du ønsker det, må hele bestillingen kanselleres og reserveres på nytt. Deretter kan vi sende den når den har kommet på lager igjen.

Eller kan vi vente på at dette kommer (forventet på lager 29. Okt) inn slik at det blir sendt med telefonen.

Beklager dette.

Med vennlig hilsen

S****

Kundeservice

Telenor Nettbutikk

 

Såå. Nei, jeg bestiller fra apple så jeg slipper noe tull, da kan jeg også spore den:)

 

 

Jeg holder meg unna både Netcom og Telenor av prinsipp. Besparelsen skulle vært rimelig høy før jeg skulle vurdert å binde meg til noen av de i 12 mnd. Er nok lettere å forholde seg til evt. reklamasjoner via Apple også. 

 

Jeg fikk forøvrig telefon fra DHL. Leveres mellom 11 og 14.  :w00t:

Lenke til kommentar

Jaja. Det viste seg da at jeg kunne hatt min iphone 6s på fredag gitt. Har ligget på posten siden da. Har ringt det 4 ganger, og de har hele tiden sagt at telefonen er vært til pakking. Ringte en siste gang i dag og spurte om de hadde pakket telefonen helt bort, og fikk da beskjed at den lå på postkontoret klar til henting. Der hadde den ligget siden fredag. Fint når man ikke får noen som helst av verken ordrebekreftelse eller sendingsbekreftelse.

Lenke til kommentar

 

 

Brussel kl 20:43

 

DHL sier i morgen på slutten av dagen, mens Apple sier levering på onsdag. Fornøyd uansett hvilken det blir, fikk egentlig estimat helt opp til den 20. oktober. Ser jo nesten ut som at telefonene fra Apple kommer før noen av de som bestille via f.eks Telenor. Gøy.

Ja de kommer før Telenor sine...

 

 

jeg får antageligvis min idag eller imorra. Så de er ikke så mye kjappere. Men bedre info skal de ha et stort pluss for :)

 

 

Kommer også mye ann på hvilken en har bestilt. Verken Telenor eller Djuice har inne den jeg ønsker. De har heller ingen antatt dato de får dem inn. De kan ha fått inn noen og sendt ut da men etter jeg bestilte.

 

Men tror ikke jeg får mobilen før torsdagskveld, da den enda ikke er sendt ut. Virker som de sender dem helst om morgen etter stauser her.  Men da har jeg noe å glede meg til når jeg kommer hjem fra tur :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...