Arodem Skrevet 5. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2015 Du har sikkert sett denne logoen i utallige spill – nå eier Microsoft selskapet Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 5. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2015 Er vel ikke gammelt nytt at Microsoft kjøper opp "gammelt nytt". Lenke til kommentar
entername Skrevet 5. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2015 Yess. Då blir Havock redusert til eit ubetydelig alternativ som kun virker i Microsoft sitt økosystem. Altso må man bruke DirectX og/eller Azure for å få full utnyttelse. Alle andre plattformer enn Windows og Xbox vil og gradvis bli fasa ut av lista over støtta system. Lenke til kommentar
ddoffen Skrevet 5. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2015 Er vel ikke gammelt nytt at Microsoft kjøper opp "gammelt nytt". Så lenge denne gamle nyheten fremdeles blir brukt og er etterspurt, så ser jeg virkelig ikke hvordan dette kan bli sett på som et dårlig kjøp. Yess. Då blir Havock redusert til eit ubetydelig alternativ som kun virker i Microsoft sitt økosystem. Altso må man bruke DirectX og/eller Azure for å få full utnyttelse. Alle andre plattformer enn Windows og Xbox vil og gradvis bli fasa ut av lista over støtta system. Tviler sterkt på at dette kommer til å skje. Trenden hos Microsoft etter Satya Nadella ble CEO har vært å åpne deres tjenester for andre plattformer. Hvem som helst kan bruke Azure, og Visual Studios blir for eksempel brukt av Naughty Dog. 1 Lenke til kommentar
Puro Skrevet 5. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2015 Ser ikke helt hva det forandrer da MS har hatt muligheten til å utnytte Havok-tek leeeenge. Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 5. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2015 – Microsofts overtakelse av Havok fortsetter vår praksis med å gi utviklere de verktøyene de trenger for å være kreativite. Vi vil fortsete å innovere for å tjene våre utviklingspartnere. Deler av denne innovasjonen inkluderer å bygge den mest helhetlige skytjenesten, som vi akkurat har begynt å demonstrere i spill som Crackdown 3, sier Microsoft i en pressemelding. De sikter her til skytjenesten Microsoft Azure som de har hatt under arbeid en stund nå, men som vi kjenner best fordi den ble dratt frem under avdukingen av Xbox One. Hva er Azure, og hva har en "helhetlig skytjeneste" noe med utviklingen av spill å gjøre? Er det GfWL 2.0? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2015 For en søpplete clickbait-overskrift. Lavmål. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2015 Cry havok! and let slip the dogs! Lenke til kommentar
ddoffen Skrevet 5. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2015 (endret) – Microsofts overtakelse av Havok fortsetter vår praksis med å gi utviklere de verktøyene de trenger for å være kreativite. Vi vil fortsete å innovere for å tjene våre utviklingspartnere. Deler av denne innovasjonen inkluderer å bygge den mest helhetlige skytjenesten, som vi akkurat har begynt å demonstrere i spill som Crackdown 3, sier Microsoft i en pressemelding. De sikter her til skytjenesten Microsoft Azure som de har hatt under arbeid en stund nå, men som vi kjenner best fordi den ble dratt frem under avdukingen av Xbox One. Hva er Azure, og hva har en "helhetlig skytjeneste" noe med utviklingen av spill å gjøre? Er det GfWL 2.0? Azure er en nettsky platform for utviklere som tillater en effektiv skalering basert på etterspørsel og behov fra både brukere og utviklere. Hva kan så en skytjeneste og en fysikkmotor gjøre? Sjekk ut Crackdown: https://youtu.be/EWANLy9TjRc Endret 5. oktober 2015 av ddoffen 1 Lenke til kommentar
BizzyX78 Skrevet 6. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2015 "https://youtu.be/kD516OENN7s" Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 8. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2015 Er vel lett fare for at det blir billigere kjøpe lisenser dersom en skal utvikle til Windows eller XboX, men Microsoft vil nok tape store summer på ikke å selge lisenser til de som utvikler til andre platformer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå