Gå til innhold

Call Of Duty


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har opplevd problemer med dette spillet??

 

Har akkurat lagt det inn og spillt fram til det brettet hvor du første gang skal hente en panserfaust å skyte en Tiger Tank.

 

Fram til det har spillet fungert kjempebra, men plutselig på dette brettet bare klikker alt og jeg må restarte maskinen.

 

Jeg har DirectX 9.0b og resten av maskinen kan dere se i signaturen.

Har også Win2000 med SP3.

 

Skal nå prøve å legge det inn på nytt, men hvis noen har opplevd dette her og funnet svaret kan det jo hende det også hjelper for meg også.

 

Spillet låser rett og slett og det er ingen ting som reagerer, det eneste som virker er reboot

Lenke til kommentar

B-Man, jeg hadde det jeg og, tror det er en bug med spillet eller noe slikt, hvis du kjører på 1600x1200 som maskinen på en eller annen måte ikke takler. Jeg tok det i alle fall ned på 1280x1024 og da funket det helt fint.

 

Har også fått det problemet med at skjermkortet ikke svarer på spillet, så alt låser seg, men så kommer det etter rundt 5 sekunder. Da kommer det opp en melding om at jeg kan sende en melding til ATI om det.

 

EDIT: min maskin er som følger: amd xp 2600+ (throughbreed) Geil pc 3200 512ddr Sapphire radeon 9800 PRO 128mb asus a7n8x deluxe

Endret av Kringla'
Lenke til kommentar

ok, har en LCD skjerm som er default 1280*1024 så derfor har jeg kjørt det, men skal prøve med litt lavere eller høyere. Burde vel kunne kjøre det på min maskin men.

 

Det som forundrer meg er at spillet ikke har antydninger til å henge seg før jeg kommer til ett brett litt uti spillet.

 

Burde ikke en slik bug komme alerede på første brett?? :shrug:

 

Takk for raske svar :yes:

Lenke til kommentar

nå har jeg prøvd litt mere, nå kommer det i hvertfall ikke på samme sted hele tida, men det dukker fortsatt opp.

Har tre feil som skjer

 

1. Spillet fryser og du får opp en musepeker på skjermen

2. Spillet hopper ut i Windows, som er sterkt preget av lys-styrken du hadde i spillet

3. Spillet fryser, du får ikke opp noen musepeker og lyden fortsetter

 

Noen som har noen forslag, har lagt inn DirectX 9.0b fra spillet.

 

kan prøve å legge inn nyeste skjermkortdrivere, og lydkortdrivere??

Noen som tror det kan hjelpe.

 

Jeg har ingen rester etter andre skjermkortdrivere da dette er det eneste kortet som har hvert lagt inn på denne pc.

Lenke til kommentar
nå har jeg prøvd litt mere, nå kommer det i hvertfall ikke på samme sted hele tida, men det dukker fortsatt opp.

Har tre feil som skjer

 

1. Spillet fryser og du får opp en musepeker på skjermen

2. Spillet hopper ut i Windows, som er sterkt preget av lys-styrken du hadde i spillet

3. Spillet fryser, du får ikke opp noen musepeker og lyden fortsetter

 

Noen som har noen forslag, har lagt inn DirectX 9.0b fra spillet.

 

kan prøve å legge inn nyeste skjermkortdrivere, og lydkortdrivere??

Noen som tror det kan hjelpe.

 

Jeg har ingen rester etter andre skjermkortdrivere da dette er det eneste kortet som har hvert lagt inn på denne pc.

Kanskje det hjelper å legge inn catalyst 3.9

 

Uansett, still ned oppløsningen ett hakk, pleier å hjelpe :-)

Lenke til kommentar

Enig i Catalyst 3.9, har prøvd littnå i forskjellige oppløsninger og det er ingen forskjell i hvor fort eller hvor sjelden det klikker.

 

Ligner litt på problemet jeg hadde med Mafia, men det hadde jeg rett etter at jeg hadde kjøpt ny ram, denne ble sendt inn og jeg fikk nye. så jeg vet at det ikke er rammen.

 

Men skal prøve Catalyst 3.9 og se om det hjelper.

 

Kan poste her med resultatet. Når jeg får gjort det.

Lenke til kommentar
[quote name='mogul' date='13/11/2003 : 03:56'] [COLOR=red]

Er det noen som kan fortelle meg åssen jeg skal få tatt livet av alle tyskrane som dukker opp på brettet inne i stalingrad? Har jeg skutt 30 kommer det bare 30 nye???? [/quote]
Hva med at noen svarer på spørsmålet til han som startet tråden her kanskje, hehe :nice:
Når alle russerne står på linje og "startskuddet" går, så må du bare løpe som ******, og få med deg mest mulig våpen og ammo på veien. Beveg deg mot høyre siden. Løp, ta dekning. Så løper du til neste dekning og stopper opp lit, for så og komme deg videre mot høyre siden. Helt på høyre siden er det en tanks og til høyre for den igjen, er det en vegg. Du skal løpe mot den veggen, og plutselig sprenges den veggen i filler. Inn der skal du :woot:

Kan gi deg et par screenies som går i riktig rekkefølge:

[url="http://home.no/music-and-stuff/screenshots/shot0102.jpg"][b]Screenie1[/b][/url]
[url="http://home.no/music-and-stuff/screenshots/shot0103.jpg"][b]Screenie2[/b][/url]
[url="http://home.no/music-and-stuff/screenshots/shot0104.jpg"][b]Screenie3[/b][/url]
[url="http://home.no/music-and-stuff/screenshots/shot0107.jpg"][b]Screenie4[/b][/url]
Siste bildet så titter jeg ut fra den veggen som jeg nevnte at går i lufta. Får håpe det hjalp litt det jeg kom med :p:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...