Gå til innhold

Er kospirasjonsteorier, ikke politisk?


Anbefalte innlegg

Jeg skriver dette, forde jeg ikke kan svare på innleg da jeg bruker Tails som operativsystem (https://tails.boum.org).

 

Diskusjon.no vennligst bevar yttringsfriheten vår i Norge ved å designe sidene til å virke med Tor browser bundle. Vi kan ikke svare på inlegg.

 

Noen hevder at konspirasjonsteorier ikke hører hjemme under politikk. Historien forteller oss at de som eier oss (Regjeringen igjennom fødsels attest). Eksempel. Jeg velger å dyrke en Canabis plante og bruke planten i matlaging. Hvis myndighetene hvet dette kan de arestere meg og putte meg i fengsel. Dette betyr indirekte at myndighetene eier min kropp, ikke meg.

 

Historisk sett har alltid de styrende kreftene i verden hatt en konspirasjon mot oss "slavene".

 

Vi de 99% av Norges befolkning har rett til å snakke politisk om hvilken konspirasjons som blir brukt mot oss i dag! Hvis dere diskusjon.no lager en kategori og flytter alt innhold som ikke er "politisk korekt", er dere med på å undergrave retten til å ytre oss.

 

Will you sell us out for the almighty buck?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Diskusjon.no vennligst bevar yttringsfriheten vår i Norge ved å designe sidene til å virke med Tor browser bundle. Vi kan ikke svare på inlegg.

Er yttringsfrihet å kreve at andre(i dette tilfelle ett privat firma) tilpasser seg og gjør endringer for at du skal kunne ytre deg slik du vil og på den måten du vil?

Lenke til kommentar

 

Diskusjon.no vennligst bevar yttringsfriheten vår i Norge ved å designe sidene til å virke med Tor browser bundle. Vi kan ikke svare på inlegg.

Er yttringsfrihet å kreve at andre(i dette tilfelle ett privat firma) tilpasser seg og gjør endringer for at du skal kunne ytre deg slik du vil og på den måten du vil?

For å være helt ærlig synes jeg dette er en helt rimelig forsepørsel. Tor brukes av flere og flere. Det å tilpasse forumet slik at også disse brukerne kan benytte seg av det synes jeg ikke er for mye forlangt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...