Kea Skrevet 12. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2015 Jøss,snakk om gavmild tante. I know! Jeg hadde ikke sett dama på flere år, så tilbød hun meg å kjøpe klær til meg, spanderte middag og dessert på både meg, typen og min far, ga meg flere tusen i julegave, i et kort, OG sendte meg nydelige, hjemmestrikkede votter og lue. Jeg er helt paff! Lenke til kommentar
CastleLord Skrevet 12. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2015 (endret) Hentet en stor kloss av en pakke på posten i dag, den var ganske tung så jeg lurer på hva som er inni... Det kan hende at jeg har bare fått en solid stabel murstein. Kan og nevne at jeg sendte min SS gave en gang tidligere i desember. Endret 12. desember 2015 av CastleLord Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 12. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2015 Da har jeg fått gaven min og Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 12. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2015 Da er iallefall pakken sendt. Bittelitt forsinket grunnet sen levering fra butikken, men den er nå på vei til mottaker Deprimerende de satsene posten skal ha for å sende pakker. Ble kanskje litt i meste laget når man tenker på innholdet, men det får bare bli sånn. Jul en gang i året. Venter spent på å motta, og åpne pakken fra min ss på julaften Lenke til kommentar
Kea Skrevet 13. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2015 Håper ikke det blir noen som blir sittende uten gave i år. 2 Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 13. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2015 Pakken sendt herfra også . Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 13. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2015 (endret) Pakken(e) min(e) er sendt ut Endret 30. november 2016 av Noxz Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2015 Jeg sendte min denne uken en gang. Lenke til kommentar
War Skrevet 13. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2015 Fint, da utelukker jeg deg som min ss Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 13. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2015 Kan noen fortelle meg hvordan jeg sender pakker? Jeg er ikke sikker på hvordan dette gjøres lenger. Må man registrere seg på nett eller noe? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 14. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2015 Fikk en søt liten pakke i posten i dag, gleder meg. Sendte foresten min pakke for ca en uke siden Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 15. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2015 Da har det kommet en fin pakke fra nissemor eller nissefar Jeg takker så mye, dette var koselig. Denne gleder jeg meg til og pakke opp. God Jul alle sammen Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 15. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2015 gave mottatt Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 15. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2015 (endret) Gave mottatt her også Nå er jeg spent! Endret 15. desember 2015 av OhEasy Lenke til kommentar
War Skrevet 15. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2015 Gave mottatt, fikk lapp for 3-4 dager siden. Lurer på hva det er, den lager lyder når jeg snur på den og unga er ville etter den. Må legge den i safen. 2 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 16. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2015 Gave mottatt! Fikk ikke bare 1, men 2 pakka Gleder meg som fan til julaften! Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 17. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2015 Gave mottatt! Den var tung til størrelsen å være, så denne er jeg spent på. Tusen takk, nissefar (eller mor)! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2015 DHL sto plutselig på døra mi i dag med stor pakke. Åpnet esken og inni lå det en flott innpakket gave med et kult kort. The Force is strong in this one. :D Gleder meg til julaften! Tusen tusen takk, SS. Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 18. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2015 Mottat gaven min også. Spent på hva det kan være Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 18. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2015 Kom i posten for noen dager siden. Håper nissebarnet mitt blir fornøyd selv om ønskene ikke lot seg oppfylle denne gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå