Gå til innhold

Hvor mye er du villig til å betale for en dans i Destiny?


Anbefalte innlegg

"...Destiny: The Taken King broke the record for the most downloaded day-one game in PlayStation history and set a new day-one franchise benchmark for both total players and peak online concurrency, surpassing the original Destiny launch day last September, which was itself the biggest new video game franchise launch in history,"

 

Jeg spiller på Xbox One, og siden launch har vel halvparten av de påloggede på vennelisten min spilt Destiny. Så det ser ut som om det går rimelig greit om dagen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så vidt meg bekjent er Destiny et ca dødt spill og et casual spill mtp det er basert på gated content så jeg ville betalt nøyaktig 0.

Men så ville jeg ikke spilt det til å begynne med for jeg vet at det er casual. :p

 

Hehe, enten er det ironi som i all ærlighet kan være vanskelig på nettet. Eller en skive bom av dimensjoner.. :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Håper virkelig ingen betaler for slikt fitteri, men jeg vet jo jeg tar feil.

Hvis det er noen "rett" måte å ha mikrotransaksjoner på, så er det jo slik. Kosmetiske ting som ikke har noe å si for gameplay. Hvorfor er dette dumt? Slike typer mikrotransaksjoner, som ikke kommer på bekostning av gameplay, er med på å holde spillet og utviklingen av det i live. 

Endret av SJF1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...