Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

NOEN har "tegnet" på bildøren på leiebil, med noe skarpt


Anbefalte innlegg

Det er ikke snakk om noen ripe som kunne vært forårsaket av kjøring; det er noen som har ripet i et ujevnt spiralmønster midt på bakdøren mens den stod parkert på en parkeringsplass.

Spørsmålet er åpenbart..:
Finnes det rettferdighet i verden, eller risikerer vi nå å måtte betale for andre menneskers vandalisme?

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden bilen er sånn 10.000 dyrere en normal bil, så parkerer jeg langt unna alle andre på kjøpesenter. 

 

Det samme tenker de som kjører med henger, og dermed ble jeg fortalt av folk på stedet at en bil med henger som ikke klarte å rygge traff min bil med hengeren. 

Ble ripe i sidedøra, stolpen mellom sidedøra og bakdora, bakdøra og ramma rundt bakhjulet og felgen fikk skader, dog små /lakk/riper. 

 

Kjøpesenter i trondheim. 

De hadde gått ut for å se, sett på grillen min og så stukket av i en fei

Lenke til kommentar

Saupstad holder jeg meg unna, litt mye mørkhudete der.

Jævla fin bil da, folk er misunnelig og tåler ikke at andre har noe bedre enn dem.

Respekten folk har for andres eiendeler er så skremmende lav at det er helt sjokkerende.

Skulle tatt noen jævler på fersken og fått med noen bolere og trua de litt, tipper de ville pissa i buksa.

Verste er vel de stressa mødrene som farter fra butikk til butikk midt på dagen og stresser rundt med unger osv, det bulkes over en lav sko og de bryr seg ikke engang.

Lenke til kommentar

haha  :rofl:  ja er dessverre bundet til området pga prosjekter 

Har selv sittet i bilen (en annen bil jeg har) mens en mor slenger opp døra så min bil rister, de gadd ikke se på bilen min eller meg , bare brydde seg midt bak. 

Jeg gikk ut og sparket i døra dems, satte meg i min og dro (edit: ikke krav maga-spark, bare symbolsk) 

Endret av War
  • Liker 1
Lenke til kommentar

haha  :rofl:  ja er dessverre bundet til området pga prosjekter 

Har selv sittet i bilen (en annen bil jeg har) mens en mor slenger opp døra så min bil rister, de gadd ikke se på bilen min eller meg , bare brydde seg midt bak. 

Jeg gikk ut og sparket i døra dems, satte meg i min og dro (edit: ikke krav maga-spark, bare symbolsk) 

Deilig bil, i hvert fall :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Siden bilen er sånn 10.000 dyrere en normal bil, så parkerer jeg langt unna alle andre på kjøpesenter. 

 

Det samme tenker de som kjører med henger, og dermed ble jeg fortalt av folk på stedet at en bil med henger som ikke klarte å rygge traff min bil med hengeren. 

Ble ripe i sidedøra, stolpen mellom sidedøra og bakdora, bakdøra og ramma rundt bakhjulet og felgen fikk skader, dog små /lakk/riper. 

 

Kjøpesenter i trondheim. 

De hadde gått ut for å se, sett på grillen min og så stukket av i en fei

Var det noen som observerte alt dette og fortalte deg det, uten å ta skiltnr?!

Lenke til kommentar

Skal lete, visste ikke at det var v6 før jeg vaska under panser, så ikke så bilfreak.

Tight å legge kabel pent

Når jeg trakk kabel til mikrofon og strømuttak i vindu(til gps) kneppet jeg av dekslene og koblet på på undersiden av sigarettenner, trakk under sete og lister/deksel v/dør, opp bak lister i A-stolpe og ut. Det blir ganske ryddig, som regel kan man "dytte" kabelen inn i en del sprekker. Dersom du ikke vil klippe/koble noe, foreslår jeg at du kjøper en sigarettenner-forlenger, setter denne i tenneren til baksetet(regner med du bruker den sjeldnere), går under matter og forsete til langs fører-dør, opp mellom vegg/dør og dash, og rundt mellom dash og rute til dit du vil ha det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...