Gå til innhold

Lunatic goverments of the world, yes that includes you: Norske Stat


Anbefalte innlegg

Lunatic is an informal term referring to people who are considered mentally ill, dangerous, foolish or unpredictable; conditions once attributed to lunacy. The term may be considered insulting in serious contexts in modern times, though is now more likely to be used in friendly jest. The word derives from lunaticus meaning "of the moon" or "moonstruck". The term was once commonly used in law.[1]

 

Freedom of speech is the right to communicate one's opinions and ideas without fear of government retaliation or censorship. The term freedom of expression is sometimes used synonymously, but includes any act of seeking, receiving and imparting information or ideas, regardless of the medium used.

 

 

How long do you think we should tollerate you?

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Se det hele bilde av verdens regjeringer, og fortell meg hvis Norge skiller seg ut fra disse.

 

Prioriterer den Norske stat penger over forvaltningen av Norges fysiske land? Hva vil våre barn arve?

Hvordan behandler Norge de svakeste i landet vårt?

 

Hva kan vi gjøre med situasjonen vår, det samme vi har gjort siden krigen? Stemme på politikere som juger?

 

Jeg mener vi må forbeholde oss retten til å bryte ødlegende lovverk i form av sivil ulydighet. Det sies at definisjonen på galskap er å gjenta en bestemt metode og forvente forskjellige resultater.

 

Det er ikke krutt i politikk. Politikk viser seg å være en flaskehals for å beskytte de rike og deres agenda. Vi har fortsatt ikke stoppet forurensingen av mat, vann og luft. Vi er langt i fra og helbrede landet den Norske stat feiler i å forvalte på mine vegne.

Lenke til kommentar

Einsteins definisjon av galskap er å gjenta samme handling og forvente et annet resultat. http://www.news.hypercrit.net/2012/11/13/einstein-on-misattribution-i-probably-didnt-say-that/

 

Det er da ikke politikerne som er gale, men oss velgerne. Politikerne gjør forskjellige ting hele tiden og forandrer og styrer så de forventer et annet resultat ved anerledes handlinger. De oppnår dog ikke resultater som jeg vil skryte av hvertfall :p

 

Tror du får starte en motstandsbevegelse, jeg personlig venter på en fulskala atomkrig for å se hvordan det er å dø av stråleskade.. Se Dr.

Strangelove og les litt om https://en.wikipedia.org/wiki/Mutual_assured_destruction så skjønner du litt mer politikk ;)

Lenke til kommentar

Hørte engang at disse prøvesprengingene med atombomber tilsammen tilsvarer i styrke det samme som om man skulle sprengt en Hiroshima-bombe hver eneste dag i 25 år. Tragisk.

 

Inntrykk av at det har vært lite fokus og diskusjon på hva slags skadevirkninger alt dette avfallet og spredning påfører miljø & mennesker worldwide.

 

letsgoback-small.jpg

Lenke til kommentar
Belphegor, det spiller ingen rolle hve vi stemmer på desverre :(

 

Dagens demokrati i Norge = Alle goder til eliten. Eliten laget dagens demokrati så de kunne gangne og vi tape. Det er 100% ett spill. New faces same old shit.

 

Studer demokrati med konspirasjons briller på, så vil du se at det er herske teknikk som blir brukt på oss. Gjør løynen sensasjonell og gjenta den nok ganger så tror alle det er sant.

 

DLD (Data Lagrings Direktivet) ble tvangsinført under Nobels Fredspris utgivelsen for noen år siden uten folkevalg. Dette er ett krystall klart bevis på at vi ikke har demokrati I Norge slik vi har blitt fortalt!

 

Dette beviser også at Data tilsynet er en fornedrelse av vår inteligens.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...